Не зборувам за аудиња тедиња и разни други трактори. Конкретно зборувам за овој мотор. 1.4 t-jet со IHI VL37 турбина.
Апсолвирано е кај пунтовци/митовци/бравовци и слични. Стејџ 1 безбеден, до 150кс. Со таа турбина (IHI VL37), со тие брегасти - толку. Над тоа, ризик. Или стави турбо од Bravo/Mito/Abarth со 155кс (VL38 kaj mito i abarth, VL36 кај bravo) за да стигнеш до 170-тина, или ќе си го бараш имплерот во издувен лонец ако претераш со бустот. За 180-тина кс, ќе ти требаат и брегастите од горниве аута.
Многу теоретизирање нема потреба. Celtic tuning секогаш имаат преоптимистички проценки на коњажата, најчесто на независно дино мерење покажани како неточни, нивното дино е штимано за да ти светнат очите коа ќе им ги пљуснеш парите. За овој мотор се знае и зборувано е и докажано 1000 пати. 150кс. 155 со „силување“. Над тоа веќе ризикуваш проблеми.
Види ја убаво гаранцијата на Celtic:
At the software installation date, a current original Warranty provided by the manufacturer of the motor vehicle is required for this guarantee to be operative, and it is a Condition that such Warranty remains in force until its normal expiry date. This Warranty applies only in the event and to the extent that the Manufacturer's Warranty does not respond.Они гарантираат само доколку колата е у гарантен период