На 17.01.20 беше извршен мал сервис, промена на масло и филтер за масло.
Selenia WR 5w-30 4l и филтер Comline.
На 184.540км, следна промена на: 195.540км.
Проблемот со светење на идикаторот за уље (низок притисок) при ладен старт околу 5-6 сек. и после се гаси, особено кога е многу ладно околу нулата не го решив со промена на филтерот.
Според мајсторот до него бил проблемот ама не е, претходно беше Filtron сега ставив Comline.
Сега кога е топло над 10 степени, одма се гаси индикаторот за уље.
Имало некоја гумица на пумпата за уље, таа се менувала. Ќе го средам и ова, понатака.

Ова го појавува бордот.
При возење на автопат ми светна check engine, на дијагностика покажа дефект на сензор за диферинцијален притисок, околу дпф филтер поврзан нешто незнам.
Нарачан нов Bosch и променет - 4.000мкд.

Е ама check engine уште си свети, следно на менито е чистење на egr вентил.
А имам за промена и внатрешен зглоб, најеројатно и двата ќе ги сменам да не ги мислам и така.
