Автор Тема: Opel Insignia 2.0 CDTI  (Прочитано 4951 пати)

Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 257
  • Macedonia
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #30 на: 06 Август 2024, 21:13:58 pm »
Мајсторот така ми кажа, дали е тоа точната причина не знам со 100%-тна сигурност секако. Кажувам тоа што ми беше кажано на мене.

Но, сепак ме чуди тоа што не се појави грешката за полн ДПФ филтер бидејќи има соодветна ако е тоа причината?!

Вака изгледа кога ќе се појави:



Сликата не е моја туку од интернет.

Исто така, колата никогаш не ми изгасила кога не требало да ми изгаси поради пригушеност (во прва или во рикверц)?!

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3804
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #31 на: 06 Август 2024, 23:51:14 pm »
Нареден пат кога ке ти појави на шал табла искочи и стави рака на издув позади, ке приметиш дали е дпф или не

Sent from my motorola edge 40 neo using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5558
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #32 на: 07 Август 2024, 02:50:16 am »
Ако е затнат на издув и имал среќа да примети да не се запали по пат, единствен начин на чистење е да го јади чеканот :D
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6747
  • Бенве сие бенве
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #33 на: 07 Август 2024, 07:33:38 am »
Присилна регенерсција се пушта пред промена на уље, а не по промена. Толку ја разбира мајсторот. Уљето сега не ти вреди, си треба ново со се филтер.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2080
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #34 на: 07 Август 2024, 08:04:09 am »
Тоа се тие наполитанка и фанта мајстори , ја да сум на твое место сега филтерот у г'з ке му го ставам и од уљето да пие... Ако си од шкуп отиди до аутомакедонија имаа некоја акција сега на  сервис и ке средиш работа.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #35 на: 07 Август 2024, 08:53:11 am »
дпф-то се полни на 90тина% и започнува регенерација која трае 15-20 минути дур возиш се додека не се спушти некаде околу 20%. Ова се случува постојано на секои 300-700км во зависност од условите во кои што возиш. После секоја регенерација се ствара пепел кој што се складира во самиот филтер и со текот на времето и поминати километри се полни се додека еден ден филтерот веќе нема да може успешно да прави регенерација поради пепелта што е веќе складирана и ја има во големи количини  (околу 60-70 грама).  Поради големата количина на складирана пепел физички самиот филтер веќе нема место каде да ја складира пепеелта се сртвара обратен притисок и започнуваат пречести регенерации, неуспешни регенерации итн. Или во превод, ако се е во ред со возилото првите проблеми може да се појават над 250.000км но има случаи каде што со оригинален дпф се вози и до 500.000км.

Присутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4996
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #36 на: 07 Август 2024, 11:09:18 am »
дпф-то се полни на 90тина% и започнува регенерација која трае 15-20 минути дур возиш се додека не се спушти некаде околу 20%. Ова се случува постојано на секои 300-700км во зависност од условите во кои што возиш. После секоја регенерација се ствара пепел кој што се складира во самиот филтер и со текот на времето и поминати километри се полни се додека еден ден филтерот веќе нема да може успешно да прави регенерација поради пепелта што е веќе складирана и ја има во големи количини  (околу 60-70 грама).  Поради големата количина на складирана пепел физички самиот филтер веќе нема место каде да ја складира пепеелта се сртвара обратен притисок и започнуваат пречести регенерации, неуспешни регенерации итн. Или во превод, ако се е во ред со возилото првите проблеми може да се појават над 250.000км но има случаи каде што со оригинален дпф се вози и до 500.000км.
Dali so perenje na dpf ot se cisti pepelta? Zborime za perenje na masina i so sredstva kako sto treba ne za nekoi kombinacii.

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5921
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #37 на: 07 Август 2024, 11:11:13 am »
Mercedes ML 320 CDI 2005-06 со 350.000км има функционален ДПФ како и кола со 100.000км (проверено на дијагностика ниво на пепел и backpressure). Единствено проблем со EGR. Ама се вози 5000км месечно на отворено и само Равенолче.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #38 на: 07 Август 2024, 11:38:27 am »
дпф-то се полни на 90тина% и започнува регенерација која трае 15-20 минути дур возиш се додека не се спушти некаде околу 20%. Ова се случува постојано на секои 300-700км во зависност од условите во кои што возиш. После секоја регенерација се ствара пепел кој што се складира во самиот филтер и со текот на времето и поминати километри се полни се додека еден ден филтерот веќе нема да може успешно да прави регенерација поради пепелта што е веќе складирана и ја има во големи количини  (околу 60-70 грама).  Поради големата количина на складирана пепел физички самиот филтер веќе нема место каде да ја складира пепеелта се сртвара обратен притисок и започнуваат пречести регенерации, неуспешни регенерации итн. Или во превод, ако се е во ред со возилото првите проблеми може да се појават над 250.000км но има случаи каде што со оригинален дпф се вози и до 500.000км.
Dali so perenje na dpf ot se cisti pepelta? Zborime za perenje na masina i so sredstva kako sto treba ne za nekoi kombinacii.

