Автор Тема: Мојата кола е тапа...!  (Прочитано 223478 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7687
  • Хорска Секција
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #60 на: 20 Ноември 2011, 20:47:55 pm »
Не ми е јасно зошто така. Инаку разликата меѓу Мазда 6 Хечбекот и Седанот е тоа што Хечбекот е малку покус од зади и што се отвара цела врата од зади гепек + стакло наместо само гепекот со фиксно стакло.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #61 на: 20 Ноември 2011, 20:54:30 pm »
Не ми е јасно зошто така. Инаку разликата меѓу Мазда 6 Хечбекот и Седанот е тоа што Хечбекот е малку покус од зади и што се отвара цела врата од зади гепек + стакло наместо само гепекот со фиксно стакло.

Не знам колку е покус хечот, ама можно е поради пократкиот “оверхенг“ одзади, тркалата да креваат прљавштини повеќе него на седанов, па затоа и брисач позади. Мене на алфата не ми зафалил брисач, а на сите хечови што сум ги имал стално ме нервирал бришачот, зошто тој најмалку го користиш а прв почнува да чкрипи скока и да не брише :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #62 на: 20 Ноември 2011, 21:30:36 pm »
Не ми е јасно зошто така. Инаку разликата меѓу Мазда 6 Хечбекот и Седанот е тоа што Хечбекот е малку покус од зади и што се отвара цела врата од зади гепек + стакло наместо само гепекот со фиксно стакло.

Takva e razlikata pomegu sekoja sedan i hatch izvedba na edno vozilo :) Pricini se 2:

1. Sedanot so svojata aerodinamika mnogu malku go valka zadnoto staklo i nema potreba od brisaci (osven koga vrni dozd)
2. Estetski pricini.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #63 на: 20 Ноември 2011, 21:51:46 pm »
Мене ми смета што мојата кола нема едно 30-40 коња повеќе..

Во толку голема кубикажа,мислам дека требало да додадат уште толку коња минимум..Иначе се друго си е на место..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6101
  • 69
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #64 на: 20 Ноември 2011, 21:56:33 pm »
Ама сте се стиснале...Никој не кажувате колку пари сте дале за поправка...
Значи криете а?
хаха...
Најс...

Спортекс, свака част за искреноста
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17389
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #65 на: 20 Ноември 2011, 21:56:46 pm »
Мене ми смета што мојата кола нема едно 30-40 коња повеќе..

Во толку голема кубикажа,мислам дека требало да додадат уште толку коња минимум..Иначе се друго си е на место..

Играле на сигурно. Поголема моќност = поголемо оптеретување = намалена долготрајност. Ако тоа ти смета, барем денеска се може да се направи :)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8519
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #66 на: 20 Ноември 2011, 21:59:29 pm »
Долготрајност едино на турбото. Моторот по мое мислење нема да му смета. А турбо денес е потрошен материјал така да...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #67 на: 20 Ноември 2011, 22:06:46 pm »
Не ми е јасно зошто така. Инаку разликата меѓу Мазда 6 Хечбекот и Седанот е тоа што Хечбекот е малку покус од зади и што се отвара цела врата од зади гепек + стакло наместо само гепекот со фиксно стакло.

Takva e razlikata pomegu sekoja sedan i hatch izvedba na edno vozilo :) Pricini se 2:

1. Sedanot so svojata aerodinamika mnogu malku go valka zadnoto staklo i nema potreba od brisaci (osven koga vrni dozd)
2. Estetski pricini.

Јас мислам дека не е ни тоа ни тоа.
Кај седанот, бришачот треба да е под задното стакло, а овој простор е скроз непристапен. Јас мислам дека проблем е физички да се стави уредот. Освен тоа ако земеш во предвид дека тоа треба да се сервисира некогаш тогаш факт е дека треба да корнеш тапацири и слично за да можеш да го направиш тоа.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8847
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #68 на: 20 Ноември 2011, 22:11:39 pm »
Не ми е јасно зошто така. Инаку разликата меѓу Мазда 6 Хечбекот и Седанот е тоа што Хечбекот е малку покус од зади и што се отвара цела врата од зади гепек + стакло наместо само гепекот со фиксно стакло.

Takva e razlikata pomegu sekoja sedan i hatch izvedba na edno vozilo :) Pricini se 2:

1. Sedanot so svojata aerodinamika mnogu malku go valka zadnoto staklo i nema potreba od brisaci (osven koga vrni dozd)
2. Estetski pricini.

