Автор Тема: Помош при избор  (Прочитано 30418 пати)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Помош при избор
« Одговори #30 на: 05 Јануари 2016, 12:37:14 pm »
Место Голф

Си размислил и за чудово?

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Edit: За 16902 евра што планираш за Голфот, можеш 1.6TDi со Ambition опрема (второ ниво) за 16480 евра.. Или 1.4Tsi со 150КС со Ambition опрема за 16870 евра.

ABS со ESC (Електронска програма за стабилност)
 6 x воздушни перничиња (за возач и совозач, странични и завеси за глава)
 Електрично регулирани ретровизори со грејачи
 Радио "SWING" со 5" екран во боја осет. допир
 Green Tec (Start/Stop систем)
 Полуавтоматски клима уред CLIMATIC
 MDI конектори - USB, SD Card, Aux in
 Тонирани стакла
 Централно заклучување на вратите
 Резервно тркало во нормална големина и алат
 Преклоплива задна клупа
 Електрични стакла во предните врати
 Управувач прилагодлив по висина и длабочина
 Дневни светла
 Индикатор за издишан пневматик
 Висинско прилагодување на возачко седиште
 Електричен серво управувач
 Мал кожен пакет (3 крак кожен управувач, рачка од менувач и рачна сопирачка)
 Предни и задни светла за магла
 Hill hold, контрола на угорнини
 Држач за наочари
 Централно заклучување со далечинско
 Борд компјутер - Maxi Dot
 Челични тркала - TEKTON - 16"
 Електрични стакла и во задните врати
 Преден потпирач за раце
 Bluetooth телефонска конекција


Каква случајност.
Човеков бара кола за МАКС 15к евра. Ти му нудиш за 16 и 800.

ОДЛИЧНО!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг:
« Одговори #31 на: 05 Јануари 2016, 12:38:59 pm »
Таман работа да не е подобар. Рачунај дека се што е Сеат, Шкода, Фолксваген и Ауди е релативно исто во механиката. Би ти препорачал да се прошеташ до овие салони и да ги провозиш Ибица, Рапид и Голфот. Чисто да знаеш на што си и да видиш дали ќе се пронајдеш. А верувам дека ќе бендисаш барем 2 од наведениве.

Малку е проблем што има само најефтини верзии по салониве па неможе да согледаш како изгледа со високо ниво на опрема. Затоа и ти напоменав претходно што конкретно да побараш за да добиеш правилна комбинација.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Помош при избор
« Одговори #32 на: 05 Јануари 2016, 12:40:27 pm »
clunкy

1.
awkwardly solid, heavy, and outdated.

2.
making a clunking sound.

Од кога кланк звукот е застарен? Некој да го информира ферари за ова :D
Инаку го споредувам секој менувач со оној на голф, кој според сите е еден од најдобрите. Изгледа му смета што не е ултра лесен како во голф.



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг:
« Одговори #33 на: 05 Јануари 2016, 12:49:43 pm »
Хонда е исто фантастична со мењачите.

Ја заборавивме! Срамота.

Провери го и Цивикот 1.4 Sport е џам ауто за љубители на бензин. Нешто над 15 беше околу 15500 ама одамна стои таа цена. Ваљда под 15 ќе се симне. Сепак  е кола со Голф и Фокус во класа. И нуди навистина многу.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13919
Одг: Помош при избор
« Одговори #34 на: 05 Јануари 2016, 12:52:11 pm »
VW Golf 1.2 TSI BMT 85 Trendline [/b]

опрема - http://www.volkswagen.com.mk/modeli/noviot_golf/standardna_oprema/867_trendline

Во моменталната понуда за Голф, се вклучени 4 алуминиумски и 4 челични бандажи, додека 308-цата иде со еден сет алуминумски бандажи.


Каква случајност.
Човеков бара кола за МАКС 15к евра. Ти му нудиш за 16 и 800.

ОДЛИЧНО!

