Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 781444 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1395 на: 24 Декември 2013, 14:02:36 pm »

@Stratro: Што од тоа што го напишав не е вистина за да ми „негираш дел по дел“? Тоа дека OPC продуктите се одлични? Или тоа дека Opel има направено 15 милијарди евра загуби и нема остварено профит во прошливе 15 години? Или тоа дека треба да се дистанцира од други производители за повторно да се етаблира себеси како бренд?

Za pocetok..Opel so svoite produkti koi se " просечни-накај-подпросечни-накај-срање" ne povlekol 2.6 milioni vozila vo eden mesec.

Едвај продале неколку коли Опел, и сега да ги повлечат? Замисли ја ситуацијата тогаш...
Че се удајт со јадењено директорон.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1396 на: 24 Декември 2013, 14:31:11 pm »
C20XE е моториште, али за LET да се збори дека е моториште.... А незнам ни зошто си ја трошите тастатурата на Антара и такви квази модели на опел, кога corsa, astra, insignia, се во секој поглед аута вредни за почит, и достојни конкуренти на елитата. Се надвам дека опел ќе прекине со глупата политика и ке успее овие модели да ги направи бр.1 во нивната класа, што не е далеку од моменталнава ситуација.

Prijatelju...C20 LET e pomalku ili poveke C20XE so turbina..
Imaat nesto porazlicni bregasti i sekako usisna grana...
I dvata motori imaat bore/stroke 86x86 mm ( kako denesen Veyron) ;D

Toa i mi e muabetot, ne biva od sekoj atmosferec turbas, te. ne treba taka da se pravat motorite. Ne vikam deka e losh, ali HF ili Cosworth motorite, se svetslosni godini napred, da ne zboram za subaru i mitsubishi...

Prijatele..pak ne si dokraj informiran.

The c20let engine is actually a very capable performer even in fairly standard tune, developed alongside cosworth initially as the C20XE (normally aspirated motor) the C20LET turbo variant benefits from a good modern design of cylinder head and strong internal components and these days there is a vast array of tuning parts available and an incresing number of serious tuners who are prepared to work with them.



Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1397 на: 24 Декември 2013, 14:35:57 pm »
Прво нека стигне да ги продаде. :)

Za sekoj slucaj da prasame primer vo Hrvatska kako stojat rabotite poslednava decenija?

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1398 на: 24 Декември 2013, 14:39:52 pm »
Тоа се наменски правени тркачки мотори. А C20LET иако е само спортски мотор се доближува до тркачките по перформанси. По издржливост не знам. Затоа видиш у голф ставаат C20LET :)

Zatoa vidis na Golfovi i Seati  rikaat "revnati" turbini ko od shala...od sto se "надпросечни-накај уберквалитетно изработени".
Pih... ;D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1399 на: 24 Декември 2013, 14:40:48 pm »
Прво нека стигне да ги продаде. :)

Za sekoj slucaj da prasame primer vo Hrvatska kako stojat rabotite poslednava decenija?

Соопштение од Опел:

Благодарение на одличната продажба во Хрватска во последнава деценија, не сме у була 15 билиони евра, туку само 14.9. Тоа е одличен успех за нас.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3035
  • Слобода или смрт
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1400 на: 24 Декември 2013, 14:48:18 pm »
Мартинчо има многу валидни поенти.

Да, се слагам дека OPC линијата на возила е одлична. И Corsa, и Astra, и Insignia OPC ем изгледаат одлично, ем се импресивно брзи и способни возила.

Арно ама, OPC не може да биде носечки продукт на Opel. Колку се вклучува OPC во вкупната продажба? 1%?

Значи, OPC линијата е одлична, меѓутоа остатокот од продуктите се просечни-накај-подпросечни-накај-срање. И да се разбереме, ова не е напад кон Opel. Ова е жалната реалност и искрена надеж дека ќе ги оправат работите. Искрено се надевам бидејќи го сакам и почитувам Opel како бренд.

Меѓутоа, во моментов Opel нуди продукти кои не го оправдуваат името. Неколку пати и јас сум рекол, а гледам дека и има луѓе што се слагаат со мене - Opel треба да се концентрира на три core продукти и да ги направи одлични, па тек после тоа да си игра играчки со други, niche-модели. Треба Corsa, Astra & Insignia да бидат меѓу самиот врв во класата и да се продаваат доволно за Opel да стои на нозе за да можат да си играат со други модели. Во моментов, модели кои се ексклузивно на Opel се Adam, Corsa, Astra, Insignia, Zafira, Meriva и Cascada. Agila, Ampera, Antara,Combo, Movaro, Vivaro и Mokka се ребрендирани возила од други производители. Да не праиме муабет за моментот дека самите си го рушат брендот со „Classic“ моделите.

