Автор Тема: Fiat Bravo 2.0 m-jet  (Прочитано 23560 пати)

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #45 на: 18 Април 2020, 21:58:25 pm »
На сите гуми си пишува датум на произодство. Три се 50та недела од 2019, само една е 46та недела од 2019 а тоа го приметив дома кога се вратив. Ништо страшно.  :)

Отсутен BigBull

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 414
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #46 на: 18 Април 2020, 22:43:58 pm »
На сите гуми си пишува датум на произодство. Три се 50та недела од 2019, само една е 46та недела од 2019 а тоа го приметив дома кога се вратив. Ништо страшно.  :)
Јас знам за два случаи и во двата случаи две гуми имаа датум, две не.

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3015
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #47 на: 18 Април 2020, 22:48:58 pm »
На сите гуми си пишува датум на произодство. Три се 50та недела од 2019, само една е 46та недела од 2019 а тоа го приметив дома кога се вратив. Ништо страшно.  :)
Јас знам за два случаи и во двата случаи две гуми имаа датум, две не.

Мора да имаат датум, претпоставувам симетрични биле гумите? Ако да, тогаш датумот ти бил на внатрешната страна од гумата (ѕид од гумата што гледа накај кола). Исто и кај мене на зимските, на две гуми се гледа датумот а на две не, бидејќи е од внатрешна страна.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34110
  • Таков е животот... јебига
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #48 на: 18 Април 2020, 22:54:59 pm »
На сите гуми си пишува датум на произодство. Три се 50та недела од 2019, само една е 46та недела од 2019 а тоа го приметив дома кога се вратив. Ништо страшно.  :)
Јас знам за два случаи и во двата случаи две гуми имаа датум, две не.

Мора да имаат датум, претпоставувам симетрични биле гумите? Ако да, тогаш датумот ти бил на внатрешната страна од гумата (ѕид од гумата што гледа накај кола). Исто и кај мене на зимските, на две гуми се гледа датумот а на две не, бидејќи е од внатрешна страна.
Исто и кај мене, BFGoodrich

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5864
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #49 на: 19 Април 2020, 09:21:16 am »
Благодарам момци, да си купите поквалитетни или шо ви душа сака.  :D

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Позади таа гумицата е накината на десната страна, на левата тек покажува, џабе ќе центрирам, прво тоа треба да средам.
Најверојатно и од таму произлегува звукот ако влезам остро малце во кривина на лево.

Се собираат ствари за поправка, плочки се при крај, вилушки ли како се викаат овие на предница, центрирање, гумица на пумпа за уље, дпф филтерот прави чести регенерации на 160-200км, ми вади некој звук ако нагло го пуштам куплунгот кога е во место, со притиснат куплунг се губи звукот, не многу изразено само кога е ладно. Дел по дел, неможам се наеднаш да санирам.  :D
Шо уље имаш ставено?
Само градска вожна на 160-200км ти праве регенерација или комбинирано?

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен malinamamun

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 552
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #50 на: 19 Април 2020, 18:51:17 pm »
Благодарам момци, да си купите поквалитетни или шо ви душа сака.  :D

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Позади таа гумицата е накината на десната страна, на левата тек покажува, џабе ќе центрирам, прво тоа треба да средам.
Најверојатно и од таму произлегува звукот ако влезам остро малце во кривина на лево.

Се собираат ствари за поправка, плочки се при крај, вилушки ли како се викаат овие на предница, центрирање, гумица на пумпа за уље, дпф филтерот прави чести регенерации на 160-200км, ми вади некој звук ако нагло го пуштам куплунгот кога е во место, со притиснат куплунг се губи звукот, не многу изразено само кога е ладно. Дел по дел, неможам се наеднаш да санирам.  :D

Епа зашто го фрлиле италијаните. :D Се шалам. Чаури на виљушка се сигурно отидени. Гледај да ставиш поквалитетни кога ќе ги менуваш. Дали го среди oil pressure или уште е така?

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #51 на: 21 Април 2020, 20:44:06 pm »
Уље и ставам Селениа 5w-30, а регенерација како сакаш вози ја, толку е од 160 до 200 изминати километри прави регенерација. Има некоја мака.

