Автор Тема: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)  (Прочитано 163496 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #135 на: 23 Август 2017, 17:34:27 pm »
Каде го правеше сервисов?

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11062
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #136 на: 23 Август 2017, 18:18:19 pm »
Каде го правеше сервисов?

Аутомобиле СК

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #137 на: 24 Август 2017, 07:17:47 am »
Ако ги иземеме резервоарот, капакот и антифризот и не е така скапо за голем сервис. Водната пумпа малце ја прецениле, али ок е ...



Отсутен igorN73

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #138 на: 24 Август 2017, 12:03:06 pm »
Па и си можел да не ја менуваш водната пумпа, мене во сервис Илија не ми ја променија. Сервисот го правев на 92.800км, наводно била добра и процениле дека нема потреба да се менува (фабричката била подобра од било која заменска ) :)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11062
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #139 на: 24 Август 2017, 13:18:39 pm »
знам, ни капакот не морав да го менувам
ако не ја сменев сега ќе требаше да чекам дури нареден голем сервис или да откаже

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #140 на: 24 Август 2017, 17:38:53 pm »
Препорака кај овие возила е да се промени водната пумпа при менување на ремен... Со оглед на тоа дека се менува еднаш на 105.000км, не е некој оверол трошок..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #141 на: 24 Август 2017, 17:51:25 pm »
Па и си можел да не ја менуваш водната пумпа, мене во сервис Илија не ми ја променија. Сервисот го правев на 92.800км, наводно била добра и процениле дека нема потреба да се менува (фабричката била подобра од било која заменска ) :)

Посебен „респект“ гајам кон тој сервис. Има многу луѓе што го фалат, но јас шиииироко ќе го забоиколувам и кога проаѓам покрај него.

Отсутен igorN73

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #142 на: 24 Август 2017, 21:40:39 pm »
зошто? би те замолил да ми кажеш, ако сакаш и во порака.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11811
  • Архитект
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #143 на: 25 Август 2017, 08:47:38 am »
Затоа што појма немаат од обични работи.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #144 на: 09 Октомври 2017, 10:09:11 am »
Да кажам два-три збора за колава, ако може...

Надворешниот изглед е дискутабилен и поларизирачки - на некој му се свиѓа, на некој не. Затоа нема да се задржувам на тоа, само ќе кажам дека во ваква изведба, мене лично ми се свиѓа.

Внатре е "mixed bag"... Седиштата се перверзија и седењето е одлично. Топчето на мењачот е порно. Сончевиот кров е сананибичиз. Осветлувањето и целокупниот дизајн на внатрешноста, едноставно прават мерак. За жал, воланот изгледа како да не припаѓа во вакво возило. Премногу е голем дијаметарот и е тенок обрачот. Ваква изведба заслужува поспортски изглед на воланот (помал дијаметар, подебел обрач). Дури и наклонот ми беше чуден, ама претпоставувам дека може да се подеси. Надворешните ретровизори се убави, големи и прегледни, додека погледот низ средниот ретровизор е прилично ограничен поради ниското задно стакло и наслоните за глава на задната клупа. Бара малку посветување додека да се најде идеалната возачка позиција. Прекидачот за долги светла е чуден :) Ако на некој му е битно, багажникот е повеќе од пристоен, особено како за компактен хеч.

Битните работи... И во "N" мод, колава е животиња, само што не се сили до толку. Комфорна, тивка, култивирана. Воланот е доста лесен (и без доволно фидбек) и не галами многу низ ауспух. Нема ни на крај памет да ти текне дека се работи за живчан мотор со преку 200КС. Ако цапнеш, ќе те одвали, ама ќе го направи тоа на културен начин и без премногу драма. Не престана да забрзува до кај 200 км/ч, а за понатаму ми беше страв од милицајци. Мењачот ми направи мерак, убаво си соработува со моторот. Лежењето на патот е идеално, мада човек мора повеќе да внимава на нашине патишта изребрени, поради големината на тркалата.

Е сеа, "D" модот е "the shit"... Буквално. Треба да се тркне до кај Жаре, да се најде некој иљач, колава да биде константно во "D" мод. Можда во "N" е животиња, али у "D" е, што би рекол Влатко Илиевски - „Леле луѓе што напраивме!“  :o 
Воланот е подиректен, гаста реагира и на најмала промена, и низ двојниот издув почнува да се репродуцира симфонија за секој љубител на автомобили. Едноставно, однесувањето на колата се смени комплетно. Дури и кога возиш полека, таква е, нервозна, трза, како да сака да ти каже „Ајде бе пуси, стисни малце, не се лигави“. И кога ќе се решиш да не си више пуси, цапнуеш малку, макар и у прва, и си ги бараш бубрезите негде у багажник. Корне. Тек па у втора и да нацапаш... Ле лееееејјјј... Не се додржува воланот... И сето тоа е проследено со прекрасен звук, за разлика од Seat Leon Cupra R на пример, кој беше вистинско разочарување на тоа поле. Турбинчето и не се слуша до толку, ама позади, звучи ко да сака да те усиса кроз ауспух кога отпушташ гас при турирање .

Сума сумарум, одамна не сум возел кола со толку темперамент. Одамна не сум се наежил кога сум возел кола, или не ми се дрмале рацете кога сум завршил со возењето. Одамна не сум возел кола која толку многу ми напраила мерак, и покрај сите нејзини фалинки. Да, изгледа како што изгледа, внатре пар пластики тропкаат и крцкаат, изолацијата би требало да биде подобра, ама на крајот на краиштата, сето тоа не е толку битно, кога успева да предизвика такви чувства кога ја возиш.

Одлична кола и со здравје да си ја возите!
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #145 на: 09 Октомври 2017, 10:27:14 am »
stage 2 (remap, f60, IC, Intake) = raketa so 295hp

Отсутен kirilsbmw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 361
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #146 на: 10 Октомври 2017, 17:35:56 pm »
Одлична кола,
Ја гледам сметката од сервисот и завидувам на цените за работна рака :) ...

 јас плаќам монтажа на гума и балансирање $33 :(

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #147 на: 10 Октомври 2017, 17:44:49 pm »

One does not envy macedonian car service :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2766
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #148 на: 12 Октомври 2017, 19:28:57 pm »
e ovie od Alfa uste ne nasle kvaliteten dobavljac za vodni pumpi.
bratmi menjase na alfa 145ka na vremeto isto na 70.000km, i pak nisto ne napravile vo toj pogled.
a slicno se desava i so ostali alfi/fiati...
toa kao veke normalna stvar, 70.000km se menja pumpa kako potrosen del...

a autoto e inace toppp

kako se pokazaa kaj tebe conti sport contact 6?

Отсутен Tesla

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1444
  • Eбач на батерии :D
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #149 на: 12 Октомври 2017, 19:36:33 pm »
e ovie od Alfa uste ne nasle kvaliteten dobavljac za vodni pumpi.
bratmi menjase na alfa 145ka na vremeto isto na 70.000km,.
Абе да сме реални пумпа се мења на голем сервис. А голем сервис се праи на 50-80.000км. Е сеа ние балканското го имаме да тера дур не се расипе.
 
Д'г ж'т в'к п'н б'и - Долг жолт волк полн болви.

Zenu dupe krasi a tortu orasi.