Автор Тема: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline  (Прочитано 300382 пати)

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #1110 на: 17 Јули 2016, 09:16:27 am »
Zemete kupete si kabli od aparati za zavaruvanje stipki za masa 400 amp nema maka da imate.

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1111 на: 17 Јули 2016, 11:55:07 am »
Зошто да неможе? Што всушносе значи "полни" и "неможе"?
Акумулаторот кога стои колата е максимум 12.7v па сите коли палат. Реално е накај 12.5v па сите коли палат. Па и подистрошен е на 12.1v па скоро сите коли палат.

Се додека волтажата е над 11.5 грубо нема да има проблем. Многу почест проблем е амперажата која ако недостасува ќе го падне напонот на 7v. Веројатно и ти не си давал гас на другата кола кога си палел?

Не е важно на колку полни некоја кола се додека напонот е над 12v, и при палење не паѓа под тоа заради недостаток на амери.
Во мојот случај едноставно почнува да вергла и за помалко од 1 секунда колата престанува, а на борд ми се испишуваат еден куп пораки за грешка и ги вклучува брисачите.
Тоа се случува поради тоа што колата која се полни има иста или поголема волтажа од колата што ја полни, а полнењето оди од повисок спрема понизок напон. Во моментот на палење напонот нагло паѓа и во тој момент треба каблите да пренесат доволно струја да го стабилизираат испразнетиот акумулатор и да го завршат палењето, кое не успеваат да го направат без шок за компјутерот. При престанување на палењето акумулаторот се стабилизира и пак престанува протокот на струја по каблите.
Досега кога и да сум мењал акумулатор, тоа било поради пад на ампеража, а волтажата си ја држи на 13,5в.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1112 на: 17 Јули 2016, 13:24:43 pm »
Зошто да неможе? Што всушносе значи "полни" и "неможе"?
Акумулаторот кога стои колата е максимум 12.7v па сите коли палат. Реално е накај 12.5v па сите коли палат. Па и подистрошен е на 12.1v па скоро сите коли палат.

Се додека волтажата е над 11.5 грубо нема да има проблем. Многу почест проблем е амперажата која ако недостасува ќе го падне напонот на 7v. Веројатно и ти не си давал гас на другата кола кога си палел?

Не е важно на колку полни некоја кола се додека напонот е над 12v, и при палење не паѓа под тоа заради недостаток на амери.


Пред 1 месец на другарче со корса 1.0 му откажа краткотрајно акумулаторот, заглавил во гужва, па правел пали-гаси едно 15-тина пати.
Кога отидов со кабли да го запалам, воопшто немаше сила неговиот акумулатор да го заврти моторот.
Ја само ги поврзав каблите, ја запалив мојата кола и оставив во лер, неговата кола веднаш запали, верглаше како да му е нов акумулаторот.
Каблите ми се стари, ама и доста дебели.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1113 на: 17 Јули 2016, 13:36:09 pm »
Не се сомневам. Сепак ете ако се десело да несака да запали, како во случајот на Зеро, ќе кренеш 3000-4000рпм на „давачот“ и огромни се шансите да завршиш работа на лице место. :) Само тоа сакам да кажам, дека ако се десило нешто и несака значи му фали уште струја. А таа може да ја добие од алтернаторот на првата кола со давање на повеќе гас.

Битно сте завршиле работа. Ама ете овие не завршиле работа, тоа е. Да дадеме совет за утре некој да знае, не дека е забрането без гас да запалиш. Туку ако несака.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1114 на: 17 Јули 2016, 16:06:18 pm »
Ич не му ја ебавте темава со 2 страни за кабли :D

За гребанициве шта речи, сум осетил на своја кола, 2 месеци стара, само не толку драстично.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1115 на: 18 Јули 2016, 12:19:03 pm »
Слободно  палете дечки...слободно.



“Jaguar warned us that you could damage the whole wiring harness if you try to jump-start one of their cars, and quite frankly that warning is probably applicable to most vehicles built within the past five years.

“A five-year-old Audi was recently taken to an NRMA Approved Repairer with an electrical system so badly damaged by an attempted jumpstart that, in the end, it was actually cheaper to write the car off rather than repairing the damage.”

But what has driven this destructive change?

The simplest answer is … computers.

The ECUs that control the systems maximising fuel efficiency, traction and safety operate via binary code that relies on a stable voltage from the battery.

Zapping them with a random blast from jumper leads is like shocking a human heart: an interruption of the correct levels and rhythms can be fatal.


http://www.mynrma.com.au/get-involved/advocacy/news/why-you-shouldnt-jumpstart-a-modern-car.htm

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #1116 на: 18 Јули 2016, 13:24:01 pm »
Значи за најсигурно, извади акумулаторот, тури другиот од колата што ќе дава струја, запали ја колата, извади го акумулаторот со тоа што колата ќе си работи и стави си го твојот за да си се полни додека работи колата.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1117 на: 18 Јули 2016, 13:54:42 pm »
И тоа не е безбедно.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #1118 на: 18 Јули 2016, 13:59:12 pm »
Зашто?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1119 на: 18 Јули 2016, 14:08:33 pm »
Додека менуваш акумулатор алтернаторот полни на празно, струјата може да направи проблем

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1120 на: 18 Јули 2016, 16:14:18 pm »
Сеа ...Алтернаторот е генратор дава стабилизран напон (не полни на празно, струјата се појавува кога има потрошувач приклучен). Акумулаторот во тоа сценарио е потрошувач. Бидејќи има помал напон отколку оној што го дава генераторот. Во тој контекст големи ризици нема, освен што акумулаторот поради својата потрошувачка улога нешто малку го намалува напонот во ваквиот сетап. Ако е исправен алтернаторот и реглерот нема големи проблеми да има, особено за краток период на работа.

Присутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2837
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1121 на: 18 Јули 2016, 16:17:03 pm »
Му ја е*авте темата на класниот за сите пари.....

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1122 на: 18 Јули 2016, 16:22:28 pm »
Aj i jas da ja doebam  :D...
Vo pravo e Lp deka mozi da nastani problem a mozi da dojdi i do zapaluvanje na instalacijata...Se ima slucuvano na postari vozila so probien akumulator da vozi i da ja  zacadi instalacijata.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1123 на: 18 Јули 2016, 16:26:03 pm »
Пробиен акумулатор се разликува од нема акумулатор (нема струја/многу струја). Запалување на инсталација е поради немање асалан инсталација (жички ставаш место осигурач).

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3004
Одг: 2012 Volkswagen Golf 2.0 TDI 140 Highline
« Одговори #1124 на: 18 Јули 2016, 17:27:01 pm »
http://www.familyhandyman.com/automotive/how-to-test-an-alternator/view-all

If you're tempted to test an alternator by disconnecting the negative battery cable, don't do it. A good alternator may indeed keep the engine running, but it was never a good test. In the pre-computer days, you could pull it off without damaging anything. Today, you risk frying every electrical device in your vehicle. The second you disconnect the battery, the voltage regulator pegs the alternator to put out maximum power. With no battery in the circuit to act as a buffer, the alternator can put out up to 150 volts, depending on engine rpm. When the smoke clears, that “simple test” could end up costing you several thousand dollars for new electronics.