Автор Тема: Помош при избор  (Прочитано 30456 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Помош при избор
« Одговори #60 на: 06 Јануари 2016, 13:56:03 pm »
Што па значи тоа дека е Мазда? Пола од компонентите внатре ги има во секое друго возило надвор на улица.
Со оглед на тоа дека има различни класи на квалитет од ист производител и ист модел, па и дубарите што ги прават по сервисите јас би очекувал се живо од секој жив.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: Помош при избор
« Одговори #61 на: 06 Јануари 2016, 14:37:51 pm »
Доколку сметаш дека ти е доволен просторот во кабината и не ти пречи поставеноста и големината на воланот, одличен избор е 308цата. Јас ја имам возено 2 пати со 1.6 hdi и ми остави позитивен впечаток, поготово поради воланот. Кај 208 смета за гледање во инструментите, но кај 308 не забележав таква маана. Менувачот навистина е малку непрецизен, но тоа не е некој голем недостаток. Изработката на цела кола е на солидно ниво и дефинитивно би ја ставил во тесен избор доколку би бирал ново возило од оваа класа. Да не заборавиме дека е најлесна во класата, што многу влијае на тромавоста во избор со послаб бензинец. Да, јас сум фан на Пежо, но доколку нивен модел има маани јас сум првиот што ќе ги исплука.

Отсутен Dave

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
Одг: Помош при избор
« Одговори #62 на: 06 Јануари 2016, 21:14:26 pm »
Отпрвин ќе ти биде малце чудно (барем мене ми беше) додека да се навикнеш на неа а верувај многу многу брзо ќе се навикнеш на неа. Убавината е во тоа што не мора да мислиш дали треба да кренеш или спуштиш рачна. Застануваш, стискаш на кочница нели и рачната ти е крената. Ставаш појас, убацуваш во прва и тргнуваш, рачната се спушта. Едноставно ќе заборавиш дека колата има рачна. Јас сега имам проблем кога возам кола со механичка рачна. Заборавам да кренам кога ќе застанам и обавезно заборавам да спуштам пред тргнување. Кога ќе се навикнеш на неа ќе видиш дека е многу полесно со неа отколку со механичката, нешто слично ако не и исто како кога возиш кола со рачен менувач и со автоматски. Чим се навикнеш на автоматскиот си велиш никогаш повеќе со рачен менувач нема да возиш. Кој возел знае. (малце субјективно).
Не знам друже, имам многу недоумици со ова. Од една страна гледам дека системот го има во премиум модели од 2001 година, што е релативно добар податок и веројатно инжинерите имале до сега време да ги поправат сите недостатоци, ама кога ќе фатиш да бараш по интернетов има и доста критики. Зошто баш рачната им смета не знам, дури и во едно видео презентерот го презентираше како „овој прекрасен наслон, наместо грда рачка“ - по книга, ако ти се двете раце на волан, наслонот ти е за кога ќе преспиеш у колата - никаква логика нема. Дали може сопствените деца да те убијат ако при поголема брзина стават нешто или го притиснат копчето по грешка или во некоја друга слична ситуација....
Веројатно е навика, додека се стекне е комплицирано, па станува полесно. Во 308 е истиот систем, како проаѓа време веројатно рачката целосно ќе се отфрла од употреба во сите автомобили.

Доколку сметаш дека ти е доволен просторот во кабината и не ти пречи поставеноста и големината на воланот, одличен избор е 308цата. Јас ја имам возено 2 пати со 1.6 hdi и ми остави позитивен впечаток, поготово поради воланот. Кај 208 смета за гледање во инструментите, но кај 308 не забележав таква маана. Менувачот навистина е малку непрецизен, но тоа не е некој голем недостаток. Изработката на цела кола е на солидно ниво и дефинитивно би ја ставил во тесен избор доколку би бирал ново возило од оваа класа. Да не заборавиме дека е најлесна во класата, што многу влијае на тромавоста во избор со послаб бензинец. Да, јас сум фан на Пежо, но доколку нивен модел има маани јас сум првиот што ќе ги исплука.
Фала за препораката. Колата има многу про на своја страна. Решението на возачката табла во комплет е едно од најоригиналните. Не е точно дека не се гледаат инструментите од самиот волан, затоа што треба правилно да се подеси, а управувањето со него е нереално лесно.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Помош при избор
« Одговори #63 на: 07 Јануари 2016, 03:04:28 am »
Мислам дека некој ја спомна...

The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Помош при избор
« Одговори #64 на: 07 Јануари 2016, 03:48:12 am »
Може кључ ...

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: Помош при избор
« Одговори #65 на: 07 Јануари 2016, 10:06:53 am »
Мислам дека уште од почеток човекот има избрано хечбек кола, а не седан.
Затоа и си имаше одбрано два модела меѓу кои и се двоуми.

Фала за препораката. Колата има многу про на своја страна. Решението на возачката табла во комплет е едно од најоригиналните. Не е точно дека не се гледаат инструментите од самиот волан, затоа што треба правилно да се подеси, а управувањето со него е нереално лесно.