Јас мислам дека не е ни тоа ни тоа.
Кај седанот, бришачот треба да е под задното стакло, а овој простор е скроз непристапен. Јас мислам дека проблем е физички да се стави уредот. Освен тоа ако земеш во предвид дека тоа треба да се сервисира некогаш тогаш факт е дека треба да корнеш тапацири и слично за да можеш да го направиш тоа.

јас мислам дека ЛП е во право за 1вата точка за второво појма немам, ама факт е дека хечбек воздухот што поминува под кола го враќа наназад и затоа дури и капка дожд да не падне задната шофершајбна на хеч ке биде секогаш повалката од седан, имаше и некое клипче на ју-тјуб ако најдам ке го акнам

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #69 на: 20 Ноември 2011, 22:20:38 pm »
Кај седан брисачот би требало да стои на капакот од багажник... Или да се буши задната шофершајбна... И двете се лоши идеи, па соодветно и нема брисач.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #70 на: 20 Ноември 2011, 22:21:50 pm »
Не ми е јасно зошто така. Инаку разликата меѓу Мазда 6 Хечбекот и Седанот е тоа што Хечбекот е малку покус од зади и што се отвара цела врата од зади гепек + стакло наместо само гепекот со фиксно стакло.

Takva e razlikata pomegu sekoja sedan i hatch izvedba na edno vozilo :) Pricini se 2:

1. Sedanot so svojata aerodinamika mnogu malku go valka zadnoto staklo i nema potreba od brisaci (osven koga vrni dozd)
2. Estetski pricini.

Јас мислам дека не е ни тоа ни тоа.
Кај седанот, бришачот треба да е под задното стакло, а овој простор е скроз непристапен. Јас мислам дека проблем е физички да се стави уредот. Освен тоа ако земеш во предвид дека тоа треба да се сервисира некогаш тогаш факт е дека треба да корнеш тапацири и слично за да можеш да го направиш тоа.
Јас мислам дека ич не ги боли за сервисирање на бришачите  :) Па види ти, на 80% од новиве коли колку е тешко да стигнеш до моторот и механизмите на предните бришачи. Дури и има седани со бришачи (Subaru WRX постарите и некои други), ама покрај тоа што драстично помалку се прља задното стакло од класичните хечови, мислам дека и ружно би стоело на повеќето седани.

BTW gOJDO, пробај со оние премазине што ги рекламираат за да “бега“ водата и не задржуваат вода на стакло, ама само на задното, на предните не е практично, брат ми еднаш стави, ја сјебаа ефикасноста на брисачите тотално. После со 70% алкохол мораше да ги брише за да го тргне слојот од шофершајбна...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #71 на: 21 Ноември 2011, 00:06:24 am »
Ама сте се стиснале...Никој не кажувате колку пари сте дале за поправка...
Значи криете а?
хаха...
Најс...

Спортекс, свака част за искреноста

Зависи поправка за што..Ако е за сервис ке бидам искрен се на се платив 500 евра(редовен),а до сеа нешто плус не ми се расипало и не знам..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #72 на: 21 Ноември 2011, 01:44:50 am »
Опел Астра Г 1998 год 1.6 8в

Освен проблемот шо се јави некој месец по купвањето на колата (дувнат дихтунг), друг проблем досега не сум имал во година и пол скоро.

Работи кои моментално ме нервираат:

- Тропаат пластики во внатрешноста, треба да се стегнат.
- Има некое зуење на десното задно тркало, изгледа лагерот.
- Чкрипењето на кочниците шо ме нервира најмногу од се !

И да штета шо не е ОПЦ :P 

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3460
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #73 на: 21 Ноември 2011, 08:44:09 am »
Не купувајте Renault Scenic 1.9 dCi 120. Толку.
Да у право си 1.9 дЦи моторите беа тапа од 2003 па се до 2006 беа склони на расипување и сето тоа. На еден другар вујко му му цркна турбина на 160 000 на Лагуна и ред други глупости со тој мотор... но откако дојде новиот директор во Рено многу работи се решија и се променија на подобро. тој мотор го тргнаа од продажба и го преработија и сега е со 130 кс. И до сеа немам никој чуено да се пожали од Рено од модел од 2006 па наваму. И да не заборавам да кажам, сите проблени на рено што се покажаа во Сеник, Мегане, Лагуна и тн. се решени и веќе ги нема во моделите со фејслифт.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7687
  • Хорска Секција
Одг: Мојата кола е тапа...!
« Одговори #74 на: 21 Ноември 2011, 09:35:24 am »
1.9DCI од 2003 до 2006 и не е така лош мотор како преходниот од 2001 до 2003. Тоа е катастрофа, на повеќето турбината буквално им се распаѓа до 100000км.
« Последно менување: 21 Ноември 2011, 09:45:42 am gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!