Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 163836 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #180 на: 13 Октомври 2020, 14:52:13 pm »
EGR нов во официјален сервис би требало да е мнооогу поскап од тие 10.000 денари.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #181 на: 13 Октомври 2020, 15:22:24 pm »
Нешто што друго успеав да извадам се вредностите на ДПФ филтерот (мислев дека ова првично ме зафркава).
Oна што го читав претходниве два дена по Ross-Tech форуми - мислам дека ова се ОК бројки.


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6437
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #182 на: 13 Октомври 2020, 15:31:29 pm »
Не е лошо, најбитнио параметар е oil ash volume и тој уствари укажува до каде е животниот век на дпф-то. Кај тебе е во мл, некаде се прикажува во грамови. 0.12л е ОК според таа километража и максимумот на пепелта е 0.175л односно некаде имаш 32-33% оставено животен век.  Ако досега имаш поминато 190.000км тогаш можеш да очекуваш некаде на 280.000км ДПФ-то ќе го достигне максимумот на пепел што може да се складира и понатамошни регенерации ќе бидат неуспешни и ќе ти треба нов дпф.

p.s. да напоменам дека имаш многу искуства по форуми каде што лимитот од 0.175л е прекорачен но луѓето уште си возат нормално со вредности од 0.2л. Така да не би се секирал за дпф, само ставај уље 504/507 и цепај.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #183 на: 13 Октомври 2020, 15:57:01 pm »
Не е лошо, најбитнио параметар е oil ash volume и тој уствари укажува до каде е животниот век на дпф-то. Кај тебе е во мл, некаде се прикажува во грамови. 0.12л е ОК според таа километража и максимумот на пепелта е 0.175л односно некаде имаш 32-33% оставено животен век.  Ако досега имаш поминато 190.000км тогаш можеш да очекуваш некаде на 280.000км ДПФ-то ќе го достигне максимумот на пепел што може да се складира и понатамошни регенерации ќе бидат неуспешни и ќе ти треба нов дпф.

p.s. да напоменам дека имаш многу искуства по форуми каде што лимитот од 0.175л е прекорачен но луѓето уште си возат нормално со вредности од 0.2л. Така да не би се секирал за дпф, само ставај уље 504/507 и цепај.

Ти благодарам!
Ставено е 507.00 на малиов сервис пред месец и кусур.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #184 на: 15 Октомври 2020, 17:20:20 pm »
Не е лошо, најбитнио параметар е oil ash volume и тој уствари укажува до каде е животниот век на дпф-то. Кај тебе е во мл, некаде се прикажува во грамови. 0.12л е ОК според таа километража и максимумот на пепелта е 0.175л односно некаде имаш 32-33% оставено животен век.  Ако досега имаш поминато 190.000км тогаш можеш да очекуваш некаде на 280.000км ДПФ-то ќе го достигне максимумот на пепел што може да се складира и понатамошни регенерации ќе бидат неуспешни и ќе ти треба нов дпф.

p.s. да напоменам дека имаш многу искуства по форуми каде што лимитот од 0.175л е прекорачен но луѓето уште си возат нормално со вредности од 0.2л. Така да не би се секирал за дпф, само ставај уље 504/507 и цепај.

Еден друг апдејт.

Од вчера ги снема сите грешки, сами од себе. Прво ја снема намотката, после и check engine го снема.
Денес колата мајстор ја закачи на Delphi и му покажа наводно ДПФ-от зафркавал.
Рече ако се појави грешка пак да отидам додека ја покажува во моментот.
Не разбирам како Delphi би било попрецизно и поточно од VCDS. Јасно пишува погоре дека се направило регенерација пред 78км.

Ја издував Штип - Свети Николе - Штип - Крупиште (по новиот пат) и назад, цело време над 2000RPM во 4-5 брзина и со вклучени потрошувачи (клима, радио...).
Не се појави никаква грешка.

