Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 897725 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #180 на: 10 Февруари 2012, 18:20:46 pm »
;D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #181 на: 10 Февруари 2012, 18:50:31 pm »
Ако го оставаш празен резерварот има шанси да треба да ја мењаш, многу се заебуваат. Кај мене доста ослабена е.

Отсутен IvO

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1676
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #182 на: 12 Февруари 2012, 05:47:02 am »
Немирното работење на моторот кај C4 со 1,4 мотор е само при работа во лер?
Дали е можно со некоја преправка да се реши немирната работа?
Поздрав и фала ви многу на одговорот :)

Најпрво да нагласам дека тоа е повеќе непријатност отколку проблем.  Немирна работа на лер-гас е присутна кај Citroen C4 произведени помеѓу 2004-2006 година. Кај нив варирањето го има и на бензин, а на плин е малку поизразено. Истата непријатност ја имаат и Peugeot 307 произведени помеѓу 2004-2006 год. Кај скоро сите 307-ци,  во соработка со сервисот на импортерот на Пежо за Македонија, успеваме да го надминеме присутното варирање. Со Цитроен соработката во моментов е на stаnd-by, а  единствено решение за смирување на вртежите кое може да се примени е малку непрофесионално, со продупчување на отвор со мал дијаметар на клапната за гас (throttle). Непријатноста која се јавува кај овие возила произведени помеѓу 2004-2006 година попрецизно би го опишал како брановидно варирање на вртежите, отколку немирна работа на моторот

јас имам слушнато дека и пролем на ц4 давалo check engine  при монтажа на плинот на што се должи тоа ? и кој се негативните страни при монтажа на 1.6 ? зашто тоа немирно работење на лер гасот стварно пречи може и да дојде при тргање да гаси колата ..

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #183 на: 12 Февруари 2012, 09:25:07 am »
Немирното работење на моторот кај C4 со 1,4 мотор е само при работа во лер?
Дали е можно со некоја преправка да се реши немирната работа?
Поздрав и фала ви многу на одговорот :)
Lovato Easy Fast (а верувам и другите системи) имаат можност во лер да работат на бензин. со секое притискање на папучата се префрла работата инстантно на плин. Можеби малку зголемена потрошувачка на бензин во однос на оние кои цело време работат на плин, но тоа е незначително, ако го решава проблемот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Schmitt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1817
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #184 на: 12 Февруари 2012, 10:29:21 am »
На xsara-та возам Lovato Easy Fast и во потполност го потврдувам она што го пиша Симо погоре :)
Never drive faster than your Angels can fly.

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2208
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #185 на: 12 Февруари 2012, 12:03:16 pm »
Другар мој има фиат браво 1997 год.со 1.8 16V мотор,gt изведба и ме замоли да прашам колку чини монтажа на плински уред,и дали плинскиот уред годишно се сервисира и ако се сервисира колку отприлика чини тоа сервисирање.
Каков уред да се стави,што вие препорачувате,дајте неколку изведби,совети и сл.
Ву благодарам.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #186 на: 13 Февруари 2012, 17:03:44 pm »
Другар мој има фиат браво 1997 год.со 1.8 16V мотор,gt изведба и ме замоли да прашам колку чини монтажа на плински уред,и дали плинскиот уред годишно се сервисира и ако се сервисира колку отприлика чини тоа сервисирање.
Каков уред да се стави,што вие препорачувате,дајте неколку изведби,совети и сл.
Ву благодарам.

И фиат Браво 1.8 од 1997 година е возило за кое е предвидено поставување на секвенционален плински уред, во комбинација со торусна боца која се монтира на место на резервно тркало. Како оптимално решение би го понудиле Ланди Плус Макс со цена од 570 евра. Покрај овој уред можеме ги понудиме и Ланди Блу со цена од 625 евра, и Ланди Рензо Омегас со цена од 915 евра. Сите овие уреди одговараат за вградување на Фиат Браво 1,8, но иститака сите на ова возило ќе покажат идентични перфоманси, па од таму е препораката за Ланди Плус Макс.
Околу одржувањето веќе пишуваме пред извесно време, може да се прочита постот на страна 12 од овој форум. Накратко, одржувањето опфаќа замена на филтрите на плинскиот уред. Најважно е  навремено менување на филтерот за гасна фаза, неговата цена е 1200 денари. Кај Landi Renzo Omegas и Landi Blu  се заменува на секои 15.000 километри, кај Landi Plus Max  на секои 20.000 километри.
Покрај овој филтер, уредите поседуваат и филтер за течна фаза кој се заменува на секои 30.000-40.000 километри.Неговата цена е 400 денари.

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 802
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #187 на: 13 Февруари 2012, 17:26:50 pm »
Dali moze da se namesti na Polonez pikap tovarno plin od dolnata strana na tovarniot prostor te na mestoto na rezervnata guma i kolku ke me cini?

Отсутен Scorpion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 470
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #188 на: 13 Февруари 2012, 18:10:55 pm »
Zdravo Plimonrt, koj plinski ured go preporacuvate za Grande Punto 1.2 8v od 2009  i Opel Astra 1.6 8v od 1995 i zosto?
pozdrav.