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Имам читано доста на оваа тема и генерално тоа што заклучив е дека зависи од тоа колку чистењето е направено професионално. Целта е да се исчисти пепелта која што е настаната како производ од редовна регенерација. Доколку навистина е успешно остранета пепелта тогаш потребно е да се ресетираат вредностите на нула за да си работи дпф-то како што треба.

Цитат
Once the particulate filter has been exchanged, the ash content figure must be reset to zero using
vehicle diagnosis, testing and information system

Корисно четиво https://www.auto.cz/odstraneny-filtr-pevnych-castic-vs-stk-opravdu-uz-neprojdete-96335, особено овој дел

Цитат
In addition, there are more and more offers for cleaning filters with chemicals, even from well-known manufacturers. Such a filter never needs to be cleaned, not even with the Advanpure method, which is considered the most effective and, above all, the only really correct method of cleaning the particle filter. If you install the "cleaned" filter in your vehicle, it will run for a while, but after a while it won't. It's sad that a "driver" for "a few hundred" will destroy a thing for at least several tens of thousands of crowns.

https://advanpure.com/en/
« Последно менување: 07 Август 2024, 11:43:45 am vlatko.klp »

Присутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4996
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #39 на: 07 Август 2024, 11:43:41 am »
дпф-то се полни на 90тина% и започнува регенерација која трае 15-20 минути дур возиш се додека не се спушти некаде околу 20%. Ова се случува постојано на секои 300-700км во зависност од условите во кои што возиш. После секоја регенерација се ствара пепел кој што се складира во самиот филтер и со текот на времето и поминати километри се полни се додека еден ден филтерот веќе нема да може успешно да прави регенерација поради пепелта што е веќе складирана и ја има во големи количини  (околу 60-70 грама).  Поради големата количина на складирана пепел физички самиот филтер веќе нема место каде да ја складира пепеелта се сртвара обратен притисок и започнуваат пречести регенерации, неуспешни регенерации итн. Или во превод, ако се е во ред со возилото првите проблеми може да се појават над 250.000км но има случаи каде што со оригинален дпф се вози и до 500.000км.
Dali so perenje na dpf ot se cisti pepelta? Zborime za perenje na masina i so sredstva kako sto treba ne za nekoi kombinacii.

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Имам читано доста на оваа тема и генерално тоа што заклучив е дека зависи од тоа колку чистењето е направено професионално. Целта е да се исчисти пепелта која што е настаната како производ од редовна регенерација. Доколку навистина е успешно остранета пепелта тогаш потребно е да се ресетираат вредностите на нула за да си работи дпф-то како што треба.

Цитат
Once the particulate filter has been exchanged, the ash content figure must be reset to zero using
vehicle diagnosis, testing and information system

Корисно четиво https://www.auto.cz/odstraneny-filtr-pevnych-castic-vs-stk-opravdu-uz-neprojdete-96335, особено овој дел

Цитат
In addition, there are more and more offers for cleaning filters with chemicals, even from well-known manufacturers. Such a filter never needs to be cleaned, not even with the Advanpure method, which is considered the most effective and, above all, the only really correct method of cleaning the particle filter. If you install the "cleaned" filter in your vehicle, it will run for a while, but after a while it won't. It's sad that a "driver" for "a few hundred" will destroy a thing for at least several tens of thousands of crowns.
Da da normalno, za da bide kako da e zamenet so nov

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 257
  • Macedonia
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #40 на: 07 Август 2024, 11:46:50 am »
Сега читав околу ова и да, така е. Прво регенерацијата се прави. Не ми менуваше масло и филтри истиот дечко туку еден, па после тоа отидов до кај друг за на дијагностиката (на истиот плац ама голем е површински, не бевме сите истворемено на иста локација). Можеби затоа не рекол ништо и не бил свесен, а јас не знаев дека така оди процесот па да му речам дека штотуку сменив масло (не ни планирав да правиме регенерација, туку за другата грешка сакав да видиме ама излезе и ова успат кога ги видовме бројките).

