C20XE е моториште, али за LET да се збори дека е моториште.... А незнам ни зошто си ја трошите тастатурата на Антара и такви квази модели на опел, кога corsa, astra, insignia, се во секој поглед аута вредни за почит, и достојни конкуренти на елитата. Се надвам дека опел ќе прекине со глупата политика и ке успее овие модели да ги направи бр.1 во нивната класа, што не е далеку од моменталнава ситуација.
Prijatelju...C20 LET e pomalku ili poveke C20XE so turbina..
Imaat nesto porazlicni bregasti i sekako usisna grana...
I dvata motori imaat bore/stroke 86x86 mm ( kako denesen Veyron)
Toa i mi e muabetot, ne biva od sekoj atmosferec turbas, te. ne treba taka da se pravat motorite. Ne vikam deka e losh, ali HF ili Cosworth motorite, se svetslosni godini napred, da ne zboram za subaru i mitsubishi...
Prijatele..pak ne si dokraj informiran.
The c20let engine is actually a very capable performer even in fairly standard tune, developed alongside cosworth initially as the C20XE (normally aspirated motor) the C20LET turbo variant benefits from a good modern design of cylinder head and strong internal components and these days there is a vast array of tuning parts available and an incresing number of serious tuners who are prepared to work with them.
Da glavata e dobra, te. coscast (cosworth) glavite se top, ali drugiot del od motorot, ne e nisto posebno, osven sto e lupnato turbo, namalena kompresija, drugi klipovi i vozi misko. Kraj kraja i XE motorot ne e nisto posebno, ali e bulletproff, pa i po 20 godini (neotvaran) pravi parce niz skopskite ulici, a neretko se desavalo tjuniran XE da isperdasi LET