Не ми е јасно зошто така. Инаку разликата меѓу Мазда 6 Хечбекот и Седанот е тоа што Хечбекот е малку покус од зади и што се отвара цела врата од зади гепек + стакло наместо само гепекот со фиксно стакло.
Takva e razlikata pomegu sekoja sedan i hatch izvedba na edno vozilo Pricini se 2:
1. Sedanot so svojata aerodinamika mnogu malku go valka zadnoto staklo i nema potreba od brisaci (osven koga vrni dozd)
2. Estetski pricini.
Јас мислам дека не е ни тоа ни тоа.
Кај седанот, бришачот треба да е под задното стакло, а овој простор е скроз непристапен. Јас мислам дека проблем е физички да се стави уредот. Освен тоа ако земеш во предвид дека тоа треба да се сервисира некогаш тогаш факт е дека треба да корнеш тапацири и слично за да можеш да го направиш тоа.
Јас мислам дека ич не ги боли за сервисирање на бришачите
Па види ти, на 80% од новиве коли колку е тешко да стигнеш до моторот и механизмите на предните бришачи. Дури и има седани со бришачи (Subaru WRX постарите и некои други), ама покрај тоа што драстично помалку се прља задното стакло од класичните хечови, мислам дека и ружно би стоело на повеќето седани.
BTW gOJDO, пробај со оние премазине што ги рекламираат за да “бега“ водата и не задржуваат вода на стакло, ама само на задното, на предните не е практично, брат ми еднаш стави, ја сјебаа ефикасноста на брисачите тотално. После со 70% алкохол мораше да ги брише за да го тргне слојот од шофершајбна...