Па и уште храброста да конкурираат со Audi, Mercedes и BMW. Ок, секоја чест на храброста, ама нема да успеат. Можеби Каскадата е конкурентна (а не е) со соодветните модели на тие брендови, ама се сведува на следниот муабет - фраер упознава цура, цурата го прашува „Уот ду ју драјв бе јебодром?“ и он и вика „Опел“ наместо „Ауди“ или „Мерцедес“ или „БМВ“. Yeah, thought so. Се знае кој е премиум бренд.

Тоа што му треба на Opel е тоа што им се случи на Ford и на GM во Америка - сериозно, сериозно кратење на моделската понуда. Концентрација на грст core продукти во кои ќе бидат вложени сите сили, талент, знаење, експертиза и искуство кои Opel ги има (а ги има, да бидеме реални) и тие продукти да бидат одлични. Им треба оттргнување од „ќарени“ продукти од Suzuki и Fiat. Opel нема остварено профит 15 години. Не само што нема остварено профит, него има направено некои си 15 милијарди евра загуби.

Не се прават 15 милијарди евра загуби ако имаш добри продукти кои луѓето ќе ги купуваат. Продолжете да го гледате Opel низ розеви очила колку сакате, факт е дека таму нештата се повеќе од трули.

Понатаму - политиката на Opel за имање до четири импортери по земја (особено мали земји) е самоубиствена - четири импортери се борат за истиот пазар, спуштаат гаќи за нешто да успеат да продадат, никакви профитни маргини, никаков раст. Пред некој ден бевме на промоција на еден од импотерите на Опел, се пофалија (се ПОФАЛИЈА ЕЈ!) дека најголемиот fleet купувач купил дури 10 Opel флотни возила. Wow.

Значи.. Не е хејт спрема Опел. Напротив, добронамерно размислување во насока на подобрување на работите.

А јас пак се чудев зошто некој би купил голф.. оно ете што било работата ако земеме во предвид дека голф во македонија е многу “ценето“ возило :D

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1401 на: 24 Декември 2013, 15:03:40 pm »
Клабери, искрено ве читам 5 страни и ..... ми делувате ко политичари. Не гледам толкава причина за топката да биде дигната толку високо ....

Работиве зошто како кој колку како се ептен ... Греота е да толку се пишува лошо за Опел небаре некој Кинески бренд е, секоја кола не е случајно така дизајнирана .... ама со вашево континуирано пишување колку не чинела ме потсетувате на политиката небаре во Северна Кореа.

Почит за Зеро, што го долови најважниот момент во прикаската „Зошто на Опел не му оди“. Менаџментот е одговорот. Дизајнери, истражувачи .... се безначајни ако нема кој да ги ангажира и да го зацрта патот на компанијата. Очигледно Опел се соочува со или моментот на лош менаџмент или тест-субјект на работи кои подоцна ќе се имплементираат во САД. Работите се многу повеќе отколку тоа како една кола изгледа и вози. Со светскава  криза кај потрошувачот се променија навиките на купување. Прашање е кој од автомобилскиве концерни го сфатија тоа а кои не. Колку сакајте хејтате ... менаџментот во ВЊ групацијата и Корејциве си го сфатија тоа, и затоа денес имаат такви продажби и раст какви што имаат. Јапонците отсекогаш си го имале тој момент само што нив ги утепа скапиот јен. Денес масовно се оди во поглед на намалување на трошоците преку големи продажби и поголема компатибилност помеѓу моделите во групацијата а.к.а. на ти го дај ми го.

За жал, денес нема да има место за сите компании како пред 20 години, сведоци сте за опстанокот на Ровер, Волво (може сум грешка за овие појма нема шо се деси), Застава, Лада ... тешкотиите на Опел, Алфа Ромео, Ланчиа, Пежо/Цитроен ... Кој си го сфатил тоа и преземал дејствија добро, кој не ќе чека или некој  Кинез/Индиец да го купи или надгобна плоча.

Парите се дефицитарни денес, тешко се наоѓаат а уште потешко се толерираат грешки.

Отсутен DENDE - ARTEONED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5659
  • Formerly Lancered recently Arteoned!
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1402 на: 24 Декември 2013, 15:39:00 pm »
+1 za muabetot so Jenot i Japonskite vozila.
Epten Jenot zaeba rabota vo posledno vreme.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1403 на: 24 Декември 2013, 15:40:51 pm »
Taka e Olmajti...

Posle cel bullshit protiv Opel...eve malku avtomobilski noviteti za "najprodavanite" odnosno nadprosecnite nakaj "uberkvalitetni"...

http://www.bbc.co.uk/news/business-24940238



Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1404 на: 24 Декември 2013, 15:44:18 pm »
Ако не се слагаш со туѓите мислења не значи дека си во право.
Опел е срање. Од моториште како C20LET, и панданот атмосферец на истиот стигнаа до бездушни коли. Стигнаа до фекална канализација и тука си пловат ко ништо да не било. Правејќи Антара на заедничка платформа со полупроизвод како што е Каптива, и давајќи на некоја полска фабрика да им го гнаси името со четврт-производи ко Астра Класик? Немој да се лажеш дека Опел сеуште е конкурентен во реалниот свет. Едни корејци под бришат со Опел, сакале вие тоа или нејќеле. Киа се споредува со Голф, до таму стигнаа. Астра се шверца на стара слава, со таа тенковска тежина и мотор што едвај ја придвижува едноставно не заслужува.

