Поздрав и добре дојдовте на фомумот.
Прочитав дека имате пишано дека вградувате плински системи за моторите со директно вбризгување, ме интересира дали е тој систем кој ги користи дизните од моторот и плинот го вбризгува во течна фаза, дали станува збор за таков систем или за обичен плински систем кој е со посебни дизни и работи на принципот на секое 4-то вбризгување е на бензин.
Се надевам дека ме разбравте што прашувам.
Поздрав.
Најпрво здраво,
Нашите системи за Директно вбризгуванје имаат засебни инџектори, и низ нив плинот поминува во гасна состојба. Овие плински системи тросат 15 до 30% бензин, зависно од стилот на возење. Во одредени временски интервали, плинскиот копмјутер дава информација бензинските дизни да вбризгуваат бензин, за да не дојде до прегревање и горење на бензинските дизни. Времето на вбризгување на бензинот зависи од типот на моторот и кодот на бензинскиот компјутер, бидејки за секое возило ТАРТАРИНИ има развиено посебен софтвер т.е. посебно и засебно време и количина на вбризгување на бензин.
Во скоро време бевме во преговори со две фирми, кои нудат системи за Директно вбризгување ( ФСИ,ТСИ,ГДИ,...) каде што плинот се вбризгува во течна фаза. Разликата е тоа што овој систем има пумпа во резервоарот за плин, која што го носи плинот под притисок. Плинот не се загрева во испаривач, и оди директно преку дизни ( исто така засебни) во цилиндрите. Возилото со овој систем воопшто не ја губи моќноста,дури добива плус неколку киловати, на него не делува надворешната температура,висина и влажност, не се прават промени во системот за разладување од возилото.
На кратко овој систем каде што плинот се вбризгува во течна состојба стварно има многу предности мегутоа е прилично скап, мозеби тука доклку би бил, би го монтирале за 1800 евра.
Доколку сакаш не е проблем, веднаш ке го нарачаме
Поздрав