Отпрвин ќе ти биде малце чудно (барем мене ми беше) додека да се навикнеш на неа а верувај многу многу брзо ќе се навикнеш на неа. Убавината е во тоа што не мора да мислиш дали треба да кренеш или спуштиш рачна. Застануваш, стискаш на кочница нели и рачната ти е крената. Ставаш појас, убацуваш во прва и тргнуваш, рачната се спушта. Едноставно ќе заборавиш дека колата има рачна. Јас сега имам проблем кога возам кола со механичка рачна. Заборавам да кренам кога ќе застанам и обавезно заборавам да спуштам пред тргнување. Кога ќе се навикнеш на неа ќе видиш дека е многу полесно со неа отколку со механичката, нешто слично ако не и исто како кога возиш кола со рачен менувач и со автоматски. Чим се навикнеш на автоматскиот си велиш никогаш повеќе со рачен менувач нема да возиш. Кој возел знае. (малце субјективно).
Не знам друже, имам многу недоумици со ова. Од една страна гледам дека системот го има во премиум модели од 2001 година, што е релативно добар податок и веројатно инжинерите имале до сега време да ги поправат сите недостатоци, ама кога ќе фатиш да бараш по интернетов има и доста критики. Зошто баш рачната им смета не знам, дури и во едно видео презентерот го презентираше како „овој прекрасен наслон, наместо грда рачка“ - по книга, ако ти се двете раце на волан, наслонот ти е за кога ќе преспиеш у колата - никаква логика нема. Дали може сопствените деца да те убијат ако при поголема брзина стават нешто или го притиснат копчето по грешка или во некоја друга слична ситуација....
Веројатно е навика, додека се стекне е комплицирано, па станува полесно. Во 308 е истиот систем, како проаѓа време веројатно рачката целосно ќе се отфрла од употреба во сите автомобили.
Доколку сметаш дека ти е доволен просторот во кабината и не ти пречи поставеноста и големината на воланот, одличен избор е 308цата. Јас ја имам возено 2 пати со 1.6 hdi и ми остави позитивен впечаток, поготово поради воланот. Кај 208 смета за гледање во инструментите, но кај 308 не забележав таква маана. Менувачот навистина е малку непрецизен, но тоа не е некој голем недостаток. Изработката на цела кола е на солидно ниво и дефинитивно би ја ставил во тесен избор доколку би бирал ново возило од оваа класа. Да не заборавиме дека е најлесна во класата, што многу влијае на тромавоста во избор со послаб бензинец. Да, јас сум фан на Пежо, но доколку нивен модел има маани јас сум првиот што ќе ги исплука.
Фала за препораката. Колата има многу про на своја страна. Решението на возачката табла во комплет е едно од најоригиналните. Не е точно дека не се гледаат инструментите од самиот волан, затоа што треба правилно да се подеси, а управувањето со него е нереално лесно.