Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 163799 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #210 на: 29 Октомври 2020, 21:20:02 pm »
По некое време од дискусијата за тоа дали има или нема cluch pedal switch на Леонот од таа генерација, му спомнав на братучед ми на зезање дека којзнае што ситница му поправиле а му наплатиле сензор за куплунг бидејки од овдешните муабети излезе дека немаат сензор...тој ми рече дека е можно, не им висел над глава, но исто така спомна дека пребарувал на интернет за да провери цена и дека нашол еден куп сајтови што го нудат/продаваат сензорот за Леон од таа генерација. Плус му нуделе од сервисот да го извадат расипаниот и да му средат, бајпасираат за да помине поевтино, односно да не му стават нов сензор.

Еден од комшијат со Леонот го прашав, ми рече дека му вергла во брзина без стиснат куплунг. Дали фабрички нема, дали некој од претходни сопственици го извадил/бајпасирал...

Што е вистина навистина не знам, но сепак провери си уште еднаш кај мајстор за тој фамозен cluch pedal switch пред да се акаш со замаецот.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14231
  • Пудингот на шоферството
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #211 на: 29 Октомври 2020, 21:26:11 pm »
Kola da ne pali od zamaecot dosega ne sum slusnal.Ustvari nebsum slusnal zamaec do tolku da se unisti.
Kamioni koga ke otkazel anlaser sme palele so direktno vrtenje na zamaec.
Malku poke mi e cudno,ama poso ne sum videl na lice mesto ke recam,mozno e.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #212 на: 29 Октомври 2020, 22:05:28 pm »
Kola da ne pali od zamaecot dosega ne sum slusnal.Ustvari nebsum slusnal zamaec do tolku da se unisti.
Kamioni koga ke otkazel anlaser sme palele so direktno vrtenje na zamaec.
Malku poke mi e cudno,ama poso ne sum videl na lice mesto ke recam,mozno e.

Претпоставувам дека се изедени некои запци (на замаецот) и прерипнува при палење.
Секако ќе го проверам и алансерот пред да ја отворам колата, мада двајца електричари рекоа дека не е тој проблемот, откако и двајцата пробуваа палење кај нив во гаража.
Сакам неделава некој да го извади и да го провери мануелно. Сумњав да не е изедена и пиксната (металниот прстен) во која стои/е заглавен алансерот каде се спојува со замаецот.

Цитат
The automobile will not start if the flywheel is loose. The operator will hear grinding noise or clacking noise once the engine ignition is turned. The ignition engages the starter motor which in turn engages the flywheel and cranks the engine. If the flywheel is loose on the crankshaft, the gears of the starter motor will only grab part of the flywheel gears or not grab the flywheel gears because of misalignment. The automobile will not start and once all other mechanical problems are determined to be in good condition, the operator needs to have the flywheel inspected to determine whether it is loose or missing gear teeth, which causes this starting problem.

Баш ако можам ќе снимам како заверглува колата и се гаси со тресење.

« Последно менување: 29 Октомври 2020, 22:10:56 pm balanar »

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14231
  • Пудингот на шоферството
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #213 на: 29 Октомври 2020, 23:53:05 pm »
Ok e toa da e skrsen nekoj zab,dva tri pet zabi,no stalno na niv zastanuva pa da ti pali 3 od 10?
Tolku da se unisti zamaec neznam kako e vozmozno...Sum vozel se ibsesto,i po losi tereni i po dobri,i abdalsko vozenje do krajni granoci pa takvo nesto ne mi se slucilo notu mene nitu na nekoj poznat.
Zatoa i se cudam,ama ajde ke vidis ke kazis sho e kako e.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #214 на: 30 Октомври 2020, 02:18:16 am »
Конечно снимав 3 видеа (сите се снимани во лер и стиснат кумплунг), па ако може да чуете нешто/советувате - би ви бил благодарен.
Кога не сака да запали - делува како да не верглам со клучот до крај, ама не е така  :)
Затресува и се гаси.