Во првиот пост го напиша Голфот. Место Голфот го предложив ова.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Помош при избор
« Одговори #35 на: 05 Јануари 2016, 13:10:05 pm »
Хонда е исто фантастична со мењачите.

Ја заборавивме! Срамота.

Провери го и Цивикот 1.4 Sport е џам ауто за љубители на бензин. Нешто над 15 беше околу 15500 ама одамна стои таа цена. Ваљда под 15 ќе се симне. Сепак  е кола со Голф и Фокус во класа. И нуди навистина многу.

Тепаат кој нејќе Цивик за 15.000.

Отсутен Dave

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
Одг: Помош при избор
« Одговори #36 на: 05 Јануари 2016, 13:12:43 pm »

Во првиот пост го напиша Голфот. Место Голфот го предложив ова.



Друже и Голфот е толку. Разликата во цената е 100 евра. Идејата ми беше да приберам некакви про и контра мислења за двете аута. Како што и напишав горе, разгледував повеќе опции и дојдов до овие две кои ми се (ај тежок збор може) оптимални - некаков компромис во димензии, потрошувачка исл. Некој погоре имаше ставено Клио - настрана се' друго седењето во предниот ред е со допрени рамења, задните се две места, многу мали - Октавијава иде во друга крајност. Во таа смисла ги отфрлив тие коли, не навлегувам во други карактеристики понатаму.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Помош при избор
« Одговори #37 на: 05 Јануари 2016, 13:17:15 pm »
Хонда е исто фантастична со мењачите.

Ја заборавивме! Срамота.

Провери го и Цивикот 1.4 Sport е џам ауто за љубители на бензин. Нешто над 15 беше околу 15500 ама одамна стои таа цена. Ваљда под 15 ќе се симне. Сепак  е кола со Голф и Фокус во класа. И нуди навистина многу.

Тепаат кој нејќе Цивик за 15.000.
Каталошка била 15.990 во 2013та година. http://www.carclub.mk/2013/12/19/brz-test-honda-civic-1-4i-sport-skrien-skapocen-kamen/

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Помош при избор
« Одговори #38 на: 05 Јануари 2016, 13:23:31 pm »
На времето. Сега почнува од 18.900.

http://www.carclub.mk/2015/07/01/fejsliftiraniot-civic-dostapen-i-vo-makedonija/

Се занеле.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Помош при избор
« Одговори #39 на: 05 Јануари 2016, 13:26:33 pm »
Заборавив дека има фејслифт, мислев на тој пред фејслифтот. Со нормалните цени.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Помош при избор
« Одговори #40 на: 05 Јануари 2016, 15:05:34 pm »
Дали случајно би бил заинтересиран за половно возило со километража под 40.000 километри и не постаро од 2 години? Или стриктно ти сакаш прв да прднеш во седиште? Има една понуда која доколку сеуште е актуелна, е предобра.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Помош при избор
« Одговори #41 на: 05 Јануари 2016, 16:36:04 pm »
Не сум купувал нова кола но би ги стокмил парите во цигла и би седнал на секоја маса со претпоставен на продажниот салон и би му кажал кој модел за која цена би го купил, онака средно умерено дрско  ;)

Пробај си слободно и за Пежо 308 со 1,6хди и слично што за малку ти се чини надвор од твојот домет.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Помош при избор
« Одговори #42 на: 05 Јануари 2016, 17:26:05 pm »
Некаде по нетов ми искочи Опел Астра Ј(претходниот модел) седан со 1.6 дизел 110 коња за 15к евра, види земи си го и тоа у предвид ако бараш фамилијарно возило. Но она битното е промотивната понуда на Мазда 3 со 1.5 бензински мотор со 100кс и 6 степен менувач, опремена меѓу другото и со ксенон светла.
Пежото и голфчето не се лоши опции, 308ицата е фино модерно аутце, додека голфот е малку стерилен, споменатава астра е добар избор за фамилијарно количе и доколку вртиш поголеми километражи, убаво те советувале да ѕирнеш и да имаш во предвид фокус, 1.0 екобустот е многу фино моторче, ама мене лично понудата за маздава ми боде ептен очи и ми е премногу привлечна.