Здраво
За Гранде Пунто 1.2 го препорачуваме Ланди Макс уредот во комбинација со торусна плинска боца која се поставува на место на резевно тркало.Цената за вградување на ваков уред изнесува 570 евра.

Moze cena vo PP za plakanje vo cash i forumski popust za Landi Maks so torusna boca i polnacka kaj kapaceto za gorivo :)
Fiat Grande Punto & Fiat Stilo

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #189 на: 14 Февруари 2012, 11:42:44 am »
Другар мој има фиат браво 1997 год.со 1.8 16V мотор,gt изведба и ме замоли да прашам колку чини монтажа на плински уред,и дали плинскиот уред годишно се сервисира и ако се сервисира колку отприлика чини тоа сервисирање.
Каков уред да се стави,што вие препорачувате,дајте неколку изведби,совети и сл.
Ву благодарам.

И фиат Браво 1.8 од 1997 година е возило за кое е предвидено поставување на секвенционален плински уред, во комбинација со торусна боца која се монтира на место на резервно тркало. Како оптимално решение би го понудиле Ланди Плус Макс со цена од 570 евра. Покрај овој уред можеме ги понудиме и Ланди Блу со цена од 625 евра, и Ланди Рензо Омегас со цена од 915 евра. Сите овие уреди одговараат за вградување на Фиат Браво 1,8, но иститака сите на ова возило ќе покажат идентични перфоманси, па од таму е препораката за Ланди Плус Макс.
Околу одржувањето веќе пишуваме пред извесно време, може да се прочита постот на страна 12 од овој форум. Накратко, одржувањето опфаќа замена на филтрите на плинскиот уред. Најважно е  навремено менување на филтерот за гасна фаза, неговата цена е 1200 денари. Кај Landi Renzo Omegas и Landi Blu  се заменува на секои 15.000 километри, кај Landi Plus Max  на секои 20.000 километри.
Покрај овој филтер, уредите поседуваат и филтер за течна фаза кој се заменува на секои 30.000-40.000 километри.Неговата цена е 400 денари.


Фотографии од Фиат Браво со вграден плински уред:















Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #190 на: 14 Февруари 2012, 12:50:25 pm »
Dali moze da se namesti na Polonez pikap tovarno plin od dolnata strana na tovarniot prostor te na mestoto na rezervnata guma i kolku ke me cini?

Кај Полонез пикап може да се вгради плински уред со вонгабаритно поставен торусен плински резервоар на место на резервно тркало. Цената за вградување е 340 евра. Цената вклучува, покрај стандардниот аспираторски уред Ланди Рензо за карбураторски мотор, посебен тип на плински резервоар за надворешно вградување, мултивентил тип Ловато со заштита за надворешно вградување, и заштита за плински резервоар од композитен материјал.
Одлуката за типот на заштита за плинскиот резервоар се донесе по препорака на експерти, иако заштитата од композитен материјал е со повисока цена од класичната заштита од лим,  заради повеќето предности кои ги поседува композитниот материјал – не оксидира (не рѓосува), нема допир метал со метал (заштита со резервоар), поседува голема цврстина, еластичност и отпорност на удари.
Може да се искористи попустот во висина од 500 денари, за плаќање на атест за возила со вграден плински уред, кој уредот го вградиле во Плимонт. Попустот го одобруваат АМ Церт (Аутомакедонија) и АМСМ (за АМСМ попустот важи и ако се прави атестот и во Битола). Овој тип на монтажа со типот на заштита на плинскиот резервоар веќе е одобрен и од АМ Церт и АМСМ, со тоа што од АМСМ очекуваме да добиеме одговор во официјална форма до Четрврток.(16.02.2012)

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #191 на: 14 Февруари 2012, 14:08:58 pm »
Немирното работење на моторот кај C4 со 1,4 мотор е само при работа во лер?
Дали е можно со некоја преправка да се реши немирната работа?
Поздрав и фала ви многу на одговорот :)

Најпрво да нагласам дека тоа е повеќе непријатност отколку проблем.  Немирна работа на лер-гас е присутна кај Citroen C4 произведени помеѓу 2004-2006 година. Кај нив варирањето го има и на бензин, а на плин е малку поизразено. Истата непријатност ја имаат и Peugeot 307 произведени помеѓу 2004-2006 год. Кај скоро сите 307-ци,  во соработка со сервисот на импортерот на Пежо за Македонија, успеваме да го надминеме присутното варирање. Со Цитроен соработката во моментов е на stаnd-by, а  единствено решение за смирување на вртежите кое може да се примени е малку непрофесионално, со продупчување на отвор со мал дијаметар на клапната за гас (throttle). Непријатноста која се јавува кај овие возила произведени помеѓу 2004-2006 година попрецизно би го опишал како брановидно варирање на вртежите, отколку немирна работа на моторот

јас имам слушнато дека и пролем на ц4 давалo check engine  при монтажа на плинот на што се должи тоа ? и кој се негативните страни при монтажа на 1.6 ? зашто тоа немирно работење на лер гасот стварно пречи може и да дојде при тргање да гаси колата ..

