Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 715859 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1410 на: 24 Декември 2013, 15:55:08 pm »

Едвај продале неколку коли Опел, и сега да ги повлечат? Замисли ја ситуацијата тогаш...


Пак трескаш глупости од неинформираност. http://europe.autonews.com/assets/PDF/CA922601217.PDF
Опел продава повеќе возила и од Пежо и Ситроен заедно, повеќе од Киа и Хјундаи заедно, повеќе од Ауди, БМВ, Сеат, Шкода, Рено повеќе и од целата ваша Фиат-Алфа ромео групација заедно и од многу други. Само од Фолксваген губи.

Благодарение на одличната продажба во Хрватска во последнава деценија, не сме у була 15 билиони евра, туку само 14.9. Тоа е одличен успех за нас.

Супер тоа е одлично за потрошувачите. Тоа значи дека добиваат повеќе вредност отколку што плаќаат за тоа, башка работа со оглед на количината на возила што ја продаваат. Или пак би сакал да ни образложиш зошто Опел губи пари и зошто нивната профитабилност е битна за било што?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1411 на: 24 Декември 2013, 15:59:21 pm »
Или пак би сакал да ни образложиш зошто Опел губи пари и зошто нивната профитабилност е битна за било што?

Повели. Да не пишувам јас, оти по дифолт тоа би значело дека врска неам што зборам и дека сум пристрасен.

Цитат
Carmaker Opel, ailing European brand, could use a little ancient wisdom if it wants to reverse the $3.5 billion losses of the last three years: know thyself.

Specifically, know whether your customers really do want to pay extra for the latest driver assistance features or whether dreams of being an upscale marque will chase away your dwindling band of loyal buyers.

"What kind of brand is Opel, and what customer group are we trying to address?" asked Jaap Timmer, European Opel dealers' president and a supervisory board member ahead of a key meeting last Thursday. "First it's supposed to be premium, then it's not premium - we need a clear strategy."

Цитат
Opel churned out cars that steadily became every bit as good as Volkswagen's in many cases, but its brand image did not keep pace. Company insiders voiced frustration that people still "have to explain themselves" when buying an Opel.

The results were devastating. In Germany, its single largest market, Opel's share slid to a record low of 7 percent in the first four months of 2012 - a third the size of the Volkswagen brand and easily trailing luxury names BMW, Mercedes-Benz and Audi.

Analysis: Opel brand identity crisis a self-inflicted wound
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1412 на: 24 Декември 2013, 15:59:59 pm »
Taka e Olmajti...

Posle cel bullshit protiv Opel...eve malku avtomobilski noviteti za "najprodavanite" odnosno nadprosecnite nakaj "uberkvalitetni"...

http://www.bbc.co.uk/news/business-24940238


An Opel-less future



I so ova pod default ostanatite se podobri neli?
VW odamna si ja ima Germanija i Merkel pozadi sebe ..toa pod default ne gi pravi najdobri...samo najdobro isfurani.

Isto ko kaj nas koga Robert Sazdov od Kuku Lele ima pogolem finansiski i komercijalen uspeh od eden Damjan Pejcinovski.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1413 на: 24 Декември 2013, 16:02:55 pm »
Кој рече дека другите се подобри?

Ти самиот апсолутно најнепотребно ги замеша миленичињата на германската влада во каша каде што не треба, у обид да нападнеш, кога веќе нема што да одбраниш.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1414 на: 24 Декември 2013, 16:03:09 pm »

Едвај продале неколку коли Опел, и сега да ги повлечат? Замисли ја ситуацијата тогаш...


Пак трескаш глупости од неинформираност. http://europe.autonews.com/assets/PDF/CA922601217.PDF
Опел продава повеќе возила и од Пежо и Ситроен заедно, повеќе од Киа и Хјундаи заедно, повеќе од Ауди, БМВ, Сеат, Шкода, Рено повеќе и од целата ваша Фиат-Алфа ромео групација заедно и од многу други. Само од Фолксваген губи.



Ova se cuva za na kraj be  falanga...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1415 на: 24 Декември 2013, 16:05:14 pm »
Кој рече дека другите се подобри?

Ти самиот апсолутно најнепотребно ги замеша миленичињата на германската влада во каша каде што не треба, у обид да нападнеш, кога веќе нема што да одбраниш.

A znaci ne se podobri?
Pa okej ondak.

Peace.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1416 на: 24 Декември 2013, 16:07:23 pm »
И барем добро нека се интерпретира.. Фино си има доле бројки за Market Share. Да не се замара човек да собира и одзема.

VW: 25%
PSA Group: 11%
Renault Group: 8.5%
GM Group (Opel, Vauxhall, Chevrolet): 8%

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1417 на: 24 Декември 2013, 16:07:36 pm »

Едвај продале неколку коли Опел, и сега да ги повлечат? Замисли ја ситуацијата тогаш...


Пак трескаш глупости од неинформираност. http://europe.autonews.com/assets/PDF/CA922601217.PDF
Опел продава повеќе возила и од Пежо и Ситроен заедно, повеќе од Киа и Хјундаи заедно, повеќе од Ауди, БМВ, Сеат, Шкода, Рено повеќе и од целата ваша Фиат-Алфа ромео групација заедно и од многу други. Само од Фолксваген губи.

Ova se cuva za na kraj be  falanga...

How about NO?

The results were devastating. In Germany, its single largest market, Opel's share slid to a record low of 7 percent in the first four months of 2012 - a third the size of the Volkswagen brand and easily trailing luxury names BMW, Mercedes-Benz and Audi.

