Автор Тема: Opel Insignia 2.0 CDTI  (Прочитано 4296 пати)

Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 197
  • Macedonia
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #45 на: 08 Август 2024, 12:40:13 pm »
https://oilguide.ravenol.de/?lang=en&selectedType=9c01c7553c517ad3

Има пронаоѓач (Finder) и вади милион варијанти за колава, но според dexos 2 стандардот само (од 5W-30) RAVENOL HLS SAE 5W-30 и Ravenol REP Racing Extra Performance го исполнуваат.

Инаку, чисто од љубопитност. Зошто баш Ravenol?

Бидејќи најмногу во светот има масла на PAO база и користи најдобри адитиви. На сите тестови на користени масла има најнизок wear. Јас би го избрал RUP, па на второ место VMO.

Присилна регенерсција се пушта пред промена на уље, а не по промена. Толку ја разбира мајсторот. Уљето сега не ти вреди, си треба ново со се филтер.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Не се разбирам во ова ич од ич ама стварно ме интересира каква врска има маслото и филтерот со регенерацијата ?

Прочитај погоре - го разредува маслото, има fuel dillution - fuel entry.

Фала ти на одговорот.
Се изначитав и мислам дека повеќе ми одговара VMO во однос на стилот на возење и општите околности наместо RUP.

Нареден пат ќе му ставам вакво нешто па ќе видиме  ::)

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1068
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #46 на: 08 Август 2024, 14:34:27 pm »
Ravenol дури да најдиш ќе се изначекаш. Јас лошо искуство имав со прилепчани 3 месеци сега ќе стигни утре ќе стигни...

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5675
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #47 на: 08 Август 2024, 14:35:59 pm »
Кога сака VMO може да земе, едно од по-бараните масла е. Имам на залиха и јас нешто, па ако треба тука сме. Последна цена беше 2900/5л. Еве уште малку ќе дојде трета промена со тоа масло. Како го возат тоа МЛ-от не ми е јасно, јас колку што поминувам годишно, тие толку месечно, а троши просек 10...

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1068
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #48 на: 08 Август 2024, 22:41:04 pm »
vst-sae 5w40 barav jas, sinkrir zlato barav so meseci da se ceka :)

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6791
  • French diamond
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #49 на: 09 Август 2024, 00:08:46 am »
Скапичко то Равенолот а, еве то VST 5w40 5l со се поштарина ќе.дојди 5100 денари во Германија.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #50 на: 09 Август 2024, 09:56:16 am »
https://oilguide.ravenol.de/?lang=en&selectedType=9c01c7553c517ad3

Има пронаоѓач (Finder) и вади милион варијанти за колава, но според dexos 2 стандардот само (од 5W-30) RAVENOL HLS SAE 5W-30 и Ravenol REP Racing Extra Performance го исполнуваат.

Инаку, чисто од љубопитност. Зошто баш Ravenol?

Бидејќи најмногу во светот има масла на PAO база и користи најдобри адитиви. На сите тестови на користени масла има најнизок wear. Јас би го избрал RUP, па на второ место VMO.

Присилна регенерсција се пушта пред промена на уље, а не по промена. Толку ја разбира мајсторот. Уљето сега не ти вреди, си треба ново со се филтер.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Не се разбирам во ова ич од ич ама стварно ме интересира каква врска има маслото и филтерот со регенерацијата ?

Прочитај погоре - го разредува маслото, има fuel dillution - fuel entry.

Фала ти на одговорот.
Се изначитав и мислам дека повеќе ми одговара VMO во однос на стилот на возење и општите околности наместо RUP.

Нареден пат ќе му ставам вакво нешто па ќе видиме  ::)

Не знам зашто е толку паѓање у несвест по Равенол, јас лично немам искуство со тие производи.

Имав Инсигнија, ама со 1.6 турбо-дизел мотор. Ставав Castrol Edge Titanium C3 неколку години по ред, а последната година ставив Liqui Moly TopTec 4600, двете беа 5W-30.
Ниедно масло не го трошеше, и при промена, ниедно не беше направено „водичка“. Тоа што приметив беше, дека со Ликви Моли моторот беше за нијанса погласен.

Јас лично би го препорачал Кастролот, ако се наоѓа во Македонија, и ако му е прифатлива цената.

П.С. Не знам дали некој ги носи Fuchs, ама во повеќе наврати, во официјални салони на Опел, нудат масла од овој производител. Може вреди да се ѕирне.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5456
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #51 на: 09 Август 2024, 10:33:05 am »
Јас не гледам потреба од експериментирање на сопствен мотор, ако некое масло добро го прима моторот терај си со него. Едно време и јас се мислев да менам во меганот Равенол или незнам што, ама одлучив да си терам со тоа шо терам 12 години од фабрика. Од Елф фул синтетитката четвртина грам нема потрошено било како и да е возена. Нема потреба да си играм к*р јас. Нека си игра играчки онај со електромоторот на јутуб, таму ќе гледаме.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 197
  • Macedonia
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #52 на: 09 Август 2024, 10:40:58 am »
Не знам искрено. Се обидувам да научам нешто на форумов од страна на останатите членови и туѓи искуства, па затоа си реков ќе му дадам шанса. Ако е подобро маслото и подобро го чува моторот си реков зашто да не. Но, ако треба да го чекам со месеци или чини неразумна цена секако не планирам да го користам бидејќи не нарачувам однапред туку сакам да купам кога ќе ми затреба (или евентуално непосредно пред самиот период на промена).