Инаку, пред да сменам масло на шипката покажуваше во граници на нормалата. Е сега, никогаш не сум мерел во милилитри колку било истрошено во споредба со претходно. После промената на маслото, го ресетирав на инструмент таблата и после регенерацијата го проверив беше паднато на 97%. Дали тоа сеуште значи дека е лошо и треба да се смени? Во најлош случај ќе менувам ако треба и филтри одново..

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5921
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #41 на: 07 Август 2024, 11:55:35 am »
Не. Ако прави регенерација на 300 км, тоа се 30 регенерации на 9,000км, сигурно 30 пати нема да менуваш масло во тие 9,000км. Само да знаеш дека мора квалитетно масло за кола со ДПФ - и за подолг век на ДПФ-от, и за подолг век на моторот. Еве околу моторното масло и поврзаноста со регенерациите на ДПФ:

Цитат
Oil dilution is the term used to describe the increase in the oil level in the engine. This happens by the entry of fuel into the engine oil. The causes of oil dilution can be various and also depend on the fuel required (diesel or petrol).
Oil dilution also occurs in diesel vehicles. The reason for this is the post-injection of diesel to clean the diesel particle filters. During post-injection, additional diesel is injected into the cylinder chamber. This fuel is supposed to reach the diesel particulate filter with the exhaust gases and to clean the filter there. However, not all parts of the post-injection are always actually emitted. Smallest amounts of diesel stick to the cylinder walls and enter the engine compartment through the piston movement. As a result, diesel enters the engine oil and increases the oil level.

Likewise, the diesel entry in the engine can increase when often driving short distances. Diesel only evaporates at approx. 55 °C. If this temperature is not reached in the engine compartment, parts of the diesel accumulate in the oil.

The problem of oil dilution becomes even more critical when using biofuels. These have a much higher flash point and do not evaporate at all during normal engine operation.

At what point the oil dilution becomes dangerous for the engine can only be precisely determined by the engine manufacturer. Only there the appropriate tests are made. Unfortunately, this information is rarely published. Some laboratories classify the limit value of fuel in the oil at 2-4%, others around 5% as critical. This value also differs between petrol and diesel vehicles.

In addition, oil dilution not only reduces the viscosity of the engine oil, but also its quality.

Јас лично би преминал на добра фул синтетика од Равенол во градација 5-40 баш поради гораведеното.

Еве и линк за подетално:
https://addinol.de/en/products/lubricants-for-the-automotive-sector/engine-oil/oil-dilution/

Отсутен Makedons

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 257
  • Macedonia
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #42 на: 07 Август 2024, 17:51:07 pm »
https://oilguide.ravenol.de/?lang=en&selectedType=9c01c7553c517ad3

Има пронаоѓач (Finder) и вади милион варијанти за колава, но според dexos 2 стандардот само (од 5W-30) RAVENOL HLS SAE 5W-30 и Ravenol REP Racing Extra Performance го исполнуваат.

Инаку, чисто од љубопитност. Зошто баш Ravenol?

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1077
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #43 на: 07 Август 2024, 19:21:38 pm »
Присилна регенерсција се пушта пред промена на уље, а не по промена. Толку ја разбира мајсторот. Уљето сега не ти вреди, си треба ново со се филтер.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Не се разбирам во ова ич од ич ама стварно ме интересира каква врска има маслото и филтерот со регенерацијата ?

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5921
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTI
« Одговори #44 на: 07 Август 2024, 19:28:52 pm »
https://oilguide.ravenol.de/?lang=en&selectedType=9c01c7553c517ad3

Има пронаоѓач (Finder) и вади милион варијанти за колава, но според dexos 2 стандардот само (од 5W-30) RAVENOL HLS SAE 5W-30 и Ravenol REP Racing Extra Performance го исполнуваат.

Инаку, чисто од љубопитност. Зошто баш Ravenol?

Бидејќи најмногу во светот има масла на PAO база и користи најдобри адитиви. На сите тестови на користени масла има најнизок wear. Јас би го избрал RUP, па на второ место VMO.

Присилна регенерсција се пушта пред промена на уље, а не по промена. Толку ја разбира мајсторот. Уљето сега не ти вреди, си треба ново со се филтер.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Не се разбирам во ова ич од ич ама стварно ме интересира каква врска има маслото и филтерот со регенерацијата ?

Прочитај погоре - го разредува маслото, има fuel dillution - fuel entry.