Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 169139 пати)

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #195 на: 28 Октомври 2020, 18:14:31 pm »
Е*атe колата. Од купување само проблеми. Што би рекле постарите, мачка у џак.

Важно лека полека си ја средуваш.

Па не би рекол баш „Е*атe колата“.
Тоа е, половно, како ќе се погоди ако немаш детален историјат.
Трошоци има, што редовни, што вонредовни.

Јас сум презадоволен генерално од колава. И во поглед на изглед, снага, економичност, па и удобност (со оглед на тоа дека возев Браво од 2000-та).

Од механички поправки - не можам да дојдам на ред да ми ја исполираат од надвор и хемиско внатре, тоа на пролет најверојатно.
Ми фали и резервен далечински клуч.
Исто би сакал натаму да ставам Андроид уред, па ќе видиме како ќе дозволат финансиите. Во N-Sound во Гостивар ми побараа 200 евра со задна камера.

Отсутен Auto

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 519
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #196 на: 29 Октомври 2020, 19:04:32 pm »
Браво, полека полека се средија работите со колата.

Како е сега возењето со нов замаец?

Инаку, не прочитав освен проблемите при палење дека си имал некој друг проблем со замаецот или не сум обрнал внимание? Имаше нешто други симптоми за да дојде до менување замаец?

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #197 на: 29 Октомври 2020, 19:26:27 pm »
Не сум го сменил уште : ))))
Веројатно наредната недела, ќе менувам и ЕГР.

Од други симптоми при возење не сум забележал, искрено.
При менување брзини немам проблем.
Не сум забележал дали затресува моторот со отворена хауба при гасење, дека само јас ја возам.

Порано на палење ќе затресеше и ќе изгасне, пример 3 пати од 10. Сега затресува многу и не пали 3 од 5 пати, и тоа со стиснат кумплунг.
Без кумплунг нема да запали 8 пати од 10, глава сечам.


Прејако видео, мајсторов е мајсториште.

Отсутен Auto

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 519
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #198 на: 29 Октомври 2020, 19:34:51 pm »
Да, го имам гледано видеото, чисто ме интересираше кај тееб кои се симптомите ама ете нема ништо што кажува човеков на видеото.

Искрено незнам дали тоа што не сака да запали е поврзано со замаецот или некој сензор на куплунг педалата.

Отсутен Vwlover

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 579
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #199 на: 29 Октомври 2020, 19:36:43 pm »
Не сум го сменил уште : ))))
Веројатно наредната недела, ќе менувам и ЕГР.

Од други симптоми при возење не сум забележал, искрено.
При менување брзини немам проблем.
Не сум забележал дали затресува моторот со отворена хауба при гасење, дека само јас ја возам.

Порано на палење ќе затресеше и ќе изгасне, пример 3 пати од 10. Сега затресува многу и не пали 3 од 5 пати, и тоа со стиснат кумплунг.
Без кумплунг нема да запали 8 пати од 10, глава сечам.


Прејако видео, мајсторов е мајсториште.
Зошто не го изгасиш ЕГР?

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #200 на: 29 Октомври 2020, 19:43:07 pm »
Да, го имам гледано видеото, чисто ме интересираше кај тееб кои се симптомите ама ете нема ништо што кажува човеков на видеото.

Искрено незнам дали тоа што не сака да запали е поврзано со замаецот или некој сензор на куплунг педалата.

Многу удара на палење, сега почна и повеќе отколку пред 2 месеци на пример. А кога ќе запали од трет-четврт обид, пали мазно.

Веќе 4 мајстори и два електричари (сумњав на алансерот на почетокот) кажаа дека е замаецот.
Колата 5 пати е закачена на VCDS, Bosch... Немам никакви грешки со таков сензор. А и колата пали без кумплунг, не е дека фабрички не може да стартува без стиснат, па сензорот да зеза.
Ова го дискутиравме со Микиус пред некое време на темава.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #201 на: 29 Октомври 2020, 19:43:43 pm »
Не сум го сменил уште : ))))
Веројатно наредната недела, ќе менувам и ЕГР.

Од други симптоми при возење не сум забележал, искрено.
При менување брзини немам проблем.
Не сум забележал дали затресува моторот со отворена хауба при гасење, дека само јас ја возам.