Mass producer губи во продажба и од премиум брендови, и тоа на домашно тло. А од VW не да губи, него дури и језиво е.

Кој рече дека другите се подобри?

Ти самиот апсолутно најнепотребно ги замеша миленичињата на германската влада во каша каде што не треба, у обид да нападнеш, кога веќе нема што да одбраниш.

A znaci ne se podobri?
Pa okej ondak.

Peace.

Не сум јас тој што може да каже дали се или не се, или во што се подобри. Колку што знам, Опел доста добро стои на reliability тестовите, така да, квалитетот сигурно го има.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1418 на: 24 Декември 2013, 16:11:01 pm »
Desktop, profile picture, cover picture,avatar  i slika a u novcanik za sekoj VW fanboy.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1419 на: 24 Декември 2013, 16:11:52 pm »
Или пак би сакал да ни образложиш зошто Опел губи пари и зошто нивната профитабилност е битна за било што?

Повели. Да не пишувам јас, оти по дифолт тоа би значело дека врска неам што зборам и дека сум пристрасен.

Цитат
Carmaker Opel, ailing European brand, could use a little ancient wisdom if it wants to reverse the $3.5 billion losses of the last three years: know thyself.

Specifically, know whether your customers really do want to pay extra for the latest driver assistance features or whether dreams of being an upscale marque will chase away your dwindling band of loyal buyers.

"What kind of brand is Opel, and what customer group are we trying to address?" asked Jaap Timmer, European Opel dealers' president and a supervisory board member ahead of a key meeting last Thursday. "First it's supposed to be premium, then it's not premium - we need a clear strategy."

Цитат
Opel churned out cars that steadily became every bit as good as Volkswagen's in many cases, but its brand image did not keep pace. Company insiders voiced frustration that people still "have to explain themselves" when buying an Opel.

The results were devastating. In Germany, its single largest market, Opel's share slid to a record low of 7 percent in the first four months of 2012 - a third the size of the Volkswagen brand and easily trailing luxury names BMW, Mercedes-Benz and Audi.

Analysis: Opel brand identity crisis a self-inflicted wound

Ајде молим ти се. Мешаш баби и жаби. Мешаш финансиски резултат со квалитет на производите. Не ги читаш битните работи.
Парите од патентите на Опел одат на сметка на GM а не на стана на Опел. Па ти замисли да одеа на страна на Опел, како што одеа порано кога Опел беше најголем и најстар производител во Европа.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2747
  • Слобода или смрт
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1420 на: 24 Декември 2013, 16:12:11 pm »
Изгледа и ламбурџини не се погодени нешто слабо ги гледам низ град :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1421 на: 24 Декември 2013, 16:12:24 pm »
Desktop. profile picture, cover picture,avatar  i slika a u novcanik za sekoj VW fanboy.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)



Opel Collection.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1422 на: 24 Декември 2013, 16:13:08 pm »
Опел биле најдобри само добро фурање им фалело.
Прекрасно! ;D

Мислам дека ѕид со шуплива цигла пробивте со глава. Наредно ниво е фасадна цигла. Go!

Мислам дека сфатив зошто Опелите се толку потешки од конкуренцијата. Оние 16.000.000.000 загуба не се уствари загуба. Ставаат по 200 килограми парички во браници и ги поливаат со бетон да не тракотат. Причината е сеуште непозната.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1423 на: 24 Декември 2013, 16:13:24 pm »
Не сум јас тој што може да каже дали се или не се, или во што се подобри. Колку што знам, Опел доста добро стои на reliability тестовите, така да, квалитетот сигурно го има.

Ете видиш како ти текнуе?  :-*
Значи... хејтинг

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #1424 на: 24 Декември 2013, 16:15:58 pm »
C20XE е моториште, али за LET да се збори дека е моториште.... А незнам ни зошто си ја трошите тастатурата на Антара и такви квази модели на опел, кога corsa, astra, insignia, се во секој поглед аута вредни за почит, и достојни конкуренти на елитата. Се надвам дека опел ќе прекине со глупата политика и ке успее овие модели да ги направи бр.1 во нивната класа, што не е далеку од моменталнава ситуација.

Prijatelju...C20 LET e pomalku ili poveke C20XE so turbina..
Imaat nesto porazlicni bregasti i sekako usisna grana...
I dvata motori imaat bore/stroke 86x86 mm ( kako denesen Veyron) ;D

Toa i mi e muabetot, ne biva od sekoj atmosferec turbas, te. ne treba taka da se pravat motorite. Ne vikam deka e losh, ali HF ili Cosworth motorite, se svetslosni godini napred, da ne zboram za subaru i mitsubishi...

Prijatele..pak ne si dokraj informiran.

The c20let engine is actually a very capable performer even in fairly standard tune, developed alongside cosworth initially as the C20XE (normally aspirated motor) the C20LET turbo variant benefits from a good modern design of cylinder head and strong internal components and these days there is a vast array of tuning parts available and an incresing number of serious tuners who are prepared to work with them.



Da glavata e dobra, te. coscast (cosworth) glavite se top, ali drugiot del od motorot, ne e nisto posebno, osven sto e lupnato turbo, namalena kompresija, drugi klipovi i vozi misko. Kraj kraja i XE motorot ne e nisto posebno, ali e bulletproff, pa i po 20 godini (neotvaran) pravi parce niz skopskite ulici, a neretko se desavalo tjuniran XE da isperdasi LET ;)