Пак ќе кажам, не сум експерт и не знам што како и зошто, нестор сподели доста искуства во некоја објава поназад за Genuine GM oil. Јас лично не сум имал такво искуство, никогаш на шипката не ми фалело масло кога и да сум проверил, па се чудам дали е од кола до кола самата разлика или што е работата...

Исто така, Инсигнија има најактивни британски форуми и (ако ги исклучиме тие што користат GM Oil) најмногу вака што сум видел користат Castrol, Shell, Liqui Moly и има по некој Motul што видов дека ставал. Castrol дефинитивно беше меѓу попопуларните.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #53 на: 09 Август 2024, 10:43:34 am »
Izberi sto ke ti odgovara po specifikacija i cena. GM masloto ne go biva i toa e toa, imas milion renomirani proizvoditeli

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 197
  • Macedonia
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #54 на: 09 Август 2024, 10:55:51 am »
не реков дека е најдобро на планетата, уствари тоа е дискусијата тука што е тоа што е подобро.

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5675
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #55 на: 09 Август 2024, 11:11:27 am »
Затоа имаме карактеристики на свежо и анализи на користено масло, ама тоа з анас е непозната галаксија. Зошто да се става масло кое создава најмногу абење и голема количина на железо и алуминиум во маслото(според анализа)? Нема потреба од такво нешто. Затоа и не предложив Кастрол. Инаку во 2.0 CDTI Антара, 7 години беше користено Castrol Edge 5W40, но од Аутодок, за тука имам пишувано во друга тема што се случи со тоа масло купено од претставник на Бис Оил за Прилеп. Затоа сметам дека Фукс, Рове и Равенол се масла со сигурно потекло, а Елф  не би го ставил во листата добри масла.

Одиме по анализи, не рекла-казала, бидејќи ова е автомобилски форум.
https://oil-club.de/index.php?thread/5661-ravenol-vmo-5w-40-bmw-3-0d-e83-m57n2-11-800-km/&postID=390498&highlight=Vmo#post390498
Еве го тоа масло со 4% внес на гориво (дизел), односно бројка која е огромна, па се држи многу подобро од конкуренцијата, си ги задржува своите својства и вредностите на абење се ниски. Планирам да правам анализа на истото масло после 25,000 км возено на дизел шестак од 2005 година со ДПФ.

А еве го и NDT после огромна километража - скоро 40к км на исто масло:
https://oil-club.de/index.php?thread/12006-ravenol-ndt-5w-40-archoil-9100-passat-b8-2-0-190ps-39-000-km/&postID=270289&highlight=Ndt#post270289

Уште подобро - десно во втората колона има анализа на 10к километри со Ликви Моли масло, па споредете масло користено 40к километри со масло користено 10к км и видете ја разликата во квалитет и вредности на абење, а исто така и промена на вискозитет.
« Последно менување: 09 Август 2024, 11:27:39 am nestor04 »

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1068
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #56 на: 09 Август 2024, 16:30:13 pm »
Јас имам пробано три типа на масло до сега, ликви моли, селениа и фукс со сите исто работеше колата и сите исто ги троши 0,5 л на 9/10 000 км

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #57 на: 09 Август 2024, 16:52:55 pm »
NDT e kamionsko maslo i normalno deka razlicni ke se odnesuva na golema kilometraza

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 325
  • The best or nothing.
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #58 на: 13 Август 2024, 15:25:26 pm »
Менувај гумица на уљна пумпа.
Провери дали колата има м32 или ф40 менувач. Ако е првиот, мењај уљето и дополни повеќе.(си има на нет колку треба екстра)
Некој верзии имаат и проблем со клапните, па провери и тоа.

Инаку, многу убава крстарица. Многу.
Со здравје да ја возиш и да ве служи.

Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 197
  • Macedonia
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #59 на: 14 Август 2024, 16:48:04 pm »
Ти благодарам за советите и за убавите зборови.
Се надевам дека ќе служи уште долго бидејќи јас сум заљубен во нејзиниот изглед и перформанс. Особено изгледот кој и те како се носи со годините изгледа преубаво.
Ако нешто не се смени драстично и не земам џип, би земал само понова Инсигнија  ;D

Инаку M32-6 WR е менувачот. Немам проблеми со менувачот моментално, барем не како што најдов на страницава https://eco-torque.co.uk/blogs/news/m32-gearbox-guide-to-faults-fixes

Колку е регуларната потреба за промена, 80к км?

Цитат
M32 Gearbox Oil

Performing a regular M32 oil change will benefit the unit greatly, as this will remove swarf and contamination from the unit increasing the lifespan of the gearbox bearings. The M32 transmission oil capacity was originally 2.2 litres of 75W 90 gearbox oil, however this can be increased to 2.5 litres on the Gen 1 unit without any issues.

The Gen 2 version with the updated endcase does not necessarily need the increase in oil capacity due to the improved oil flow guides within the casing. Using good quality oil will always help with the lifespan and units with a limited slip differential must use a slightly different grade.


Претпоставувам дека со Gen 2 ќе треба да се оди во таков случај за да нема потреба од дотурување.