Автор Тема: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)  (Прочитано 151071 пати)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #540 на: 07 Октомври 2020, 21:32:42 pm »
@osmica8 ме интересира доколку ја конвертира во фиксен(ако е возможно), ќе се осеќа на возење тоа?



Незнам. Не сакам ни да знам.

Марјанот ја спаси колава. Во какви раце беше.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #541 на: 07 Октомври 2020, 22:54:34 pm »
@osmica8

Трепкало, не трепкало... Исти курац му доЃе.

Не 300 до 500. 700 и охохо, без работна рака, со еден куп перипетии и логистика да дојде до таа цена.

Не 235 коња, не 45000 евра нова, не не знам што. Со сета должна почит кон сопственикот на колата, ама сигурен сум дека информациите ти што ги пласираше за тоа колку е јака колата и колку коштала нова, ги знаел и тој. Сигурно и подобро од тебе.

По твојот муабет, он треба да си оди да си плати 2000 (со букви: две илјади) евра и да си замени се во Аутомобиле СК. Нели, пошто знаел дека колата нова коштала 45000 евра, свесен бил за тоа и не купил, рецимо Астра. Ама, ај прашај го, дали кога ја купувал колата прашал колку кошта фамозниот замаец, за да знае кога ќе дојде ред да го мења (да те просветлам, не прашал, пошто прашал КОГА ДОШОЛ РЕД ДА СЕ МЕЊА, т.е. денеска). Ај сега прашај го дали му е сеедно да плати 117000 денари, или 42709 денари, плус работна рака "ќе се договориме".

И на тоа да ти одговорам - нема да се мачел да заштеди, ако му било сеедно, што е МНОГУ НОРМАЛНО И ОЧЕКУВАНО, да не бидам погрешно разбран.

Тргнувајќи од твојата логика, за ова не треба да се прави муабет. А единствена разлика со овој конкретен случај споредено со Астра, чиј замаец кошта од 300 до 500 евра, е само количината на пари. Исто сакав да го кажам и јас - колку и да се, ќе дојде ред да се дадат, и боли, секако.

Па ти оди работи повеќе и заработувај повеќе во РСМ. Може ако те замолил тебе за помош, за да заштеди, наместо некој друг, ќе му кажеше "па кај гледаше коа купуваше, проблем ти е сеа, шо не купи Астра, работи повеќе, па ќе имаш да дадеш 2000 евра за ебан замаец, вози точак ако немаш да ја одржуваш, има и други коли, не е само QV"...

Топка пари кога се даваат се топка пари и боли, без разлика на тоа дали се повеќе или помалку.

Цитирај си го Кили.

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #542 на: 07 Октомври 2020, 23:00:26 pm »
A "novite" delovi se novi ili reparirani?Poso i tuka veke neznae covek  sto da zeme,od kaj da zeme?
Sepak ima nekoja kontrola na kvalitet i ne e taka  bezredie,ali sepak.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6849
  • French diamond
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #543 на: 07 Октомври 2020, 23:14:07 pm »
Јас купив клапна "нова" од интернет во Германија ама како што гледам е ново репарирана, а не нова нова.
Најверојатно затоа и беше таа цената (45€) за електронска клапна, а тука во Ред Ауто беше ~200€

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #544 на: 07 Октомври 2020, 23:44:30 pm »
Jas imam od Anglija vozeno za Germanija za Robert Bosch anlaseri,klapni i sl...polovni raboti,sobirani po mehanicarski rabotilnici.Duri nekogas sum tovaral i vo servisi,pa sum gi vozel za Bosch fabrikata vo Gottingen.
Imas opcija na net koga poracuvas odredeni delovi,starite da im gi dades.
Man,Mercedes i drugi ovlasteni servisi odamna nudat reparirani setovi lameli...

God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #545 на: 07 Октомври 2020, 23:47:02 pm »
Сакам да верувам дека репарираните сетови се состојат од нова потисна и друк лагер, а само платното на ламелата се прелепува и тоа е единствениот репариран дел од сетовите.

Тоа јас сакам да го верувам, е сеа што се случува во реалност, тоа друг муабет е. :)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #546 на: 08 Октомври 2020, 08:21:56 am »
@osmica8

Трепкало, не трепкало... Исти курац му доЃе.

Не 300 до 500. 700 и охохо, без работна рака, со еден куп перипетии и логистика да дојде до таа цена.

Не 235 коња, не 45000 евра нова, не не знам што. Со сета должна почит кон сопственикот на колата, ама сигурен сум дека информациите ти што ги пласираше за тоа колку е јака колата и колку коштала нова, ги знаел и тој. Сигурно и подобро од тебе.

По твојот муабет, он треба да си оди да си плати 2000 (со букви: две илјади) евра и да си замени се во Аутомобиле СК. Нели, пошто знаел дека колата нова коштала 45000 евра, свесен бил за тоа и не купил, рецимо Астра. Ама, ај прашај го, дали кога ја купувал колата прашал колку кошта фамозниот замаец, за да знае кога ќе дојде ред да го мења (да те просветлам, не прашал, пошто прашал КОГА ДОШОЛ РЕД ДА СЕ МЕЊА, т.е. денеска). Ај сега прашај го дали му е сеедно да плати 117000 денари, или 42709 денари, плус работна рака "ќе се договориме".

