Автор Тема: Opel Insignia 2.0 CDTI  (Прочитано 9530 пати)

Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 403
  • Macedonia
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #75 на: 30 Ноември 2024, 17:26:56 pm »
Со задоцнување утринава беше извршена промена на летниот сет на гуми со зимските гуми Sava Eskimo HP2 со иста димензија како и другите (245/45/18).
Промената беше извршена во вулканизерскиот сервис Смилевски.
Цена: 1.000 денари.

Испивме по едно кафе и ми дадоа мислење дека бандажите биле во одлична состојба и прави, немало потреба од никакво друго чепкање.

Не знам колку точно километри имам изминато со летните откако ги купив годинава, бидејќи претходно никогаш не сум евидентирал за гуми, но не поминав премногу бидејќи возев и други автомобили во меѓувреме.

Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 403
  • Macedonia
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #76 на: 24 Април 2025, 22:13:14 pm »
Одамна ме немаше на темава, па време беше да фрлам апдејт што се случуваше последниве неколку месеци 😄

Негде околу Black Friday си се почастив со OPC педали – баш убаво си легнаа на Инсигнијата.

А бидејќи обожавам хром, следни беа рачките на вратите – сега и тие се хромирани.

За жал, меѓувреме добив неколку врати и бев закачен на паркинг од ботлаци – ама полека ги средив несовршеностите, едно по едно.

Купив повеќе LED сијалици со FCC и CE сертификати, ама H1 и H7 не ми одговараа – едните преголеми, другите не одговараа - требаше смеса да се донесе. Бескорисен трошок направив бидејќи ме коштаа по 2.000 денари.😅

Така што, предните светла сѐ уште се фабрички, освен DRL кои ги сменив во бели. Фрлаа грешка, ама со 50W отпорници сега е топ.

Задните фарови – делумно сменети со LED, дел ќе се сменат наскоро, само време да најдам.

Сменети и ентериерните жолти сијалици со бели (6000K), а и оние на регистрацијата. За внатре се уште сум поделен дали ми се допаѓа белата или оригиналната amber yellow, ама на таблиците дефинитивно ми е многу полична ваква. А со тоа што се каде-каде посветли сијалиците на таблицата + камерата за рикверц има LED осветлување на неа, сега на екранот гледам како дење да е. Што дополнително помага и е од корист во мракот, плус затемнатите стакла.

Страничните трепкачи ги сменив со овие:

https://imgur.com/onjBTpF

На 26 март направив промена на сетот – зимските (Sava Eskimo HP2) ги ставив на 220.840 км, летните (Tigar Ultra High Performance XL 100W) ги ставив на 222.840 км.
Кога го запишував ова, морав да double-check-нам... баш рамно 2.000 км – ни повеќе ни помалку 😄

И да, искористив продолжениот викенд + неколку дена од одмор и си направив detailing во сопствена режија, во дворот во Кавадарци. Секое "запоставено" делче го изгланцав.
Нормално, кога веќе се фатив – следеше и полирање, па и заштита однадвор.
Баш ми е по мерак сега!

Не знам колку се приметува вака, ама еве и по некоја фотка од финалниот изглед (не ме бива за правење слики, ниту пак имав добро осветлување :D)






После дождот во средата:





Еве како се понаша со water beading на денешниот исклучително пороен дожд кој го фатив од Тафталиџе па се до Аеродром:







Во меѓувреме – малку прошетки низ Македонија и Грција, се вози без мака, си тера како што треба.
Здравје викендов во план ми е посета на Мелник, значајно место за нашиот цар Пирински - Јане Сандански.

Следно на листата: летен сервис – масло и филтри.

Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 403
  • Macedonia
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #77 на: 16 Јуни 2025, 09:54:32 am »
Истата вечер кога си баланарот пишал за ДПФ кај него во темата за сеатот, јас бев излезен и на враќање влегувам во колата... што да видам - порака за ДПФ. Купив адитив и го наполнив после тоа резервоарот и излегов на круг околу Скопје да направам и возев 90+ на 3к rpm и исчезна пораката. Ама успеа да ме загрижи и да ми го зезне раатот кој си го имав.

Премногу малку време е поминато (само 9 месеци) откако последниот пат го чистев ДПФ филтерот во Центар за декарбонизација и ете пак ми се јави. А година и пол или 2 пред тоа, пак го имав чистено и ефектот траеше подолго време.

