Автор Тема: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS  (Прочитано 15390 пати)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9225
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #120 на: 01 Март 2025, 00:18:31 am »
Znaci ako ne vozish niz grad cesto so automatikot tip top e 😂

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #121 на: 01 Март 2025, 09:18:41 am »
Јас и на Ипкисија Бескоса му кажуев вчера, лани у Виена, стара зграда, подземен паркинг и нагоре како спирала, кијата имаше неколку илјади километри, смрди на ламела корне, ја пробувам да балансирам со гаста за да не ја закачам во претесниот простор. Рика кијата, пцујам јас, алармот за пожар само што не се огласи. Милина. Позитивно е што секое тргнување на нагорно доаѓа до пролизгување на погонските тркала па малку те праи бед бој.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Го немав истиот проблем во Виена до рачен мењач кај Шкодата 😂😂😂

Мајтап на страна тоа е една и главна работа што ме нервира кај DCT DSG ватевр D мењачите. Сѐ убаво како концепт ама кога веќе возам автоматик нека си е стандард. Ни CVT, ни DSG... Ама некогаш јеби га немаш избир а сакаш автоматик.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #122 на: 01 Март 2025, 09:48:42 am »
Цвт во тојотите понови е многу добар и мазен за реално возење, за град, за уживање. Спарен со хибрид е многу погодена варијанта.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2165
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #123 на: 01 Март 2025, 10:32:02 am »
Јас и на Ипкисија Бескоса му кажуев вчера, лани у Виена, стара зграда, подземен паркинг и нагоре како спирала, кијата имаше неколку илјади километри, смрди на ламела корне, ја пробувам да балансирам со гаста за да не ја закачам во претесниот простор. Рика кијата, пцујам јас, алармот за пожар само што не се огласи. Милина. Позитивно е што секое тргнување на нагорно доаѓа до пролизгување на погонските тркала па малку те праи бед бој.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Го немав истиот проблем во Виена до рачен мењач кај Шкодата 😂😂😂

Мајтап на страна тоа е една и главна работа што ме нервира кај DCT DSG ватевр D мењачите. Сѐ убаво како концепт ама кога веќе возам автоматик нека си е стандард. Ни CVT, ни DSG... Ама некогаш јеби га немаш избир а сакаш автоматик.

Ваууууу у Виена сте биле и двајцата? Вие сте мои идоли.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #124 на: 01 Март 2025, 12:17:49 pm »
It was a joke, junior 😁 Не се возбудувај

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3034
  • Слобода или смрт
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #125 на: 01 Март 2025, 12:43:57 pm »
Ако успат не сте застанале у Будимпешта на баци рака џабе сте иделе нагоре! :D


Цвт во тојотите понови е многу добар и мазен за реално возење, за град, за уживање. Спарен со хибрид е многу погодена варијанта.

Цвт во хибрид нема никаква допирна точка со цвт во другите модели на тојота. Механиката им е целосно различна.
Недостаток на цвт пак е возењето на отворено и пак доаѓаме до некаков компромис. Треба да прецениш каде ќе ја возиш колата повеќе и соодветно да одлучиш.

Инаку киа и хјундаи имаат и еден друг дцт мењач со 8 брзини но тој е потопен со уље не е како 7 степениот. Наводно тој 8 степениот бил потромав но помазен низ град но не иде во тјусон само во кона.

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8944
  • Пичлеме
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #126 на: 01 Март 2025, 15:45:49 pm »
Znaci ako ne vozish niz grad cesto so automatikot tip top e 😂
Среќа што повеќе за на отворено ми треба, за до Битола и назад, по „автопат“ ракета е, па и од ко ги пуштија новите 15 км, радоста е уште поголема ;D

Отсутен andov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 110
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #127 на: 01 Март 2025, 16:04:31 pm »
Цвт во тојотите понови е многу добар и мазен за реално возење, за град, за уживање. Спарен со хибрид е многу погодена варијанта.

Мазни беа и старите, ама идеше на нерви моментот што колата звучи како оние кинеските скутерчиња

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8944
  • Пичлеме
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #128 на: 01 Март 2025, 16:09:53 pm »
Крајот не ни се наоѓа ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #129 на: 01 Март 2025, 17:05:09 pm »
Ако успат не сте застанале у Будимпешта на баци рака џабе сте иделе нагоре! :D


Цвт во тојотите понови е многу добар и мазен за реално возење, за град, за уживање. Спарен со хибрид е многу погодена варијанта.

Цвт во хибрид нема никаква допирна точка со цвт во другите модели на тојота. Механиката им е целосно различна.
Недостаток на цвт пак е возењето на отворено и пак доаѓаме до некаков компромис. Треба да прецениш каде ќе ја возиш колата повеќе и соодветно да одлучиш.

Инаку киа и хјундаи имаат и еден друг дцт мењач со 8 брзини но тој е потопен со уље не е како 7 степениот. Наводно тој 8 степениот бил потромав но помазен низ град но не иде во тјусон само во кона.
Новите веќе на отворено се топ. Королата држи 2000рпм на отворено што е фантастично и да возиш побрзо. Исто и Камрито ако не се лажам.

Не гледам проблем во менувачот кај тојота искрено. Камри е комплетна кола од тојота. Кај другите многу фали изолација, ама многу. Многу. Многу.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9225
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #130 на: 01 Март 2025, 17:08:27 pm »
Neshto kako stiropor 10ka izolacija?

Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #131 на: 01 Март 2025, 18:01:54 pm »
Јас и на Ипкисија Бескоса му кажуев вчера, лани у Виена, стара зграда, подземен паркинг и нагоре како спирала, кијата имаше неколку илјади километри, смрди на ламела корне, ја пробувам да балансирам со гаста за да не ја закачам во претесниот простор. Рика кијата, пцујам јас, алармот за пожар само што не се огласи. Милина. Позитивно е што секое тргнување на нагорно доаѓа до пролизгување на погонските тркала па малку те праи бед бој.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Го немав истиот проблем во Виена до рачен мењач кај Шкодата

Мајтап на страна тоа е една и главна работа што ме нервира кај DCT DSG ватевр D мењачите. Сѐ убаво како концепт ама кога веќе возам автоматик нека си е стандард. Ни CVT, ни DSG... Ама некогаш јеби га немаш избир а сакаш автоматик.

Ваууууу у Виена сте биле и двајцата? Вие сте мои идоли.
Нон стоп одам, не дека ми се оди, стан иам таму па ради контрола.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8944
  • Пичлеме
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #132 на: 01 Март 2025, 18:07:15 pm »
И таму? Прв пат го спомнуваш овај стан, знам за другите, ама овај изгледа ептен нов е, не си се пофалил.

Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #133 на: 01 Март 2025, 18:08:39 pm »
Сум ти кажуел ама не си ме чул ради звучната изолација у кијата.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8944
  • Пичлеме
Одг: Kia Ceed SW 1.5 T-GDi 160 KS
« Одговори #134 на: 01 Март 2025, 18:11:00 pm »
Е да, во Киа поќе од надвор се слуша отколку внатре да слушниш што збора другиот :)