И на тоа да ти одговорам - нема да се мачел да заштеди, ако му било сеедно, што е МНОГУ НОРМАЛНО И ОЧЕКУВАНО, да не бидам погрешно разбран.

Тргнувајќи од твојата логика, за ова не треба да се прави муабет. А единствена разлика со овој конкретен случај споредено со Астра, чиј замаец кошта од 300 до 500 евра, е само количината на пари. Исто сакав да го кажам и јас - колку и да се, ќе дојде ред да се дадат, и боли, секако.

Па ти оди работи повеќе и заработувај повеќе во РСМ. Може ако те замолил тебе за помош, за да заштеди, наместо некој друг, ќе му кажеше "па кај гледаше коа купуваше, проблем ти е сеа, шо не купи Астра, работи повеќе, па ќе имаш да дадеш 2000 евра за ебан замаец, вози точак ако немаш да ја одржуваш, има и други коли, не е само QV"...

Топка пари кога се даваат се топка пари и боли, без разлика на тоа дали се повеќе или помалку.

Цитирај си го Кили.

не ви го разбирам муабетот, па не би се мешал премногу

точно е дека кога ја зимав колата, точно снаев што зимам
точно е дека бев спремен и порано да менувам сет очекувајќи како била возена колата, но еве се случи после 3,5 години
исто како што веднаш сменив и свеќици и каиши, иако можеби не им бил дојден редот за мењање

да немав друг начин, сервисот ќе ме чинеше 2.000 евра, или евентуално помалку доколку некоја од продавниците кај нас ми удоволеше да ги порача деловите
имав начин да ја истерам работата на друг начин и да ме чини колку што ме чини и нарачка и достава да зависи од мене и и уште 2-3 колеги и кои беспоштедно помогнаа

за некакви конверзии воошто не ми ни проструило низ глава, а па камо ли да размислувам за такво нешто (спомнав, не го ви го разбирам баш муабетот)

A "novite" delovi se novi ili reparirani?Poso i tuka veke neznae covek  sto da zeme,od kaj da zeme?
Sepak ima nekoja kontrola na kvalitet i ne e taka  bezredie,ali sepak.

купени се како нови од www.pkwteile.de
цревата се купени од www.alfashop.co.uk

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #547 на: 08 Октомври 2020, 08:50:59 am »
Скупо мамуму. Требаше да си напраиш конверзија во СМФ, и да ти истокараат нови облоги на ламелата и пичи...

;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1413
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #548 на: 08 Октомври 2020, 09:04:07 am »
А чекај, што ќе ти ламела? Супер си е колата и без тоа.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #549 на: 08 Октомври 2020, 09:07:01 am »
Не знам зошто толкава драма кога цените - надвор од официјален сервис се сосема нормални за ваков зафат.

Па обичен сет/ламела/замаец нема под 500 евра никаде за било која кола од ваков калибар. Дури би рекол и очекуван проблем.

Можеби си требал да прашаш во сетквачила.рс за цена, полесно за логистика а и нивните се Sachs, LUK итн.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #550 на: 08 Октомври 2020, 09:14:56 am »
^ да, сум требал :)



C635 e кај мене менувачот, сетот е истиот

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1789
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #551 на: 08 Октомври 2020, 09:17:56 am »
Брејјј што ти значи автомобилски форум, за купена ламела 25 лајкови собра ;D . На голине чупина во убај мачиња одвај по 3-4 лајка има, дури да се задума човек што луѓе сме овие што сакаме коли.


Со здравје да си го користиш новиот сет, добар избор си направил што не си оставил да те закрпат кај нас.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #552 на: 08 Октомври 2020, 10:06:42 am »
^ да, сум требал :)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

C635 e кај мене менувачот, сетот е истиот

@marjanot
@Simo - Carrier159
Како поупатени, на што се должи толку голема разлика во во цена меѓу 2 различни менувачи?

Првиот е поредок или?

Јас не гледам воопшто дека треба да има дилема дали сет од 2000 или 500 е да плати.

Репарираниот сет од Сакс се продава под назив Repset. Бар ја така знам.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8964
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #553 на: 08 Октомври 2020, 10:08:40 am »
Абе порше пред 4 години на А3 .1.9TDI со 105 кс ми бараа 70.000 за истиот зафат. Така да ценава од официјален сервис за нешто што има машина и перформанси 10 пати повеќе од 1.9 TDI од 2007ма година си е таа.
Ама затоа има алтернатива ;)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde (2010)
« Одговори #554 на: 08 Октомври 2020, 10:36:48 am »
^ да, сум требал :)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

C635 e кај мене менувачот, сетот е истиот

@marjanot
@Simo - Carrier159
Како поупатени, на што се должи толку голема разлика во во цена меѓу 2 различни менувачи?

Првиот е поредок или?

Јас не гледам воопшто дека треба да има дилема дали сет од 2000 или 500 е да плати.

Репарираниот сет од Сакс се продава под назив Repset. Бар ја така знам.

во кратки црти (сигурно може Симо повеќе да каже):
F40 мислам дека заеднички со GM групација и истиор го има и во 2.4 мотор

M32 е планиран за максимум 320Nm,  C635 за 350NM и F40 за 400NM иако сите трпат 50-60 нагоре без проблем