Половна кола е, нормално е да има инвестиција по неа. Ќе гледам поквалитетни вилушки да ставам, да.
Проблемот со oil pressure го решив така што ја паркирам наведната малце на десна страна, повеќе уље има на таа страна кај што е пумпата за уље и одма ми гасне сензорот на табла.  :D
Дел по дел, неможам се на еднаш.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #52 на: 21 Април 2020, 21:13:42 pm »
Како приметуваш дека почнува регенерација?

Во објаснувањата за ДПФ е наведено дека со регенерацијата се согорува пепелот што се насобрал.
При согорувањето на пепелта останува мал процент на саѓи кои не може да се согорат.
Со тек на време (многу километри) саѓите заземаат се поголем простор во ДПФот и се намалува капацитетот за собирање на пепел што доведува до порано активирање регенерација.
Најпрво една убава дијагностика за состојбата на самиот дпф.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43752
  • Il Moderatore
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #53 на: 21 Април 2020, 21:15:03 pm »
Виљушка, TRW: Тие си ги предвидела фабрика, тие да си ги ставиш :) Следно мењање - следниот газда...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #54 на: 21 Април 2020, 21:37:46 pm »
Фала ти Симо за предлогот, ќе видам мајсторот дали ќе може да ми набави такви.

А регенерација па очигледно е, побучен е моторот, почнува да врти перката за ладење, мириса на запалено, на саѓи и на борд покажува зголемена потрошувачка, тоа трае едно 10км возење.
Со одлед на моменталната ситуација, ништо неможам да правам, ќе ја возам вака, размислувам и за вадење, егр вентилот да се затне и да се исчисти клапната за гас.

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #55 на: 18 Август 2020, 13:35:32 pm »
На 17.08.20 извршен е мал сервис: промена на масло и сите филтри освен тој за полен кој си го имам сам сменето мај месец, и тој е Filtron.
Километража - 195.600, следна замена на 205.600км.
За 7 месеци сум поминал 10.000км, од последна промена на масло.

Ја сменив и гумицата на пумпата за уље и конечно ми е решен и проблемот со светнување на индикаторот за уље при ладен старт, сега мирна глава.
Беше накината малце старата и при ладен старт влечела воздух додека да повлече уље од картерот и од таму светнуваше индикаторот на инструмент табла.


Вака вика есапот:
Уље Selenia WR 5w-30 4l - 2800мкд.
Филтер за уље Hengst - 600мкд.
Филтер за нафта Filtron - 2300мкд.
Филтер за воздух Hengst - 900мкд.
Гумица на пумпа за уље - 1200мкд.
и работна рака на мајсторот - 1200мкд. вкупно 9000ден. ме кошташе ова задоволство.


Додека да најдам фиат браво, ќе стои овде една од моите омилени алфи.  :D
Јбг. ме фати и мене италијанскиот вирус.  ;D




Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5864
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #56 на: 18 Август 2020, 22:04:52 pm »
Заколале те со цените.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #57 на: 18 Август 2020, 22:33:15 pm »

Вака вика есапот:
Уље Selenia WR 5w-30 4l - 2800мкд.
Филтер за уље Hengst - 600мкд.
Филтер за нафта Filtron - 2300мкд.
Филтер за воздух Hengst - 900мкд.
Гумица на пумпа за уље - 1200мкд.
и работна рака на мајсторот - 1200мкд. вкупно 9000ден. ме кошташе ова задоволство.


Или јас премалку плаќам за мал сервис или ти премногу. Ајде да ја минусирам гумицата на пумпа, пак е 7800.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11743
  • Архитект
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #58 на: 18 Август 2020, 22:47:26 pm »
Филтерот за нафта е многу скап.
За нашите обично е околу 800-1000ден.

Ама овде нема филтер за полен.

Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #59 на: 18 Август 2020, 22:50:16 pm »
Филтерот за нафта е многу скап.
За нашите обично е околу 800-1000ден.

Ама овде нема филтер за полен.

@osmica8 баш сеа од април најдов фискална од мал сервис

Филтер нафта - 920 ден
Филтер полен - 850 ден

Затоа ме сецна есапов  ;D