Автор Тема: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS  (Прочитано 15388 пати)

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3696
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #135 на: 01 Март 2025, 20:55:36 pm »
Јас и на Ипкисија Бескоса му кажуев вчера, лани у Виена, стара зграда, подземен паркинг и нагоре како спирала, кијата имаше неколку илјади километри, смрди на ламела корне, ја пробувам да балансирам со гаста за да не ја закачам во претесниот простор. Рика кијата, пцујам јас, алармот за пожар само што не се огласи. Милина. Позитивно е што секое тргнување на нагорно доаѓа до пролизгување на погонските тркала па малку те праи бед бој.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Го немав истиот проблем во Виена до рачен мењач кај Шкодата 😂😂😂

Мајтап на страна тоа е една и главна работа што ме нервира кај DCT DSG ватевр D мењачите. Сѐ убаво како концепт ама кога веќе возам автоматик нека си е стандард. Ни CVT, ни DSG... Ама некогаш јеби га немаш избир а сакаш автоматик.

Никогаш на успон не сум имал проблем со DSGто, ни пролизгало нит ништо, дури ни со приколка.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2165
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #136 на: 01 Март 2025, 22:43:40 pm »
Јас и на Ипкисија Бескоса му кажуев вчера, лани у Виена, стара зграда, подземен паркинг и нагоре како спирала, кијата имаше неколку илјади километри, смрди на ламела корне, ја пробувам да балансирам со гаста за да не ја закачам во претесниот простор. Рика кијата, пцујам јас, алармот за пожар само што не се огласи. Милина. Позитивно е што секое тргнување на нагорно доаѓа до пролизгување на погонските тркала па малку те праи бед бој.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Го немав истиот проблем во Виена до рачен мењач кај Шкодата

Мајтап на страна тоа е една и главна работа што ме нервира кај DCT DSG ватевр D мењачите. Сѐ убаво како концепт ама кога веќе возам автоматик нека си е стандард. Ни CVT, ни DSG... Ама некогаш јеби га немаш избир а сакаш автоматик.

Ваууууу у Виена сте биле и двајцата? Вие сте мои идоли.
Нон стоп одам, не дека ми се оди, стан иам таму па ради контрола.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Лајк.
« Последно менување: 01 Март 2025, 22:50:38 pm Bravo »

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8944
  • Пичлеме
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #137 на: 08 Март 2025, 18:04:37 pm »
Денес ставени летните гуми.


Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #138 на: 08 Март 2025, 21:04:57 pm »
Јас и на Ипкисија Бескоса му кажуев вчера, лани у Виена, стара зграда, подземен паркинг и нагоре како спирала, кијата имаше неколку илјади километри, смрди на ламела корне, ја пробувам да балансирам со гаста за да не ја закачам во претесниот простор. Рика кијата, пцујам јас, алармот за пожар само што не се огласи. Милина. Позитивно е што секое тргнување на нагорно доаѓа до пролизгување на погонските тркала па малку те праи бед бој.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Го немав истиот проблем во Виена до рачен мењач кај Шкодата 😂😂😂

Мајтап на страна тоа е една и главна работа што ме нервира кај DCT DSG ватевр D мењачите. Сѐ убаво како концепт ама кога веќе возам автоматик нека си е стандард. Ни CVT, ни DSG... Ама некогаш јеби га немаш избир а сакаш автоматик.

Никогаш на успон не сум имал проблем со DSGто, ни пролизгало нит ништо, дури ни со приколка.

Ни јас... Пуна му ја држам и од 4та у 3та му ја враќам и како катапулт иде. Јес да не е ДСГ него е Мануел, Ама одма ставам 50 евра на Стража или Плетвар кој сака со Аутомацки :D И тоа у стандард со зимски гуми... За летни 100тче и тоа без кожни ракавици има да го терам до излетување :D :D :D :D Па макар и изгинал
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3696
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #139 на: 08 Март 2025, 22:52:32 pm »
Мануел Ферара? Ако е тој и @zlatkoa го збореше…

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5928
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #140 на: 08 Март 2025, 23:08:29 pm »
Јас денес ја орав, понеделник со тањирачата ќе ја поминам па ќе менам гуми после.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #141 на: 08 Март 2025, 23:10:24 pm »
Ајде ако има маш ја и ипкисија со кијите вије со бенвињата и алфите? Напари, по колите, по софра, по златните ланчиња?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8944
  • Пичлеме
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #142 на: 09 Март 2025, 08:10:57 am »
Неам јас златно ланче, ама имам прстен со знак Мерцедес.

