Автор Тема: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)  (Прочитано 151252 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43723
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #150 на: 12 Октомври 2017, 19:40:00 pm »
e ovie od Alfa uste ne nasle kvaliteten dobavljac za vodni pumpi.
bratmi menjase na alfa 145ka na vremeto isto na 70.000km, i pak nisto ne napravile vo toj pogled.
a slicno se desava i so ostali alfi/fiati...
toa kao veke normalna stvar, 70.000km se menja pumpa kako potrosen del...

a autoto e inace toppp

kako se pokazaa kaj tebe conti sport contact 6?
Во „програмирано одржување“ не е наведено време или километри за пормена на водна пумпа, но препорака е да се промени заедно со ребрастиот, на 4 години или 105.000км. Твој избор е дали ќе ја смениш или ќе чекаш да се расипе па да ја менуваш (повторно со ребаст и затегачи, пошто обично не се практикува истите еднаш демонтирани повторно да се монтираат).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10969
  • 430i
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #151 на: 12 Октомври 2017, 23:05:52 pm »
@M3V8 6,5 иљади направив со нив, немам замерка до сега

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2679
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #152 на: 12 Октомври 2017, 23:16:59 pm »
e ovie od Alfa uste ne nasle kvaliteten dobavljac za vodni pumpi.
bratmi menjase na alfa 145ka na vremeto isto na 70.000km, i pak nisto ne napravile vo toj pogled.
a slicno se desava i so ostali alfi/fiati...
toa kao veke normalna stvar, 70.000km se menja pumpa kako potrosen del...

a autoto e inace toppp

kako se pokazaa kaj tebe conti sport contact 6?
Во „програмирано одржување“ не е наведено време или километри за пормена на водна пумпа, но препорака е да се промени заедно со ребрастиот, на 4 години или 105.000км. Твој избор е дали ќе ја смениш или ќе чекаш да се расипе па да ја менуваш (повторно со ребаст и затегачи, пошто обично не се практикува истите еднаш демонтирани повторно да се монтираат).
vodna pumpa ne bi trebalo da e del koj se preporacuva da se menuva na 4 godini ili 100.000km.
japanci, a sega veke i koreanci se svetlosni godini ponapred vo toj smisol.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2679
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #153 на: 12 Октомври 2017, 23:18:15 pm »
@M3V8 6,5 иљади направив со нив, немам замерка до сега
isto i kaj mene, odlicna guma.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43723
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #154 на: 13 Октомври 2017, 06:39:25 am »
vodna pumpa ne bi trebalo da e del koj se preporacuva da se menuva na 4 godini ili 100.000km.
japanci, a sega veke i koreanci se svetlosni godini ponapred vo toj smisol.
Зошто не би требало? Зависи од изведбата на моторот/пумпата, не од тоа што јас и ти мислиме. Ако се препорачува - мењај, ако не се препорачува, не мењај. Едноставно е. Не велам дека нема понапредни технологии во светот, некои користат електрични пумпи, некои користат вградени погонувани од брегаста/радилица што ти ја знам какви све изведби има. Оваа изведба на овие мотори е таква. Да сме живи и здрави, 50-60е+ на 105.000км, ќе ги прежалиме. Барем јас. Кој не сака, може и да не менува реков. Доволно е само да се повика на делот од програмирано одржување и да каже „мене не ми треба нова пумпа“ кога ќе ја однесе на промена на ремени.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13946
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #155 на: 13 Октомври 2017, 10:52:56 am »
Веќе кога менуваш ребраст, се менува и водна пумпа.

Кај мене на Daewoo-то од друга страна, пропишано е дека не мора да се менува водна пумпа.

Ете 182 000км има, сменато е два пати каиш, водната пумпа во официјални сервиси ми рекоа дека нема потреба од менување.

Да е до мене, ќе ја сменам. Татко ми ги прави тие сервиси. ;D

Отсутен mushovlae

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 168
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #156 на: 13 Октомври 2017, 13:31:03 pm »
Веќе кога менуваш ребраст, се менува и водна пумпа.

Кај мене на Daewoo-то од друга страна, пропишано е дека не мора да се менува водна пумпа.

Ете 182 000км има, сменато е два пати каиш, водната пумпа во официјални сервиси ми рекоа дека нема потреба од менување.

Да е до мене, ќе ја сменам. Татко ми ги прави тие сервиси. ;D

Корејци се тоа цепаат нема лабаво  ;D.Јас имам хјундаи и30 1,4 бензин 2008, имам поминато до сега 205,000км од 0км(нова од салон) е кај мене.Водна пумпа затегач и пк каиш(Кај мене е на ланче моторот) сменив сега на 200,000км.И тоа водната не пушташе,а пк каишот веќе беше за менување.Цело време сервисирана во кореа ауто трејд.Си ги чувам дома деловите фабрички(Фабрика што ке стави тоа е)зошто не им верувам многу на новиве  ;D

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10969
  • 430i
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #157 на: 13 Октомври 2017, 13:48:28 pm »
на едно Кеди првпат сменивме водна пумпа на 430.000
на другото, откажа сама на 17.000

