Како што спомнав, Југото ме зезаше пред 25 години на сличен начин, бледи ми се сеќавањата за деталите но отприлика беше нешто со бендексот/автоматчето, односно ќе завергла, но пред да запали, бендексот се враќаше/одвојуваше прерано од замаецот.
Бидејки се случуваше многу ретко, тешко беше да се дијагностицира проблемот.
Кога се заинатив, го извадија анласерот од кола и подолго време го тестираа на работна маса и по 20/30 пати малтретирање конечно го фатија на дело...
Некоја година подоцна повторно зезаше но со поинакви симптоми, не сакаше воопшто да завергла.
Исто се мачев да ја најдам причината бидејки не беше често.
Се додека еднаш не ми запали во присуство на комшија електричар кој веднаш му влезе со инструменти...му тртна релејче и од тогаш немав никаков проблем.
Еве интересни муабети за тоа како функционира анласерот, со тоа што е тука поинаков проблем кој на крајот не е целосно разјаснет.
Опишан е и мојот случај со потребата за релејче
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fcbc%2Ers%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D15402&share_tid=15402&share_fid=37574&share_type=t&link_source=appПонекогаш има некој Гремлин на кого е тешко да му се влезе во траг