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8944
  • Пичлеме
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #143 на: 22 Март 2025, 10:48:13 am »
Минатиот викенд имав малку слободно време и малку си поиграв со играчки :)
Ја споредував вожњата на Киата со Шкода Камик 1.5 ТСИ ДСГ.
Повеќе ми беше обрнување внимание, споредба на мењачите.
Од тоа малку што сум ја повозил впечатокот ми беше дека е побучна, малку понеудобна и дека помазно менува брзини ДСГ.
Овој пат, во тишина, без радио, сам в кола, увидов дека уствари не е баш така, во поглед на ДСГ. На ниски брзини, втора-прва знај исто да подзатреси, пред скроз да застани, на семафор пример. Како што спомнав и за Киата, некој ако не е цепидлака, нема да го сети тој момент :)
Се слуша малку звук при менување на брзини на истите тие ниски брзини.
Изминатиот период одделив време за пребарување по интернет околу работата на ДЦТ/ДСГ и сите тракатајнци поврзани со тие мењачи.
И во една тема на форумов имаше некои објаснувања, ќе цитирам дел од објаснувањата, конкретно за ДСГ:
Цитат
Е сега, звукот кој се јавува при промена најчесто од 2ра во 1ва брзина. Звукот е од хидрауличните вентили на актуаторите на двете ламели во мехатрониката. Најпросто кажано, на мехатрониката и е најтешко и и треба најмногу време да изведе промена од 2ра во 1ва брзина, а тоа да биде мазно. Поради тоа, вентилот за активација на К1 (спојката на 1ва, 3та, 5та и 7ма брзина) има доста работа да процесот го изведе мазно, без вибрации и го вади звукот кој е предмет на оваа тема. Втора најтешка промена за мазно изведување е 1ва-2ра, во екстемни случаеви знае и тогаш да се јави звукот. Кај сите други промени на брзина (промена на спојки, DSG не менува брзини туку спојки) промената е инстантна и вентилот нема време да го произвде звукот.

Како за споредба, пробајте на возило со рачен менувач да направите мазна промена од 2ра во 1ва брзина, па ќе видите колку напор ви треба на квачилото за се да биде мазно. Шалтајте од 3та во 4та, промената ја правите без речиси никаков напор...
...Едноставно, постојат механички делови кои не се бесшумни при нивната работа и тоа е предвидено така да биде.

Ко ќе ја продаам Киата, следната кола нема да ми е Шкода со ДСГ како што планиравме со Марјан, ќе биди или со рачен или со скроз, наповистински автоматик :D

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3034
  • Слобода или смрт
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #144 на: 22 Март 2025, 11:09:31 am »
Кај ваков тип на менувачи неможеш да го правиш мазното застанување како кај мануелен кога пред да застанеш веќе си избацил целосно од брзина па ја пушташ кочницата колата да дооди уште малку и пак да стиснеш кочница. Овде немаш контрола над тоа и колата се збунува и резултат е таквото затресување. Едноставно кога кочиш за застанување не пушташ кочница воопшто последните метри. Може да олабавиш притисок но не смееш да кренеш целосно нога од педалата.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4018
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #145 на: 22 Март 2025, 12:33:48 pm »
Порано имаше коли за околу 25 до 30к со ЗФ8 менувач(бмв 1 Ф20), ама сега најефтина кола со таков вистински менувач е минимум 50к (БМВ 3ка). Сите други се со Дуал клач или ЦВТ. Исклучок е Мазда која нуди торк конвертер ама генерално по нет препорака за нив е да се земи мануелец...оди најди им крај 
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8944
  • Пичлеме
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #146 на: 22 Март 2025, 13:59:18 pm »
Мазда некако ми прај ќеф, 2.5 атмосферец со рачен мењач и да се пензионирам со неа :)
Да ја ставам на оглас Киава, ама појма неам шо цена да и ставам, на тој што продава увек му е малку, тој што купва многу... :)

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6001
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #147 на: 22 Март 2025, 14:23:24 pm »
+5К од ко си ја купил 😂

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8944
  • Пичлеме
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #148 на: 22 Март 2025, 14:30:59 pm »
Не исполнува оваа услови за плус 5 иљади, после поскапувањето е купена, од скапите е ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #149 на: 22 Март 2025, 17:10:34 pm »
Пробај на Тојота хибеид менувачот во следна прилика после 2022ра. Очекувам дека ќе се воодушевиш.