Отсутен Дибидус

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1758
  • Veritas Vos Liberabit
Одг: Помош при избор
« Одговори #43 на: 05 Јануари 2016, 20:21:11 pm »

Јас го имам истиот голф веќе година ипол. Купен од Порше. Основна верзија или го викаат уште и социјален голф. Пошто ти веќе си се одлучил за еден од овие два модела јас ти го препорачувам Голфот. За него можам да ти кажам што те интересира, за Пежото не сум компетентен.

Кажи ми што поточно те интересира ќе ти кажам, да не го тупам за нешто без врска.

Основни возачки искуства, евентуално нешто што мислиш дека е негативно при експлоатација. Секако потрошувачка дека ме интересира, сервиси исл. Исто така, еластичност, како повлекува на поголеми брзини, затоа што е релативно мал мотор, веројатно оптимизиран да трае повеќе и да троши помалку.


Внатре е доста простран. Седиштата се навистина удобни, предните се подесиви и по висина. Просторот кај совозачот доволен за некој со подолги нозе удобно да седи а нозете да не ги чеша од конзолата. Позади возачот и совозачот доволно простор за удобно седење. Иако е регистриран за 5 патници на задните седишта удобно можат да седат 2 лица и мало дете на средина од задната клупа. На тројца возарсни од позади нема да им биде комфорно, особено не на тој во средина. 
Лично не ми се допаѓа платното со кое се обложени седиштата и прва прилика на пролет ќе ставам нови и воедно ќе ги заштитам оригиналните.

Воланот е подесив а инструмент таблата е прегледна. Обложен е со кожа и пријатен на допир. Рачката на менувачот одлично лега на рака, менувачот е мек при менување на брзини. Зимно време првите неколку километри е малку крут додека да загрее уљето во него. Друго што не ми се допаѓа во внатрешноста е платното со кое е обложен потпирачот за левата рака на возачот на возачката врата. Многу неквалитетно по мене направено и иако немам навика раката да ја потпирам сепак платното изгледа како да е користено 10 години, изветено од чистење.

Висока звучна изолација внатре во кокпитот, дури и надвор кога си до колата можеш да чуеш дека моторот работи многу смирено, тивко. И при големи брзини моторот не е многу бучен. Гепекот 380 литри, за некого доволен за некого не. За мене лично недоволен па затоа си земав кровен куфер. Мултифункционалниот дисплеј нема блутут и усб порт. Има само за СД картица, што отпрвин ми беше малку чудно да нема за усб ама и немало потреба, доволно е сд картицата.

Иако доаѓа со најслабиот мотор одлично ги задоволува моите потреби, пред се затоа што намената му е за семејно користење а не за лично курчење. Е сега, некои ќе кажат дека 1.2 ТСИ моторот е слаб но тоа се субјективни мислења. Слаб е во смисол да се тркаш со тој мотор но е сосема доволен за секоја друга потреба. Досега не сум осетил моторот да губи на снага. Пример, Страцин го искачувам во петта со 4-5 лица внатре и брзина од 120-140 км/ч (ако нема жацовци у заседа), лани летото на идење за Охрид, 4 возрасни и едно дете внатре, товарен до даска, накај Стража мислев дека во 2-ра ќе треба да возам ако застанам попат. Застанав на едно место и воопшто не беше проблем да прешалтам до 4 брзина. Максималната брзина која може да ја постигне по упатството му е 179 км/ч, јас го тестирав на на автопатот Куманово - Скопје до 180 и мислам дека ќе идеше плус уште 10-20 км ама жената почна да ми мрчи во кола а убеден сум дека ќе идеше до 200 км/ч. За разлика од појаките мотори сигурно му треба секунда - две можеби и повеќе додека претекнува што мене лично не ми е толку битно. По мене лично моторот со неговите 86 коња (вклучувајчи го и возачот) е сосема солиден за моите очекувања и за едно фамилијарно возило.

