Автор Тема: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive  (Прочитано 36382 пати)

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1057
Одг: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive
« Одговори #315 на: 11 Август 2024, 08:20:29 am »
Битно е друштвото не е колата...

Sent from my motorola edge 40 neo using Tapatalk
Точно ако седиш негде и со некоја за клецање, за на долг пат со 0.8 моточе ке те одјеби друштвото или еднаш ќе го прелажиш да тргни со тебе  :D

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6103
Одг: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive
« Одговори #316 на: 25 Август 2024, 14:31:10 pm »
25.08.2024 година, 160.338 километри - редовен сервис.

Заменето:
- масло Fuchs Titan Syn MC 10W-40, 2l, 900,00 денари;
- филтер за масло Hengst H97W13, 222,00 денари;
- филтер за воздух Ashika 20-08-817, 159,00 денари;
- филтер за кабина со активни честички Kamoka 6080161 9in1, 413,00 денари, и
- работна рака - ич.

Вкупно: 1.694,00 денари.

5.094 километри и неполни два месеци од последна промена.





По празникот, здравје, мењачот ќе се среди.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6103
Одг: 2008 Suzuki Splash 1.2 Exclusive
« Одговори #317 на: 02 Септември 2024, 18:38:45 pm »
02.09.2024 година, 160.873 километри.

Заменето:
- сет за куплунг Valeo 832378 (лагер, корпа, ламела), 6.650,00 денари
- сајла за куплунг Sachs 3074 600 146, 1.165,00 денари
- масло во менувач Fuchs Titan Sintofluid 75W-80, 2l, 1.100,00 денари, и
- работна рака 5.000,00 денари.

Вкупно - 13.915,00 денари.



Од причина што ова е прв пат на кола што е во мое опкружување да се замени сет квачило, немав ни претстава колкава може да биде разликата после замена.

ДЕН И НОЌ. БУКВАЛНО.

Ако до сега требало (карикирам) 10 кила притисок да го стиснам куплунгот, сега треба пола кило сила.

Менувањето брзини во возење нема речиси никаква разлика. Но, прва и рикверц, заради кои и се правеше зафатов, се друга димензија. Огромна разлика.

Ламелата како ламела, и не беше нешто посебно амортизирана, иако беше видливо дека има трошење. Најголем проблем испадна лагерот и поготово сајлата, која беше страшно р'ѓосана.

Можеби ќе се решеше проблемот само со сајлата, до толку беше никаква. Но, сега мирна глава со менувачот, валјда до крај на животниот век на колава.

Механички е, можам да кажам, 99% сега.

Мисла ми се уште бобините, сакам да ги освежам, иако немам мака со нив. Свеќичките ќе стигнат за замена за едно 10-15к, па ќе ги заменам топтан и бобините со нив.

Moving on.