Точно е дека колата има еден куп топ ствари на неа, инструмент таблата е уникатно решение, но седењето на сите луѓе не е исто.
Мене во секоја можна пробана позиција ми ги покриваше инструментите. Во онаа положба во која не ми ги покриваше беше практично невозможно да возам. Или воланот ми беше скроз доле или ми беше качен скроз горе. Тоа ми беше една од работите која не ми се допадна, како и немањето простор позади седиштата. Се останато беше одлично.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Помош при избор
« Одговори #66 на: 07 Јануари 2016, 10:16:29 am »
Хечбек е пролазна ствар, нешто ко пубертет. Кола се знае што е ..

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Одг: Помош при избор
« Одговори #67 на: 07 Јануари 2016, 10:21:44 am »
Хечбек е пролазна ствар, нешто ко пубертет. Кола се знае што е ..
Муабет на место.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3838
Одг: Помош при избор
« Одговори #68 на: 07 Јануари 2016, 10:43:25 am »
Отпрвин ќе ти биде малце чудно (барем мене ми беше) додека да се навикнеш на неа а верувај многу многу брзо ќе се навикнеш на неа. Убавината е во тоа што не мора да мислиш дали треба да кренеш или спуштиш рачна. Застануваш, стискаш на кочница нели и рачната ти е крената. Ставаш појас, убацуваш во прва и тргнуваш, рачната се спушта. Едноставно ќе заборавиш дека колата има рачна. Јас сега имам проблем кога возам кола со механичка рачна. Заборавам да кренам кога ќе застанам и обавезно заборавам да спуштам пред тргнување. Кога ќе се навикнеш на неа ќе видиш дека е многу полесно со неа отколку со механичката, нешто слично ако не и исто како кога возиш кола со рачен менувач и со автоматски. Чим се навикнеш на автоматскиот си велиш никогаш повеќе со рачен менувач нема да возиш. Кој возел знае. (малце субјективно).
Не знам друже, имам многу недоумици со ова. Од една страна гледам дека системот го има во премиум модели од 2001 година, што е релативно добар податок и веројатно инжинерите имале до сега време да ги поправат сите недостатоци, ама кога ќе фатиш да бараш по интернетов има и доста критики. Зошто баш рачната им смета не знам, дури и во едно видео презентерот го презентираше како „овој прекрасен наслон, наместо грда рачка“ - по книга, ако ти се двете раце на волан, наслонот ти е за кога ќе преспиеш у колата - никаква логика нема. Дали може сопствените деца да те убијат ако при поголема брзина стават нешто или го притиснат копчето по грешка или во некоја друга слична ситуација....
Веројатно е навика, додека се стекне е комплицирано, па станува полесно. Во 308 е истиот систем, како проаѓа време веројатно рачката целосно ќе се отфрла од употреба во сите автомобили.

Одлично функционира системот со автоматска рачна, особено ако е надополнет со Ауто Хил Контрол. Сега дури ми е недостаток кога гледам некој коли како имаат обична рачна наместо ова, особено ако се од повисока класа(BMW F30).
Не се плаши од тоа дека ако некој среде возење го крене копчето ќе ти се изврти колата. Системот има заштита така да и ако го кренеш копчето додека возиш само ти испишува некој текст на бордот дека колата е во движење со голема брзина(над 10, така нешто) и неможе да ја крене рачната. Ова сум го пробал и од искуство го кажувам.
Исто во упатството иам читано дека при проблем со сопирачките ако го држиш копчето кренато 5-10сек(нез колку точно) тогаш рачната се активира без оглед на тоа колку возиш. Ова не сум го пробал и не планирам :)
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Помош при избор
« Одговори #69 на: 07 Јануари 2016, 11:28:53 am »
Да се надоврзам, ни јас не сум имал никаков проблем со автоматските рачни, а сум ги возел барем во 30-тина коли до сега.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Одг:
« Одговори #70 на: 07 Јануари 2016, 14:18:55 pm »
Прекрасна работа е хил контрол.
Паметно е направено што ако си во прва брзина на угорнина се пали и држи 5 сек.. или додека не стиснеш гас.  Ако е во прва на удолница не се активира, исто и на угорница ако е во рикверц.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3838
Одг: Помош при избор
« Одговори #71 на: 07 Јануари 2016, 14:29:57 pm »
Се сложувам дека е одлична работа, за мене барем. Кај мене се пали во сите случаи, било во брзина, било у рикверц или на долниште и истиот работи се додека не го отпуштам кумплугот до одреден степен или пак не ја допрам гаста. Ако на некој му пречи пак на семафори тоа што задржува некој дел од секундата при тргање, има  мал трик и за тоа, додека стоиш во прва со притиснат кумплуг спремен да тргнеш, малце ја допираш гаста(кумплугот сеуште притиснат) и хил контролот се исклучува во тој момент се до повторно притискање на кочницата.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Помош при избор
« Одговори #72 на: 08 Јануари 2016, 01:09:20 am »
Хечбек е пролазна ствар, нешто ко пубертет. Кола се знае што е ..
Муабет на место.

Не зборуваме за фиеста. Хеч Ц е најдобра кола, доколку имаш само една.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг:
« Одговори #73 на: 08 Јануари 2016, 06:56:53 am »
И јас се тешам така.

Отсутен slavjanski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 97
Одг: Помош при избор
« Одговори #74 на: 15 Јануари 2016, 18:34:47 pm »
Сo Dacia Sandero сте имaле искуствo? Сo oглед нa тoa штo вoзaт ренo мoтoри би требaлo дa знaчи клaсa пoвеќе вaлјдa oд тoa штo беше дaчиa.