Не разбирам што може да е.
Или се одглавил ЕГР-от (пак ќе заглави) или не знам што да мислам веќе...

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3413
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #185 на: 15 Октомври 2020, 17:27:03 pm »
Кога ќе се запалат чек и спиралата ти ја гаси ли турбината?

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #186 на: 15 Октомври 2020, 17:28:39 pm »
Кога ќе се запалат чек и спиралата ти ја гаси ли турбината?

Па не е толку стартна и губи снага, да. Посебно во втора брзина се забележува. На ниеден скен не ми покажало turbo overboost или било каков проблем со него.
Буквално влегува во оној limp mode. Мада нема ограничување на вртежите, можам да ја качам над 3000....

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3413
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #187 на: 15 Октомври 2020, 17:42:27 pm »
Нема ограничување на вртежи ама како обичен дизел влече, јас сепак би проверил сензор за притисок на турбина и вакуум на турбина.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #188 на: 20 Октомври 2020, 17:31:41 pm »
Се изгуби секаква грешка веќе неколку денови, па не сум бил на мајстор за ЕГР-от.

Доста ја кудев, да ја пофалам малку:
https://ibb.co/FbdBRB9

@zeroSignal - Нешто не работи тагот за слики.
« Последно менување: 20 Октомври 2020, 20:51:25 pm balanar »

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5653
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #189 на: 20 Октомври 2020, 17:54:57 pm »
Ahhh mora da dojdam u toj stip na edna svajcovana pita i edna kafana da si isteram so cice mishe i itaa

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #190 на: 21 Октомври 2020, 00:56:42 am »
Се изгуби секаква грешка веќе неколку денови, па не сум бил на мајстор за ЕГР-от.


 Ako nemas nikakvi anomalii pri vozenjeto,mozno e od premnogu vlaga da te zezal nekoj senzor pa da ti javuva greski.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #191 на: 28 Октомври 2020, 17:28:22 pm »
Имам мал проблем со отворањето на задната десна врата т.е некогаш се отвора, некогаш не, од надвор.
Од внатре нема проблем. Софтверски да е нешто - не е. Она selective unlocking ми е исклучено.

Да ме упатите кај мајстор за брави/централно?
Задната десна врата уште не сака да чуе, претпоставувам дека е моторчето.
Кога ја скенирав со VAG уште пред месец и пол - ми даде грешки за Motors for Rear Central Locking (Electrical failure - intermittent) и Switch for Rear Central Locking (Signal Implausible - Intermittent).

Од надвор не се отвара. Од внатре се отвара и кога ќе ја затворам вратата - се отвора и од надвор, се до наредно заклучување со далечинското.

Денес конечно го средив и ова, ме нервираше. Ми го заменија моторчето на задната десна брава.
Цена - 1500 денари.



___________________________________________________________________________________________________________________________

Во меѓувреме - замаецот почна да зеза ептен на палење. Нема да запали 3 пати од 5 обиди и затропува многу.
Ќе морам да сменам замаец + сет квачило, а мајсторот предложи додека е расклопена да го промениме и ЕГР вентилот.

Со помин нека е, 700-800 не бегаат...

« Последно менување: 28 Октомври 2020, 18:16:51 pm balanar »

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5827
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #192 на: 28 Октомври 2020, 17:39:15 pm »
Бравото ќе покрие,нешто 😁

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk


Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #193 на: 28 Октомври 2020, 17:40:08 pm »
Бравото ќе покрие,нешто 😁

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk

Денес го зедов од мајстор, преде.
Штета што козметички е малку хаос.

Утре ќе го исперам, исчистам и сликам за оглас...

Отсутен Tesla

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • Eбач на батерии :D
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #194 на: 28 Октомври 2020, 18:07:45 pm »
Е*атe колата. Од купување само проблеми. Што би рекле постарите, мачка у џак.

Важно лека полека си ја средуваш.
Д'г ж'т в'к п'н б'и - Долг жолт волк полн болви.

Zenu dupe krasi a tortu orasi.