Автор Тема: Мојата кола е тапа...!  (Прочитано 227062 пати)

Присутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7791
  • Плинаш!!!
Одг: Re: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #210 на: 25 Мај 2013, 21:03:21 pm »
За кочницата, сите фиати се такви. Кога ќе ја навикнеш и кога ќе седнеш во друга кола ке мислиш дека колата не кочи :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #211 на: 25 Мај 2013, 21:22:14 pm »
За кочницата, сите фиати се такви. Кога ќе ја навикнеш и кога ќе седнеш во друга кола ке мислиш дека колата не кочи :D
i alfi. Ne samo fiati. Kocnicata plafon gore.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #212 на: 25 Мај 2013, 22:28:56 pm »
Пластиките за кои се фаќа за да се затвори вратата беа обложени со некој мек материјал кој многу лесно се излупи. Ги офарбав со боја, за една година пак истата прикаска...
Нема 6-та брзина, па се осеќа моторот при поголеми брзини.
5-тата врата тешко се затвара, треба да се лупне здраво

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14236
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #213 на: 25 Мај 2013, 23:14:42 pm »
Само да потврдам за кочниците на Италијаните.Пошо дневно менувам миниум 2-3 возила,кога ке влезам во Алфата се осеќам како некој почетник.Стискам на кочница и се удирам во воланот(а стискам сосем малку),па кога имам некои сопатници со мене мие незгодно. ;)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17444
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #214 на: 25 Мај 2013, 23:25:27 pm »
- Мојата кола е тапа зашто е составана по италијанска логика. Неколку примери:
1. Брисачите се фиксни, може да се смени само гумичката. После 17 години федерчињата се покршија и ти стави и метла, не метлица, не лепи на стаклото - со тоа и не брише.
2. Италијански начин на составување на ентериер - крц крц крц и уште толку крц.
3. Очајна звучна изолација. (во комшии сум имал климаџија, ќе пробам да земам изолација по набавна, ако не, нека бучи ме заболе, и онака ништо друго не е сјајно)
4. Електрониката е чудo, Magneti Marelli на врвот на своите достигнувања. [/sarcasm]
5. Платното на тапацирите на вратите е одлепено (на агенда за средување летово).

Тоа е тоа. Алфа си е, си има карактер. Не сакам да се карам со неа - па затоа и не пробувам да ја сменам. :)

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #215 на: 25 Мај 2013, 23:29:54 pm »
Ајде еден репорт и јас да мавнам, :D

Ме нервира:

- кратка 4-та брзина, можеле да ја направат подолга за да остане за во 5-та да крузаш комотно.

- Проклет синхрон менувач. Страшно ме иритира, што при нагло сопирање , за да смениш од 2-ра во прва, мора скоро да застанеш инаку нема менување. Сваќам дека неможе со 60 да смениш во 1-ва, ама од 20 треба да можеш без проблем без да го оштетиш менувачот. Ова е проклето кај сите Опел возила и е заштита, на менувачот. Како и да е, иако е ставено да биде превентивно, страшно ме иритира. Возам 20, пред мене кола, за да сменам во 1-ва мораш да ја застанеш колата.

- Ко ке ми текне, ке дополнам. :D

Не е само кај Опел и кај мене е исто! Не симнеш ли испод 20 нема ставање у прва!

