Автор Тема: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp  (Прочитано 74865 пати)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7831
  • Плинаш!!!
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #735 на: 27 Ноември 2024, 22:23:05 pm »
И цената е таман, одлично.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk


Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3804
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #736 на: 27 Ноември 2024, 23:43:18 pm »
Во просек 100 евра по панел за ситни корекции без многу пеглање.
И после јас сум барал многу пари за да ми исплати осигурителна 200€ само фарбање браник и крило...
Топ искочило таму лошото отишло, со, здравје да се тркала

Sent from my motorola edge 40 neo using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2350
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #737 на: 28 Ноември 2024, 08:57:00 am »
Зошто и вратата ја фарбал, нели само прагчето ти беше оштетено? За да не двои? Во секој случај топ изгледа сега.

П.С.
Мора Алфа со отворена халба, па макар и за естетски корекции  :) Мала шала
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #738 на: 28 Ноември 2024, 14:27:48 pm »
Фарбав и врата зошто не сакав да двои бојата кога веќе оди колата на фарбање и плаќам пари за истото.

Целта постигната, и на сонце е џам транзицијата меѓу фарбано и нефарбано:




Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2350
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #739 на: 29 Ноември 2024, 07:23:04 am »
Права реткост во ова време, да не се познава кој дел е фарбан а кој не, одлично изгледа.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #740 на: 29 Ноември 2024, 07:29:15 am »
Тоа се случува најчесто кога ќе ти го исполираат делот наместо да го фарбаат,а ќе ти наплатат како да го фарбале. 😂😂😂
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #741 на: 29 Ноември 2024, 10:10:00 am »
Не можам да сфатам, за една педа штета кај задното тркало, исфарба цел праг и заден панел, и ја исфарба и вратата да не дели за секој случај?

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #742 на: 29 Ноември 2024, 10:22:48 am »
И последното прашање, дали не требаше и крилото предно да се фати ... пааа можеби и

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5921
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #743 на: 29 Ноември 2024, 11:12:28 am »
Ма цела страна, едно 300че и таман.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #744 на: 29 Ноември 2024, 11:33:23 am »
Наместо да е крпено и да двои, направено е како што треба. Повторно да потенцирам - како што треба.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #745 на: 29 Ноември 2024, 11:42:58 am »
Кој како сака, ама не можи отпосле да се префарба ако двоеше?

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5558
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #746 на: 29 Ноември 2024, 11:51:39 am »
@zeroSignal Што е направено како што треба ? За гребнатинка на праг фарбање на 1/3 од колата е како шо треба праење ?
 Налет тоа, нема таков маж шо  ќе ме убеди дека префарбаното кај нас ќе подобро од фабричкиот лак и боја. Сеа дека полирано и лажи пари, ама во реалност со ова е поголема шансата да двои бојата на една третина од возилото по некоја година кога ќе почнат боите и лаковите да стареат различно.
Ваква гребнатинка особено удолу на праг се фарба локално, особено ако има некаде рабче е уште полесно, ако мајсторот си ја знае работата 99.99% нема да има никаква разлика.
Лакот се бленда еден во друг на последна рака, има посебни “разредувачи” кои ги прскаат на последната рака кои го раствораат и новиот и стариот лак и со тоа се спојуваат, притоа ќе ја зачуваш цела фабричка боја и помалку работа.
Е кај нас пола лакери се неписмени и ќе те убедуваат дека треба уште два панели околу санираното да ти ги префарба за да се избленда бојата оти незнае да избленда лак, а и нормално ќе ти наплати за три панели.  Наместо 50-100 евра, 350 в џеб.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5921
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #747 на: 29 Ноември 2024, 11:53:18 am »
Наредни 5 години таман ќе биди со сигурност, а потоа нека му ја мисли наредниот газда (је би га).

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2748
  • Слобода или смрт
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #748 на: 29 Ноември 2024, 11:56:02 am »
Ако префарбуваш пола кола наместо 10 цм или воопшто да не чепкаш поголема е веројатноста дека ти ќе бидеш тој што ќе ја вози и по 5 години. Чисто финансиски гледано зборам.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: 2009 Alfa Romeo MiTo, 1.4 Turbo 120hp
« Одговори #749 на: 29 Ноември 2024, 12:42:21 pm »
Наместо да е крпено и да двои, направено е како што треба. Повторно да потенцирам - како што треба.
Може и немаше да двои, а крпено е исто, само е префарбано повеќе.
Јас не завземам страна, желбата на @MartinAlfista била да биде направена како што треба, мајсторот рекол „подобро да се удри до крило“, Мартин се согласил и тоа е тоа. Да рекол „не, не, само ќошево офарбај ми го“, така и ќе напраел мајсторот, секако веројатно со некој поголем или помал визуелен импакт.
У суштина, секое префарбување на дел од возилото, без разлика дали еден, два панели или „на флека“, после некое време ќе доведе до разлика помеѓу фарбаниот и нефарбаниот дел.
Убаво Мартин што си ја средил колата како што треба, јас од страв и хорор прикаски за разни фарбари и лимари, не сум се осмелил моиве мали за*би да си ги поправам.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.