Пред да излезам да ја издувам колата:



После тоа:



Не сакам да ја менувам колата од stock како што е и сум против вадење на ДПФ, но доколку продолжи да ми прави проблеми во иднина мислам дека ќе ги држам сите опции отворени.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #78 на: 16 Јуни 2025, 10:15:47 am »
Колку ти е ash content?

Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 403
  • Macedonia
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #79 на: 16 Јуни 2025, 13:16:44 pm »
Ова е на мој OBD што е основен модел и не ми прикажува ash content. Ќе треба да отидам негде да го поврзам за да го видам тоа.

DPF Bank 1 Inlet Temperature Sensor; Distance since DPF regeneration; DPF Differential Pressure Sensor voltage; DPF Soot Accumulation var.2; B16DT DPF Differential Pressure Sensor ми ги прикажува само на ова моево.

Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 403
  • Macedonia
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #80 на: 17 Јуни 2025, 21:19:51 pm »
Изгледа ми беше ставен на погрешен модел (го искористував кај колега изгледа не сум вратил работи како што треба) па затоа не ми ги прочита сите параметри, сепак излезе дека имало некои екстра параметри иако не најдов ash content.







Му ги испратив сликиве на ChatGPT и еве што ми кажа околу тоа

Цитат
DPF Bank 1 Inlet Temperature Sensor: 221.2 °C
➤ This is not high enough for active regeneration (which usually requires 550–650 °C). You were likely idling or coasting.

Diesel Particulate Filter Bank 1 Delta Pressure: 0.6 kPa
➤ Very low pressure drop = Clean DPF or recently regenerated.

Charge Air Cooler Temp: 63 °C
➤ Moderate, engine is warm.

DPF Soot Filling: 41%
➤ Not alarming — typically regeneration occurs ~70–90%.

DPF Distance Since Regeneration: 144 km
➤ Recent regeneration — within last 150 km. Good.

DPF Distance Since Replace: 5610 km
➤ DPF may be cleaned or replaced ~5.6k km ago.

Your DPF system appears to be working well at the moment, with:

Recent regeneration (144 km ago),

Low delta pressure (0.6 kPa),

Moderate soot load (41%),

No signs of major clogging.





Како и да е, после 30-ти јуни во првиот слободен термин што ќе ми го дадат ќе одам на проверка во Аутомакедонија па ќе видиме дали има нешто за чепкање.

Отсутен terzziski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 719
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #81 на: 17 Јуни 2025, 22:26:35 pm »
@Makedons Се извинувам за оф топик, чив е кецот лево од Опелот, се гледа на една од сликите? :)

Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 403
  • Macedonia
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #82 на: 17 Јуни 2025, 23:12:12 pm »
@Makedons Се извинувам за оф топик, чив е кецот лево од Опелот, се гледа на една од сликите? :)

На која слика го гледаш тоа?

Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 810
  • The best or nothing.
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #83 на: 17 Јуни 2025, 23:48:51 pm »
Последната слика, каде колата ти е сликана во гаража.
Лимон жут, голф кец.
Не си по голфовите ти.  :)

Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 403
  • Macedonia
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #84 на: 18 Јуни 2025, 00:04:21 am »
Аооо... јас пак барав на почетната страница каде ги имам објавено првобитните слики. Не ни скролнав одма погоре  ;D Голфот си е на еден од комшиите во зградата.

Де некоја Алфа, де овој Голфот се менуваат на тоа место.

Иначе првото возило на татко ми беше жолт голф кец  :) И го имавме многу долго време, од денешна перспектива жал ми е што не е повеќе со нас.

Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 403
  • Macedonia
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #85 на: 02 Јули 2025, 11:19:52 am »
Наредната недела одам на одмор во Лефкада, па малце побрзав да ги средам работиве.

• За прв пат одиме со Ravenol VMO 5W-40 по препораки тука, а и доста се изначитав во меѓувреме за маслово, теоретски е класи подобро од GM. Let's see what the hype is all about. Мене ми е најбитно да ги исполнува стандардите (GM Dexos 2).





• Променети филтрите за масло, гориво, кабина (карбон верзија) и воздух.