На првово видео - на првото палење веќе се слуша како „удара“ замаецот (барем мислам дека е тоа), а веќе на второто палење не сака:

https://streamable.com/idppgq

На второво видео - не сака да запали три пати, пали дури на четвртото палење.
Забележете колку се тресе колата, раката ми е потпрена кај прозорецот.

https://streamable.com/30wwuw

Третово видео е снимано со отворена хауба (касно ми текна така да снимам од кабината).
Од прва пали ОК, од втора малку се слуша ударањето на замаецот, од трета се слуша како одвај да запали, а веќе од четврти и петти обид не пали.

https://streamable.com/49ln6c


« Последно менување: 30 Октомври 2020, 02:33:20 am balanar »

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6437
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #215 на: 30 Октомври 2020, 07:10:48 am »
Кога работи во лер јас барем неможам да слушнам дека замаецот работи, и кога ја гасиш исто така нема некои чудни трескања туку нормално се гаси. Да не е друг проблемот?!

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14231
  • Пудингот на шоферството
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #216 на: 30 Октомври 2020, 09:09:09 am »
Zosto i na gasenje go nema zvukot od zamaecot,tuka nemozam da razberam.
Inaku vaka od videoto mnogu loso i grubo zvuci,kako aran,baraj nekoj salam majstor,da otkrie i da sredi sho e.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #217 на: 30 Октомври 2020, 10:08:06 am »
Од тоа што се слуша може веднаш да се исклучи муабетот за сензор на куплунг (без разлика имало или немало) бидејки заверглува и речиси пред да запали се слуша фамозниот звук и затајува палењето.

Дали ако продолжиш да го држиш клучот на верглање ќе продолжи да вергла без да запали?

Инаку има некоја логика со запчаникот, мада и бендексот не би го исклучил.
Имено, на југото ме дупеше на ист начин но со поинаков звук (пофино звучеше) и не толку често, на електричар го проверуваа и као се во ред.
Кога по не знам кој пат му отидов, фати малку посаглам да го тестира и од некојси 20ти пат конечно затаи па можеше да се удри конечната дијагноза.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #218 на: 30 Октомври 2020, 10:44:10 am »
Пумпа за висок притисок? Проверена ви е?

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8870
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #219 на: 30 Октомври 2020, 10:52:31 am »
Batko, jas mislam da si se javish vo porsche da vidish kakva dijagnoza.
 Vtora opcija,Sashe kaj toptrejd benzinskata. Dobar e.

Pa da vidish so ke treba da ja opraish. Nekako poveke od jasno mi e zoshto ima 5 sopstvenici smeneto

Присутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1779
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #220 на: 30 Октомври 2020, 11:10:32 am »
Што се случува на 38ма секунда на последното видео? Ја гасниш ама не гасни одма и врти уште еден круг?

Чуден симптом за замаец, ама барај и друг мајстор, да не се испружиш едно Браво за џабе. Ако ништо друго запни му на мајсторот што ти вика дека е замаец, да ти гарантира дека ќе се оправи кога ќе го смениш. Да не ти вели чекај да легни 1000км.

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #221 на: 30 Октомври 2020, 11:43:23 am »
Што се случува на 38ма секунда на последното видео? Ја гасниш ама не гасни одма и врти уште еден круг? .

Не го завртев до крај клучот за гасење, па го вратив, па дури после изгаснав. Моја грешка...

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #222 на: 30 Октомври 2020, 11:45:22 am »
Дали ако продолжиш да го држиш клучот на верглање ќе продолжи да вергла без да запали?

Инаку има некоја логика со запчаникот, мада и бендексот не би го исклучил.
Имено, на југото ме дупеше на ист начин но со поинаков звук (пофино звучеше) и не толку често, на електричар го проверуваа и као се во ред.
Кога по не знам кој пат му отидов, фати малку посаглам да го тестира и од некојси 20ти пат конечно затаи па можеше да се удри конечната дијагноза.

Не, не вергла повеќе, морам да го вратам клучот и да пробам пак од почеток.

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #223 на: 30 Октомври 2020, 11:48:04 am »
Batko, jas mislam da si se javish vo porsche da vidish kakva dijagnoza.
 Vtora opcija,Sashe kaj toptrejd benzinskata. Dobar e.

Pa da vidish so ke treba da ja opraish. Nekako poveke od jasno mi e zoshto ima 5 sopstvenici smeneto

Бев кај Саше да ја слушне уште пред два месеци. Исто правеше и тогаш, само поретко не палеше. Рече дека е замаецот...

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #224 на: 30 Октомври 2020, 11:59:04 am »
Пумпа за висок притисок? Проверена ви е?

Ова не сум го проверил мислам...