A Golf се склопува комплет со роботи?
Да, најголем дел од процесите се роботизирани, но не можеш да речеш дека ја склопуваат рачно.
Еве ти и за фолцваген. Не е спорно дека процесот е автоматизиран за разлика од Дачиа, нели и затоа толку чини.
На страна од споредбата, него да правиме муабет на глобално ниво: Ако продолжиме да навлагаме во процесот на изработка, не ставајќи го на кантар квалитетот на материјалите, испаѓа дека разликата во цена се плаќа само заради автоматизацијата на процесот. За целиот систем е инвестирано многу многу повеќе него оваму. Се разбира и производството е многу поголемо со поавтоматизиран процес. Грешката од фактор човек е намалена и тн.
Не ми текнува точно која година бев во Питешти, мислам 2010. Како и да е, веќе го произведуваа Дастерот таму. Имавме можност да видиме како се произведува возило од почеток до крај, освен фарбањето.
„Склапање рачно“ - можеби малку грешно се изразив. Сакав да кажам дека заварувањето се прави рачно - само еден дел (една станица во линијата) е целосно роботизиран, другото се прави рачно - и тоа и се гледа на видеата. Не викам дека е тоа добро или лошо, само кажувам дека е многу потешко да се стандардизира.
Од друга страна, кога бев во Келн, да видам како се произведува Fiesta - германците беа особено горди на фактот дека заварувањето е помалку или повеќе целосно автоматизирано, а тоа придонесува кон значително постандардизиран квалитет.
Како и да е.. Дачиа си е океј бренд, за парите. Толку. Јас Дачиа како лично возило за секојдневна употреба не би купил, па ни службено.