Хм, значи и други возила го имале тој глупав систем за заштита на менувачот. Колку е корисна работава (за почетници возачи) толку повеќе иритира нели.? јбг, веќе го навикнав. :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14236
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #216 на: 25 Мај 2013, 23:30:24 pm »
1.Појма немам не сум сменил брисачи на 145-те шо ги имав.
2.Крцкање немаше или го имаше сосем минимално шо и во други коли(седани од премиум брендови) го имал.
3.Моторот пошо е боксер е побучен,инаку има добра изолација.
4.Сум немал проблем со електрониката.
5.со платното на вратите немав проблем,кај едната имав проблем со крвот ама го решив со тоа шо целосно ја изгорив колата. :D ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17444
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #217 на: 25 Мај 2013, 23:35:09 pm »
1. Некој од Фиат помислил дека ова е прифатливо решение за брисач.
2. Крцка бе, растура.
3. Боксерот на 120 не се слуша, струење и гуми се слушаат.
4. 1.6 боксерите имаат Bosch електроника.
5. Имав и со тоа проблем, го претапацирав. Со иста боја ќе ги правам и вратите, колку и да не ми се свиѓа тоа.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #218 на: 25 Мај 2013, 23:44:32 pm »
Пластиките за кои се фаќа за да се затвори вратата беа обложени со некој мек материјал кој многу лесно се излупи. Ги офарбав со боја, за една година пак истата прикаска...
Нема 6-та брзина, па се осеќа моторот при поголеми брзини.
5-тата врата тешко се затвара, треба да се лупне здраво


mislam deka moze da ti ja nasteluvaat vratata... ova so plastikive osven sto krckaat neznam zasto se izlupile koa oni kaj mene ne se farbani nitu oblozeni so bilo kakov materijal 120k ima pominato mojot... (Pretpostavuvam vozis MK5 po avatarot)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14236
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #219 на: 25 Мај 2013, 23:46:28 pm »
1.Немам коментар.
2.Шо знам,кај мене беа стандард ни спуштани ни ништо.
3.Зависи од гумите,ти кажувам од таа година и од повисока класа на коли можат да и позавидат во изолација.Ете 156-та имам чувство дека е на исто ниво со 145-та.(за изолацијата станува збор).
4.можеби не сум имал потреба да се замарам.
5.јебига.
 ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17444
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #220 на: 25 Мај 2013, 23:53:28 pm »
2.Шо знам,кај мене беа стандард ни спуштани ни ништо.
3.Зависи од гумите,ти кажувам од таа година и од повисока класа на коли можат да и позавидат во изолација.Ете 156-та имам чувство дека е на исто ниво со 145-та.(за изолацијата станува збор).

2. Ете, глеаш, на тоа не ми текна. Со овие спирали се вози више 10 години.
3. Си заборавил изглеа како е. :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34066
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #221 на: 26 Мај 2013, 00:01:03 am »
Само да потврдам за кочниците на Италијаните.Пошо дневно менувам миниум 2-3 возила,кога ке влезам во Алфата се осеќам како некој почетник.Стискам на кочница и се удирам во воланот(а стискам сосем малку),па кога имам некои сопатници со мене мие незгодно. ;)

Исто е и со Цитроените, поконкретно Ксара и Ксантиа.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #222 на: 26 Мај 2013, 00:03:12 am »
Таму назад на муабетот за 185/65/15 или 195/60/15. 185 се поевтини и се стандардна гума. ;)
Јас возам такви за зимски.

И мене ме нервираат скоро слични работи на 147 како и на колегите.

bramovski: И кај мене на тргање има некое тропање (зуење) како пружуни да се слушаат. Ужасно ме нервира. Ама како што слушам сите JTD (фиат, алфа) го имаат тој звук.

Освен работите кои се спомнати ќе надополнам:
1. Радиус на вртење, 0. На паркинг не можам на прва да паркирам, како почетник се чувствувам.
2. Ужасно комплицирана. Се што сакам да расклопан, отворам, се е многу сложено.
3. Во подкрилата на задните тркала има теписон. Од надвор. Многу безвезено ми изгледа. Очекувам да летни некој ден.
4. Контролите на радиото се мали. А исто така ако имам ставено некаков пијалок, тогаш радиото не се командува воопшто.

Толку сега за сега. Ако ми текни нешто ќе допишам.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17444
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #223 на: 26 Мај 2013, 00:09:06 am »
1. Радиус на вртење, 0. На паркинг не можам на прва да паркирам, како почетник се чувствувам.

Заради ова твоето возило е возило со најдинамично управување на преден погон во својата генерација.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6599
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #224 на: 26 Мај 2013, 00:16:38 am »
Sportex, отворија душа алфистиве, почна да се полни темава од нив ;D ;D ;D