• Променето маслото во менувачот (М32) со Fuchs Titan Sintofluid 75W-80.
Чисто превентивна промена, иако според книгата пишува дека има lifetime expectancy знаеме дека не може да биде тоа така. Од лани уште се токмев за ова, ама што немам време, што ќе заборавев и конечно дојде редот.
Испуштено старото масло, а беше дотурено 2.5л од новото масло. Разликата се осеќа одма дефинитивно, чувството ми е многу поубаво сега кога менувам брзини.





• Превентивна промена на течноста во сопирачките со Bosch DOT 4.





• Промена на брисачите со Bosch Aerotwin.
Беа изнафалени овде, истражував малку и ми се чинеа подобри од Valeo или некои други брендови па се одлучив за нив.
Најискрено, ништо не ми фалеше ни со претходните брисачи ама ова повеќе беше стрв, отколку реална потреба. А дека се подобри од тие што ги имав, се подобри. Сепак ново си е ново.






Исто така, колата секако беше проверена на дијагностика и се е во ред. Ќе бев изненаден да имаше нешто, главната грижа ми беше да си ги видам параметрите за DPF. Се изгледа во ред и не знам од каде се појави грешката што исчезна тогаш кога пишав.
Ја проверивме Инсигнијата на 3 различни места и сегде покажува исти параметри, па дури и на тоа дијагностичкото што јас го имам (shoutout to @nestor04) податоците што ги дава се matching со тие од сервисите.
Проверив одма уште тогаш на сервис и покажуваше 70% чистота на DPF. Во меѓувреме овие 2-3 недели покрај градската вожња извозив и некои ~350-500км отприлика на отворено со адитив за DPF (возење со 2800-3000rpm) и вчера повторно ја поврзавме колата и покажа уште подобри бројки од 78% чистота во DPF филтерот, успешни регенерации итн. EGR вентилот исто така ми е исчистен пред помалку од 1 година, така да и во тој поглед сме добри. Откако ги видов бројките на сервис, душата сега ми е помирна.

Секако следува уште отворен пат до Лефкада ќе се доиздуваме по пат  8)

Сега за сега останува само да уживаме, а понатаму, планирам плочките и дисковите да ги променам.

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #86 на: 02 Јули 2025, 11:23:24 am »
Тако се то ради.

Отсутен Boyan

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 35
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #87 на: 10 Јули 2025, 11:00:01 am »
Кога ќе одиш на Лефкада и од кај планираш да одиш (Гевгелија или Битола), јас за 2 недели ќе одам во Врахос (80% истиот пат).

Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 403
  • Macedonia
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #88 на: 11 Јули 2025, 12:57:02 pm »
Тука сум трет ден моментално. Супер си поминав по пат без никакви проблеми, растеретен е патот за некои 4-5ч со една пауза стигнав до Агиос Никитас (Лефкада) преку Прилеп-Битола-Меџитлија и натаму накај Кожани-Јанина итн.

Од Скопје бев дојден во Прилеп два дена претходно за да ми биде поблиску да тргнам на пат оттука.

Поминав преку Меџитлија за 5 минути и кај нас и кај нив без никакви задржувања, приложив зелен картон и заминав.

Возење во Грција во просек 140-160км/ч, немаше сообраќај и патиштата се здрави и убави за возење. Имаше и повеќе места што активно ги реставрираат со нов асфалт, но сепак се широки за убаво да си поминеш. Браво за тоа што гледаат да имаат средени патишта и туризмот да не им трпи.
Тагот си спие, 100%-тен учинок.

Еве и едно сликче да не биде само текст.



Отсутен Boyan

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 35
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #89 на: 11 Јули 2025, 17:08:42 pm »
Фала ти за информациите, и јас лани одев преку Битола, највеќе поради гужвата преку Гевгелија, ама ми се допадна тој пат, малку е подинамичен од граница до Гревена. И оваа година од таму планирам, некако преку Солун тоа правото Солун-Игуменица е мноооогу досадно, само право 300км. Таг ке земам на наплатна, касно ми е да го порачувам, не верувам дека ќе стигне за 10 дена.
Инаку, лани бев со Fiesta-та, 1.25i, натоварени фул, горе кровен куфер 400 литри, возење 120км/ч евентуално 130км/ч на удолница, среќа децата спиеја по пат и пд Скопје до Врахос само со една пауза во Мецово.