Автор Тема: Fiat Bravo 2.0 m-jet  (Прочитано 25862 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #75 на: 31 Мај 2021, 17:00:19 pm »
Тргај раткапните, остај ги без раткапни.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #76 на: 31 Мај 2021, 17:51:33 pm »
Тргај раткапните, остај ги без раткапни.
Море, 800ден ги платив, барем едно возење да им извадам и на нив.  :D

Квантен скок назад...

Ај помали што се за два броја, па и челични.

Ќе најдеш ти алуминиумски, не оставаш вака... Ќе одат овие на зимски.

Тоа е планот, ми ги читаш мислите.  8)

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #77 на: 31 Мај 2021, 20:29:45 pm »
На по еден лаф муабет со @Diesel  и успут да ја пробам ново отворената перална во Богданци.





Уловено уште едно браво и во Богданци, кое ги вози бандажите по кои сум очаен.  ;D ;D

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #78 на: 31 Мај 2021, 21:48:01 pm »
Дај му ги 18те,и блоуџб ке добиеш гратис.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7217
  • French diamond
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #79 на: 31 Мај 2021, 22:40:11 pm »
Тврдо е на 18ки а и јас осеќам  :) Да пробаше еднаш со 17ки, земи му ги на Рики од неговата за проба  или повози се кај него.

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #80 на: 31 Мај 2021, 22:44:43 pm »
Ако споредам кај мене,Е класата со 16те е брод,со 18те скоро о да не се осеќа некоја разлика,ама со 19те веќе се осеќа дека е тврда.
Ц класата моментално е на 17ки зимски и ако ја споредам со Е класата е потврда од неа кога беше со 19ки.
Али пак ќе ставам 18ки или 19ки летен сет.
Не би можел инаку да ја гледам.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #81 на: 31 Мај 2021, 23:11:06 pm »
Тврдо е на 18ки а и јас осеќам  :) Да пробаше еднаш со 17ки, земи му ги на Рики од неговата за проба  или повози се кај него.

Се имам возено во мерцедес ц класа со 225/45/r17 и таа беше тврда и секоја нерамнина на патот се осеќаше, не па голф класа.

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #82 на: 31 Мај 2021, 23:19:59 pm »
Па због лепоте,трпи. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16755
  • Keep it 100
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #83 на: 01 Јуни 2021, 00:34:46 am »
Тврдо е на 18ки а и јас осеќам  :) Да пробаше еднаш со 17ки, земи му ги на Рики од неговата за проба  или повози се кај него.

Твоето е помеко на нерамнини од Бравото, нема споредба.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #84 на: 01 Јуни 2021, 07:15:21 am »
Ја не знам шо ваков компромис... 15-ка челична со 195/65/15 улетуе на Браво-то, немало потреба од нископрофилни 16-ки, да си нарушувате комооција...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #85 на: 01 Јуни 2021, 14:38:26 pm »
Ја не знам шо ваков компромис... 15-ка челична со 195/65/15 улетуе на Браво-то, немало потреба од нископрофилни 16-ки, да си нарушувате комооција...



 ;D ;D

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #86 на: 01 Јуни 2021, 14:40:41 pm »
Дени стил :D

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #87 на: 07 Август 2021, 15:51:53 pm »
На 07.08.2021 извршен е мал сервис: промена на масло и филтер за масло.
Километража - 216.850км, следна промена на 07.08.2022 или 226.850км.

Уље Selenia WR 5w-30 4l - 2800мкд.
Филтер за уље Hengst - 600мкд.
Рака гратис од мајсторот, од мене пијачка освежување.  :D
Вкупно за мал сервис - 3500мкд.

Нека си стои чисто за евиденција.

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #88 на: 04 Април 2022, 18:56:22 pm »
Уффф, одамна не сум пишал што се дешава во „гаража“ кај мене.

Па ништо посебно, само промена на уље и на нови зимски гуми.  ;D
Сега за сега е тоа, се има планови за иднина да инвестирам нешто во колата, зафат, да сменам некој дел, се надевам ќе евидентирам тука на форум.

Од последната промена на уље на 07.08.2021 поминав 10.000км за краток период и пак стасав за мал сервис.
На 29.12.2021 извршен е мал сервис: промена на масло и филтер за масло.
Километража - 227.600км, следна промена на 29.12.2022 или 237.600км.
Моментално е на 234.000км така да во скоро време ќе треба пак мал сервис.

Уље Castrol Edge C3 5w-30 4l, филтер за уље - Comline и работна рака на мајсторот вкупно за мал сервис - 3.300мкд.
Сменив бренд на масло дека е многу качена цената на Selenia над 1000мкд за литро, а со Castrol по препорака на мајсторот исто си работи моторот, никаква разлика не приметив.


На 10.01.2022 набавени нови зимски гуми Sava Eskimo HP2 во димензија 205/55/r16 и монтирани на 230.000км.
Треба да ги заменам со летните, се стопли веќе времето.

А да, и регистрација на 15.09.2021:
Осигурување - 10.500мкд
Технички - 6.900мкд
МВР - 50мкд.
Вкупно за регистрација: 17.450мкд.

Имам проблем со страшно маглење на прозорци од внатрешна страна при ниски температури и влажен воздух:


Вака дефинитивно е опасно и ризично за возење, чекам да се стопли уште малку времето и да се расклопи маската за промена на казанче за парно бидејќи се сомневам во него.
Дел 1500-2000ден а работна рака - па по мое и малку е 100е.  >:(



Имав проблеми и со радиото, само пушташе глас до max, си менуваше само на рандом станици, де usb - де радио си пушташе.
Разговарав со мајстор од Гевгелија, ми рече да го извади радиото од кола и ако работи на маса, проблемот е нешто до колата со can bus системот.
Мада се оправи само од себе, исто како ништо да не било.  ;D
Ако се појави пак истиот проблем, ќе му ја носам нека ја прави.

Се уште ми е во срцето и се вртам по неа исто како и првиот ден.  :D



Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6002
Одг: Fiat Bravo 2.0 m-jet
« Одговори #89 на: 04 Април 2022, 19:10:44 pm »
Ќе го сменеш филтеро за полен со некој филтер со јаглен,троа поскапички се за 2-3 пати од обичниот.
2.Имаш спрејови за антимаглење.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk