Автор Тема: Мојата кола е тапа...!  (Прочитано 230223 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #75 на: 21 Ноември 2011, 09:57:08 am »
На Алфата и` чкрипи подвозјето кога е ладнo, мамичето, од такт ме вади :D А нема луфта никаде, не ми се мењаат чаури и селен блокови само затоа што чкрипи првите 5КМ :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #76 на: 21 Ноември 2011, 09:59:16 am »
До турбината е или до моторот?

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #77 на: 21 Ноември 2011, 10:09:55 am »
На Алфата и` чкрипи подвозјето кога е ладнo, мамичето, од такт ме вади :D А нема луфта никаде, не ми се мењаат чаури и селен блокови само затоа што чкрипи првите 5КМ :D

Купи и греалица и сабјале додека се спремаш за на работа пушти ја да ја стопли, поефтино е!

;D

Море шала на страна многу е ладно насабајле еј, камен е времево!

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #78 на: 21 Ноември 2011, 10:26:12 am »
Моето мислење е дека на темава не и одговара насловот, не значи дека ако ни се јавил некој проблем дека колата е тапа. Значи секој што ќе напише нешто за неговата кола не значи дека неговата кола е тапа. Муабетов што се тера во темава не одговара со насловот....

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #79 на: 21 Ноември 2011, 10:28:17 am »
Моето мислење е дека на темава не и одговара насловот, не значи дека ако ни се јавил некој проблем дека колата е тапа. Значи секој што ќе напише нешто за неговата кола не значи дека неговата кола е тапа. Муабетов што се тера во темава не одговара со насловот....

Муабетот сам отиде натаму.

Значи ако ја погледнеш темата и како е започната и што е всушност суштината ќе видиш дека насловот супер си одговара на темата.

А тоа што некој почнаа да си ги фалат своите коли тоа е друга работа и за во друга тема...МОЈАТА КОЛА Е БОМБОНА! ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #80 на: 21 Ноември 2011, 10:42:56 am »
Да има неколку промашаја што се напраија фраери низ темава, ама генерално е добра.

„Јас имам тоа-и-тоа и не го мењам за ништо“. - АБЕ АЈДЕ! Не ја мењаш за ГТи, ни за ЕВО, ни за Ферари? Кој муабет е тоа не ја мењам за ништо? Ни за 500 кила Грав?

„Мојата кола не спаѓа тука“ - Абе ајде! Во Ферари 458 Италија компјутерчето покажува или километража или навигација, па во едно наше тракатанче да неможе да најдеш негативни страни? Ако се лажеме. Не е воопшто интересно...

Мора да пробам нешто калничиња некои да најдам за мојата... :) Или спојлер...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #81 на: 21 Ноември 2011, 11:09:10 am »
1.9DCI од 2003 до 2006 и не е така лош мотор како преходниот од 2001 до 2003. Тоа е катастрофа, на повеќето турбината буквално им се распаѓа до 100000км.

Ne e kriv Renault motorot. Turbinata e Garrett.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #82 на: 21 Ноември 2011, 11:13:29 am »
На Алфата и` чкрипи подвозјето кога е ладнo, мамичето, од такт ме вади :D А нема луфта никаде, не ми се мењаат чаури и селен блокови само затоа што чкрипи првите 5КМ :D

Купи и греалица и сабјале додека се спремаш за на работа пушти ја да ја стопли, поефтино е!

;D

Море шала на страна многу е ладно насабајле еј, камен е времево!
Можам и лож уље да запалам под кола еден ден :D :D Зависи колку ќе ми засмета чкрипењето ;D ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #83 на: 21 Ноември 2011, 11:26:21 am »
1.9DCI од 2003 до 2006 и не е така лош мотор како преходниот од 2001 до 2003. Тоа е катастрофа, на повеќето турбината буквално им се распаѓа до 100000км.

Ne e kriv Renault motorot. Turbinata e Garrett.
Проблем мислам дека е несоодветно избраната турбина. Инаку ако не се лажам и тие од 2006 па наваму користат Гарет ама немаат проблем
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #84 на: 21 Ноември 2011, 12:03:17 pm »
1.9DCI од 2003 до 2006 и не е така лош мотор како преходниот од 2001 до 2003. Тоа е катастрофа, на повеќето турбината буквално им се распаѓа до 100000км.

Ne e kriv Renault motorot. Turbinata e Garrett.
Проблем мислам дека е несоодветно избраната турбина. Инаку ако не се лажам и тие од 2006 па наваму користат Гарет ама немаат проблем

Cela serija od Garrett bese falicna, ama Renault go izede stapot

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #85 на: 21 Ноември 2011, 12:22:05 pm »
Не купувајте Renault Scenic 1.9 dCi 120. Толку.
Да у право си 1.9 дЦи моторите беа тапа од 2003 па се до 2006 беа склони на расипување и сето тоа. На еден другар вујко му му цркна турбина на 160 000 на Лагуна и ред други глупости со тој мотор... но откако дојде новиот директор во Рено многу работи се решија и се променија на подобро. тој мотор го тргнаа од продажба и го преработија и сега е со 130 кс. И до сеа немам никој чуено да се пожали од Рено од модел од 2006 па наваму. И да не заборавам да кажам, сите проблени на рено што се покажаа во Сеник, Мегане, Лагуна и тн. се решени и веќе ги нема во моделите со фејслифт.

1.9DCI од 2003 до 2006 и не е така лош мотор како преходниот од 2001 до 2003. Тоа е катастрофа, на повеќето турбината буквално им се распаѓа до 100000км.

Моето беше 2004 ноември, турбината отиде на 48.000. А, за другите работи ( кочници, електроника ... ) и зафрканции имам напоменато порано.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #86 на: 21 Ноември 2011, 12:31:23 pm »
многу офтопик

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #87 на: 21 Ноември 2011, 13:08:55 pm »
Јас општо за Рено имам најлошо мислење. Имам досега напишано повеќе пати, меѓутоа избегавам да спомнувам бидејќи многу на срце си го земаат тоа сопствениците на Рено. Ај пак ќе кажам, се надевам дека нема да ме обесат....

Познавам повеќе луѓе кои имаат Рено и многу проблеми. Да почнам од лањото кое го вози сестра ми, Клио 2005 1.6 со автоматски менувач, фул опрема освен кожни седишта. Ѓубрето 3 пати ја остава на пат, не пали или запалено е и неќе да тргне(автоматскиот менувач да убаци во прва). Од опремата која ја има внатре речиси нема каде не се случил дефект, од аудио систем, електрика на прозори, централна, се со ред. Изгледа за Рено важи правилото колку повеќе опрема, толку повеќе ќе ти кисне по сервиси.
Другар мој зема службена Лагуна 1.5 со која извозе 50.000км на отворено за една година. Зимоска кога ќе ја запалеше колата буквално крцкаше и тропкаше од секаде. Вратите и шкрипеа, па ја носеше на сервис као му ги подмачкаа и пак шкрипеше. Другаров вика дека ќе вози Рено само ако мора.
Понатаму на колега кумашин на кој му се стопила(буквално) турбината на Лагуна 1.9 ДЦИ од 2003 со околу 70.000км. И уште еден куп слични глупости.

Немора да значи дека секое Рено е тиња, верувам дека има и среќни сопственици на Рено, но со она кое го имам видено јас дефинитивно го имам отпишано Рено од листа на возила кои би ги купил, сега за сега.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #88 на: 21 Ноември 2011, 13:16:11 pm »
Брат ми мораше да земе после Лагуната што не сакаше да ја види, Меган 1.5dci, скептичен до крај - нормално, но за чудо таа не покажа многу глупости :) Едни задни амортизери на 40.000 и еден прекидач за 4 жмигавци.. Солидно спрема Лагуната. Али во секој случај, рено нема да погледне повеќе - освен ако мора.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #89 на: 21 Ноември 2011, 13:29:19 pm »
Аман бе сега ми е срам да напишам било што за Меганот хахахах
Меганов што го имаме е од 2004/2005 година 1.9дци но мислам дека моторот е малку поразличен од тој на Лагуната иако и двата имаат 120кс. Но не сум 100% сигурен. Моторот како мотор искрено немам лоши зборови, купен е со 80.000 +/- пред 10 месеца а сега има 110.000, фала богу нема никакви проблеми со турбината.
Лоши страни е тоа што во зимо кога возиш на кратки релации (дома-работа-дома) потрошувачката е прилично висока, околу 9 литри. На отворено е сосема друга работа.
Друга што не ми се допаѓа е панорама покривот знае да крцка  преку зимо но со тек на време се навикнуваш :D  сега се сега тоа, ако ми текне нешто друго ќе надокнадам...
а стариот мој има цитроен ц4 1.4 бензин од 2008 година и лоша страна е тоа што левото стакло еднаш преку лето го отворив и после не работеше цел ден. Али среќа проработе, и еве го стаклово нема проблеми, можеби било некаков спој.