ОК, го пропуштив делот дека немате монтирано течен ЛПГ. Всушност мислам дека никој во земјава нема монтирано течен ЛПГ до сега.
За пумпата прашувам бидејќи од она кое го имам читано за овие системи, пумпата е критична компонента и кај повеќето системи може да настрада при извозени само 5000km. Потоа некаде прочитав дека наводно BOSCH има решение на проблемот со некоја многу поиздржлива пумпа која наводно ќе треба да вади просек од 200000-250000 километри. Но потоа прочитав од некој кој монтирал таква пумпа дека му рикнала на 20000км, па дека морал да чека незнам колку време за да му испратат нова бидејќи му била под гаранција. Колку што разбрав, пумпата чини повеќе од сите останати компоненти на системот заедно (значи 1000 евра).
Сето ова се доволни причини за некој да не се осудува да експериментира, но порано или подоцна ќе ги усовршат тие пумпи и уредите за течен ЛПГ полека ќе ги заменат секвентните испарувачки.
Што се однесува до GDI/FSI, дали до сега сте монтирале уред на таков тип на мотор?
едит:
За метан, наскоро ќе има неколку пумпи од Макпетрол во Скопје. Персоналот е веќе обучен и во Влае веќе има спрмна пумпа на метан. Цената ќе биде околу 20 денари за килограм.
Дополнително прашање:
Дали сте монтирале HHO? и кои се вашите искуства со тоа?
Јас сум во фаза на монтажа. Деновиве треба да биде завршено нагодувањето на системот, а потоа ќе треба да го тестирам и да изнајдеме добри параментри за мапите на плинскиот компјутер од Ланди Рензо. Имате ли некакви препораки во врска со HHO и негово штелување?