Повеќето уреди, меѓу кои и Landi Plus Max, имаат опција на лер-гас да работат на бензин. Тоа е опција која ја избегнуваме и досега не сме ја користеле, особено не кај C4 1.4, бидејќи тоа возило варира и на бензин, а нешто поизразено на плин. Меѓутоа тоа варирање не може да доведе до гасење на возилото при поаѓање, ниту пак да предизвика друг проблем. Пак ќе нагласам можнаста да се појави тоа е кај Citroen C4-ки  со 1.4 мотор произведени меѓу 2004 и 2006 година
“Check engine”, поточно кај Citroen и Peugeot  “antipollution fault”, не се јавува кај C4 со 1.6 мотор.1.6 моторот е стабилен мотор со стабилна електроника и нема никакви проблеми на плински погон.
C4  со 1.4 мотор е поосетлив на смешата гориво-воздух, и веројатноста да се појави antipollution fault е поголема. Бара внимателна калибрација со комбинирана  употреба на плинска и бензиска дијагностика. Плимонт е опремен со широк дијапазон на дијагностичка опрема за возила, меѓу која и моќниот BrainBee ST 6000 кој го препознава и најновиот тип на комуникација кај бензиските мотори во новите возила -  “UDS “ (наследникот на CAN1  CAN2 комуникација), така да нема проблеми и со antipollution fault кај C4  со 1.4 мотор

Отсутен IvO

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1676
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #192 на: 14 Февруари 2012, 17:22:43 pm »
Немирното работење на моторот кај C4 со 1,4 мотор е само при работа во лер?
Дали е можно со некоја преправка да се реши немирната работа?
Поздрав и фала ви многу на одговорот :)

Најпрво да нагласам дека тоа е повеќе непријатност отколку проблем.  Немирна работа на лер-гас е присутна кај Citroen C4 произведени помеѓу 2004-2006 година. Кај нив варирањето го има и на бензин, а на плин е малку поизразено. Истата непријатност ја имаат и Peugeot 307 произведени помеѓу 2004-2006 год. Кај скоро сите 307-ци,  во соработка со сервисот на импортерот на Пежо за Македонија, успеваме да го надминеме присутното варирање. Со Цитроен соработката во моментов е на stаnd-by, а  единствено решение за смирување на вртежите кое може да се примени е малку непрофесионално, со продупчување на отвор со мал дијаметар на клапната за гас (throttle). Непријатноста која се јавува кај овие возила произведени помеѓу 2004-2006 година попрецизно би го опишал како брановидно варирање на вртежите, отколку немирна работа на моторот

јас имам слушнато дека и пролем на ц4 давалo check engine  при монтажа на плинот на што се должи тоа ? и кој се негативните страни при монтажа на 1.6 ? зашто тоа немирно работење на лер гасот стварно пречи може и да дојде при тргање да гаси колата ..

Повеќето уреди, меѓу кои и Landi Plus Max, имаат опција на лер-гас да работат на бензин. Тоа е опција која ја избегнуваме и досега не сме ја користеле, особено не кај C4 1.4, бидејќи тоа возило варира и на бензин, а нешто поизразено на плин. Меѓутоа тоа варирање не може да доведе до гасење на возилото при поаѓање, ниту пак да предизвика друг проблем. Пак ќе нагласам можнаста да се појави тоа е кај Citroen C4-ки  со 1.4 мотор произведени меѓу 2004 и 2006 година
“Check engine”, поточно кај Citroen и Peugeot  “antipollution fault”, не се јавува кај C4 со 1.6 мотор.1.6 моторот е стабилен мотор со стабилна електроника и нема никакви проблеми на плински погон.
C4  со 1.4 мотор е поосетлив на смешата гориво-воздух, и веројатноста да се појави antipollution fault е поголема. Бара внимателна калибрација со комбинирана  употреба на плинска и бензиска дијагностика. Плимонт е опремен со широк дијапазон на дијагностичка опрема за возила, меѓу која и моќниот BrainBee ST 6000 кој го препознава и најновиот тип на комуникација кај бензиските мотори во новите возила -  “UDS “ (наследникот на CAN1  CAN2 комуникација), така да нема проблеми и со antipollution fault кај C4  со 1.4 мотор


благодарам плимонт за професионалниот одговор .. поздрав :)

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 802
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #193 на: 26 Февруари 2012, 22:30:37 pm »
Pozdrav.Dali za prv pregled posle 1000 km treba zakazuvanje.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #194 на: 27 Февруари 2012, 12:28:13 pm »
Pozdrav.Dali za prv pregled posle 1000 km treba zakazuvanje.

Здраво
Нема потреба од закажување за прв контролен преглед. Можете да го посетите нашиот сервис секој работен ден од понеделник до петок, од 09.00 наутро до 16.00 попладне.