Џулиетиве биле со фалични водни пумпи. Колата нема километри, ама уште малку ќе прави 7 години. Никој не ме викна, сам си отидов за мењање, а за водната пумпа ми кажаа дека не мора да ја сменам, со тоа што веќе еднаш била заменета во гаранција. Ако не ја сменев сега, ќе требаше да чекам втор голем сервис (што временски ми се виде бајаги) или да ја оставев додека не откаже, ако откаже. Со оглед дека колата ја купив половна, сакам јас да и го знам редот и до кај сум со одржувањето.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2679
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #158 на: 13 Октомври 2017, 14:12:19 pm »
ok si e toa teraj si go redot po preporakite na proizvoditelot, toa e najbezbolno.
muabot mi bese deka ima proizvoditeli, pogotovo made in japan, kade sto nema preporaka za menuvanje vodni pumpi i slicni delovi.
Kaj mene na civicot 1.8 , made in japan, na primer prvo nesto sto se preporacuva za zamena e svekici na 100.000km. Istite gi smeniv na 110.000km da ne se naprai nekoja belja. Prethodno menuvav sijalicki od farovi na 90.000km, i toa e sve. Prvite plocki gi smeniv na 115.000km.


aj sega sporedi ova so servisiranje alfa, i sve stanuva jasno. servisot od 29.000 denari na 70000km kaj honda ednostavno go nema. toj i mnogu drugi servisi bi gi nemal. ama ok alfa e alfa, pogotovo Quadrifoglio.

a i alfa veke svati deka treba da poraboti na kvalitet. novata giulia ima okolu 50% komponenti od vrvni dobavuvaci nadvor od italija, nesto od EU nesto od USA. ama zatoa i cenata takva kakva sto e...

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13946
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #159 на: 13 Октомври 2017, 14:16:54 pm »
80% е надвор од Италија. 20% (или некој сличен процент) беше Италијанска :)

А цената на Алфите секогаш била каква што е сега.

Да речеме Brera беше 42000 евра на ново.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #160 на: 13 Октомври 2017, 14:19:20 pm »
ok si e toa teraj si go redot po preporakite na proizvoditelot, toa e najbezbolno.
muabot mi bese deka ima proizvoditeli, pogotovo made in japan, kade sto nema preporaka za menuvanje vodni pumpi i slicni delovi.
Kaj mene na civicot 1.8 , made in japan, na primer prvo nesto sto se preporacuva za zamena e svekici na 100.000km. Istite gi smeniv na 110.000km da ne se naprai nekoja belja. Prethodno menuvav sijalicki od farovi na 90.000km, i toa e sve. Prvite plocki gi smeniv na 115.000km.


aj sega sporedi ova so servisiranje alfa, i sve stanuva jasno. servisot od 29.000 denari na 70000km kaj honda ednostavno go nema. toj i mnogu drugi servisi bi gi nemal. ama ok alfa e alfa, pogotovo Quadrifoglio.

a i alfa veke svati deka treba da poraboti na kvalitet. novata giulia ima okolu 50% komponenti od vrvni dobavuvaci nadvor od italija, nesto od EU nesto od USA. ama zatoa i cenata takva kakva sto e...

Тој сервис може и превентивно да се направи, чисто поради тоа што се работи за половно возило, односно поради:

Со оглед дека колата ја купив половна, сакам јас да и го знам редот и до кај сум со одржувањето.

Сосема ми е разбирлив голем сервис при набавка на половно возило, особено ако нема јасна сервисна историја. Чисто онака, ради мирна глава.

Иначе зависи од каде и од кого ќе ја земеш Хондата (или што и да е со јапонско потекло)... Може да треба и на 50000 да ѝ се прави голем сервис. Може и на помалку. Арно ама, тоа веќе не е до производителот и неговите препораки, туку до претходниот сопственик (или сопственици).
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #161 на: 13 Октомври 2017, 14:27:29 pm »
Некогаш не ми се верува какви муабети во какви теми се вртат на форумов... што .!. е битно ако водната пумпа чинела 50е и се менувала на 100к. Едноставно е, ако сакаш да возиш кола ќе си платиш како што си е редот.

Ако сакаш најефтино да си поминеш во поглед на транспорт имаш и нозе па пешачи, ем здраво ем штедливо.

Највероватно треба да се отвори тема овде за „Возило со најефтино одржување и користење“


Мац, уживај си ти во тоа што сонот ти се сторил реалност.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #162 на: 13 Октомври 2017, 14:32:59 pm »
Убаво си направил, за 90е мирна глава.


Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #163 на: 13 Октомври 2017, 14:43:45 pm »
У обид да заштедиш, сам себе ќе се заебеш. Класика Македонска работа.

Кога се прави голем сервис, се менува се, па дури и нешто сомнително ако е.

„Ај ќе сменам каиш ама не мењам ролери и пумпа, ќе тера нема гајле.“

*за 2 месеца пак се враќа да ги смени пошто откажале
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43723
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #164 на: 13 Октомври 2017, 16:44:20 pm »

„Ај ќе сменам каиш ама не мењам ролери и пумпа, ќе тера нема гајле.“

*за 2 месеца пак се враќа да ги смени пошто откажале да рамни глава и мења вентили..
Sorry, да подопраиме :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.