Порано на палење ќе затресеше и ќе изгасне, пример 3 пати од 10. Сега затресува многу и не пали 3 од 5 пати, и тоа со стиснат кумплунг.
Без кумплунг нема да запали 8 пати од 10, глава сечам.


Прејако видео, мајсторов е мајсториште.
Зошто не го изгасиш ЕГР?
Затоа што никој нема конкретен точен одговор дали тоа ќе штети на ДПФ филтерот,и јас сум на таа дилема и прашував некој мајстори и одговорите беа ако гасам ЕГР да гасам и ДПФ,други викаат дека ќе се сјебе ДПФ-от и така...

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #202 на: 29 Октомври 2020, 19:45:49 pm »
Зошто не го изгасиш ЕГР?

Зошто разликата е 100-тина евра помеѓу гасење и нов ЕГР.
А и не би го гасел, тука во игра е и ДПФ (како што кажа Рики).

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20113
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #203 на: 29 Октомври 2020, 19:59:16 pm »
Не ни треба да ти пали без стиснат кумплунг.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #204 на: 29 Октомври 2020, 19:59:50 pm »
Не ни треба да ти пали без стиснат кумплунг.

Оваа генерација на Леони пали.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7070
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #205 на: 29 Октомври 2020, 20:05:57 pm »


Не сум го сменил уште : ))))
Веројатно наредната недела, ќе менувам и ЕГР.

Од други симптоми при возење не сум забележал, искрено.
При менување брзини немам проблем.
Не сум забележал дали затресува моторот со отворена хауба при гасење, дека само јас ја возам.

Порано на палење ќе затресеше и ќе изгасне, пример 3 пати од 10. Сега затресува многу и не пали 3 од 5 пати, и тоа со стиснат кумплунг.
Без кумплунг нема да запали 8 пати од 10, глава сечам.


Прејако видео, мајсторов е мајсториште.
Зошто не го изгасиш ЕГР?
Затоа што никој нема конкретен точен одговор дали тоа ќе штети на ДПФ филтерот,и јас сум на таа дилема и прашував некој мајстори и одговорите беа ако гасам ЕГР да гасам и ДПФ,други викаат дека ќе се сјебе ДПФ-от и така...

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk

Од мое искуство:

1. Ако го изгасиш ЕГР ќе почне да се запушува ДПФот многу повеќе и многу почесто ќе прави регенерации, а со тоа големи се шансите да се сјебат и дизните и да ти измеша уље и нафта.

2. Кај 2.0 ТДИ е многу поефтин ЕГРот од 1.6 ТДИ, пошто проклетиот имал и некој хладњак на гасови и кошта 400-600еур. Кај луѓе што е менуван на околу 100.000 во официјален сервис, на 190.000км пак  прави проблем.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #206 на: 29 Октомври 2020, 20:09:05 pm »
Секако, јас тука би го додал и еколошкиот момент, кој сепак нешто значи.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #207 на: 29 Октомври 2020, 20:19:23 pm »
2. Кај 2.0 ТДИ е многу поефтин ЕГРот од 1.6 ТДИ, пошто проклетиот имал и некој хладњак на гасови и кошта 400-600еур. Кај луѓе што е менуван на околу 100.000 во официјален сервис, на 190.000км пак  прави проблем.

Хладњак има и овој за 2.0. Оној целиот лев блок до штрафовите е...
За цена рекоа 200-230 евра, утре ќе знам точно.


Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3469
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #208 на: 29 Октомври 2020, 20:22:53 pm »
Сите имаат хладњак за ЕГРот, 1.6, 1.9, 2.0, и се наоѓа под совозачот, половен е околу 200€, и да, знае да страда и тој, како ќе ти се погоди.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7070
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #209 на: 29 Октомври 2020, 20:23:52 pm »
Стварно е доста поефтин, ставај и не му се замарај тогаш.

Сите имаат хладњак за ЕГРот, 1.6, 1.9, 2.0, и се наоѓа под совозачот, половен е околу 200€, и да, знае да страда и тој, како ќе ти се погоди.

Конструкторско решение "Стај го море кој ги е*е"