Безбеден за возење, стабилен во кривини. Имав многу лошо искуство кога еден идиот што возеше шлепер од средна лента ми се убаци пред мене во лента без да погледне во ретровизор дали има кола во таа лента или не а јас возев со 150 и буквално ми дојде на 20 метри пред мене. Морав да кочам и да вртам во десно да не удрам во него, го промашив за влакно и отидов во средна лента, таман си реков фала богу живи сме кога пред мене комбе. Дебилов со шлеперот сакал да го претекне комбето и затоа ми се убаци во лента. Така да од средна лента пак кочење и вртење волан во десна, мислам дека колата се искриви за едно 45 степени завршив во лентата за застанување и сигурно со брзина од некои 100км/ч. Е пошто Марфи ми е другарче таа лента завршуваше за некои 30-тина метри па гас до доле и излегов пред комбето промашувајќи го влакно. Да имав камера во колата на јутуб пари ќе правев од видеото. Малце забегав ама поентата ми беше дека возилото со своите безбедносни уреди си ја одигра својата улога. Еве нешто што сум пишал претходно поврзано со гумите и со безбедноста http://forum.carclub.mk/index.php/topic,16696.msg826086.html#msg826086

Потрошувачката му е 6.1л/100км комбинирана. Не знам точно колку троши градска пошто никогаш не сум го тестирал плус градска возња во Паланка и во Скопје не е иста. Во Паланка е прва, втора и евентуално трета мада ретко, возење до 30-40 км/ч, додека во Скопје низ град можеш и во петта да возиш со 80км/ч, зависи кој како. Реков 6.1 литри без да го штедам, по агресивно возење а знам да му вадам на отворено и испод 5 литри. Паланка - Куманово - Паланка му вадам 4.9 л.
Еве како изгледа на релација Паланка - Скопје - Паланка. http://forum.carclub.mk/index.php/topic,472.msg810659.html#msg810659 и
Паланка - Кавадарци http://forum.carclub.mk/index.php/topic,472.msg823010.html#msg823010

Што се однесува до сервисот еве од летоска кога го носев во Порше. http://forum.carclub.mk/index.php/topic,6088.msg805410.html#msg805410

Искрено го препорачувам и ако се одлучиш за голфче мој совет немој само плава боја да земаш. Ако можеш да бираш сиво, барем мене ми се свиѓа. Мојот е плав металик и тежок за одржување, секоја прашинка се гледа на него. Требаше да чекам 60 дена за боја по избор а не ми се чекаше и металик бојата ми идеше во попуст со овој па го земав. Плаво никако.

Ако има уште нешто што сакаш да знаеш пиши слободно.

П.С Поубаво кажано здравје.


Со среќа во изборот.
И гледај изборот на возило тебе да те направи хепи, а не тие околу тебе.
Они нема да ја возат колата, ти ке ја возиш :)


Brains are awesome. I wish everybody had one.

Отсутен Dave

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
Одг: Помош при избор
« Одговори #44 на: 05 Јануари 2016, 20:22:08 pm »
Но она битното е промотивната понуда на Мазда 3 со 1.5 бензински мотор со 100кс и 6 степен менувач, опремена меѓу другото и со ксенон светла.
[/b] Треба да одам директно во салон? Ме пишмани почетната цена од 17 бона на сајтот и не ја ни гледав, инаку срча е тројката.

Не сум купувал нова кола но би ги стокмил парите во цигла и би седнал на секоја маса со претпоставен на продажниот салон и би му кажал кој модел за која цена би го купил, онака средно умерено дрско  ;)
Пробај ако сакаш, баш ги заболе...секоја чест на исклучоци, ама како знаат да бидат дрски продавачите, нема многу фајде од тоа...