И не, нема помалце да важи мојот аргумент заради тоа што ти збориш со "дете".

Каков шамар ќе јадеш кога ќе те видам не си свесен. Едуцирај се малце и научи чија платформа е Антара и Каптива. Знаеш дека ќе те поддржат хејтериве па си зимаш за храброст да тресеш глупости. До вечер од тебе чекам елаборат за Антара/Каптива иначе ќотек ќе јадеш :)

With all due respect, ама многу површни мислења прочитав. Забележувам дека има тенденција да се преќутуваат битни работи а да се вулгаризираат тривијални работи во врска со Опел. Ама тоа е тоа. Не мора да сме најдобри во се, повремено можеме да тресеме и глупости.

Jas ke ti elaboriram za Antara. prvo da se razbereme, zena mi vozi Opel i ne go hejtam ama ic ama ova sto ke go kazam se zborovi na Fan na Opel, cpvek koi kupuva i vozi (i seuste vozi) Opeli unazad 20 godini.

Pred 10 dena se vidovme i go prasav, sto napravi so Antarat gledam Insignia si zemal. kakva Antara be druze, tova ne e Opel Antara ami Opel Lajnara !

Tolku !



Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30070
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1405 на: 24 Декември 2013, 15:47:33 pm »
@kimi makedonski: Како и секогаш, твоето мислење е максимално ирелевантно.

@Stratro, Falanga:

Да, mainstream производите на Opel во моментов се просечни, подпросечни и срање.

Просечни: Инсигниа. На исто (или приближно рамниште) со Passat, Mondeo (и двете прилично стари возила). Просечно возило. Далеку од Мазда 6 (над просекот).
Подпросечни: Astra, Adam. Астра губеше од Golf 6, за Golf 7 не вреди да се праи муабет. Со 200 кила повеќе од Golf 6, не вреди да се споредува. Adam губи од Fiat 500 и Mini (конкурентите).
Срање: Antara.

Другите возилца кои ги нудат се генерално ОК (особено новата Зафира рецимо, страшно добро возило, одлично изгледа), али оние најмејнстрим, нај-репрезентативните возила се со свои недостатоци.

@Stratro: Напад е најдобра одбрана, те разбирам. Јас ни еднаш не го спомнав VW во муабетот, ти се најде прозван да го напаѓаш. Јас дури отворено го споредив up со тостер.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1406 на: 24 Декември 2013, 15:50:05 pm »
Taka e Olmajti...

Posle cel bullshit protiv Opel...eve malku avtomobilski noviteti za "najprodavanite" odnosno nadprosecnite nakaj "uberkvalitetni"...

http://www.bbc.co.uk/news/business-24940238


An Opel-less future

IT IS quite astonishing, when you come to think of it, how long General Motors has continued to chuck money into the seemingly bottomless pit that is its European division, Opel-Vauxhall. The division has run up losses of perhaps $16 billion since 1999 and, given the dire state of car sales in many big European markets, of which Opel’s share has been steadily sinking, there seems every prospect of those losses continuing for the foreseeable future.

GM has twice replaced Opel’s boss since late last year, but so far it has talked only about fairly modest cutbacks, and a cost-sharing pact with equally troubled Peugeot-Citroën, rather than the more drastic solution that would seem necessary.

Now, like a bucket of ice-cold water in the face of both bosses and unions at Opel, comes a stark analysis by Morgan Stanley, an investment bank, laying bare how grim the prospects are for the European division, and concluding that GM just has to get rid of it, even if that means paying some sucker strategic investor a small fortune to take it away.

Morgan Stanley reckons that Opel’s losses in the next 12 years could be even higher than those in the past 12. Based on Opel’s continuing cash-burn, and its long-term pension liabilities, the bank’s analysts put a value of minus $17 billion on the European operation—which means that it is reducing GM’s share price by about $10. They reckon, however, that it could be hived off—assuming a buyer can be found—at a cost of between $7 billion and $13 billion.

The Economist - An Opel-less future


Не дека ти требаат, ама еве, за секој случај.


The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3035
  • Слобода или смрт
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1407 на: 24 Декември 2013, 15:51:58 pm »
Ирелевантно или не самиот си кажа кои ти се критериумите кога купуваш возило :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1408 на: 24 Декември 2013, 15:52:38 pm »
..kaj ke go spomnes VW koga KIA ni se vistinska konkurencija..ti sa molam..;D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1409 на: 24 Декември 2013, 15:55:04 pm »
Разбирам да сакаш и почитуваш бренд, ама ова е трагикомично жалосно.

Ажурирано.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.