Во средата (31.07.2024) променето масло и филтри (воздух, полен, масло, гориво) на 218.914км, пред да тргнам на Илинденскиот викенд во Охрид.
Исто така, дента ми се „багна“ нешто колата и не сакаше да забрзува како што треба. Во смисла стискам на педалата за гас, прима гориво според борд компјутерот ама не се забрзува наеднаш како што би очекувал, туку качува бавно како „секунди“.
Ја вклучивме на дијагностички апарат и појави грешка дека некој се обидувал да ја отвори колата без оригиналниот клуч, но безуспешно па поради тоа се активирал овој безбедносен режим.
Не ми се веруваше дека го слушнав тоа како причина и малце бев запрепастен..
После отстранување на грешката си се врати во нормала.
Среќа што ова се случи истиот ден и наеднаш можеше да се среди сето ова.
Исто така, ДПФ филтерот покажа дека е запушен некои 50-60 проценти, па вклучивме регенерација и после 31 минута работа на 3500 обртаи успеа да се согорат сите саѓи и да се постигне издувност од 95%. Разликата е евидентна.
Платив само околу 4000 денари за маслото и филтрите, не ми текнува колку беше точно, со вклучен мајсторски попуст од некои 20-30 посто за нив и друго ништо не ми беше побарано бидејќи мајсторот е пријател на татко ми. За возврат, ние нив со услуга кога ќе затреба.