Автор Тема: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-  (Прочитано 86365 пати)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8871
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #45 на: 06 Октомври 2011, 07:42:01 am »
ОК, го пропуштив делот дека немате монтирано течен ЛПГ. Всушност мислам дека никој во земјава нема монтирано течен ЛПГ до сега.

За пумпата прашувам бидејќи од она кое го имам читано за овие системи, пумпата е критична компонента и кај повеќето системи може да настрада при извозени само 5000km. Потоа некаде прочитав дека наводно BOSCH има решение на проблемот со некоја многу поиздржлива пумпа која наводно ќе треба да вади просек од 200000-250000 километри. Но потоа прочитав од некој кој монтирал таква пумпа дека му рикнала на 20000км, па дека морал да чека незнам колку време за да му испратат нова бидејќи му била под гаранција. Колку што разбрав, пумпата чини повеќе од сите останати компоненти на системот заедно (значи 1000 евра).

Сето ова се доволни причини за некој да не се осудува да експериментира, но порано или подоцна ќе ги усовршат тие пумпи и уредите за течен ЛПГ полека ќе ги заменат секвентните испарувачки.

Што се однесува до GDI/FSI, дали до сега сте монтирале уред на таков тип на мотор?

едит:
За метан, наскоро ќе има неколку пумпи од Макпетрол во Скопје. Персоналот е веќе обучен и во Влае веќе има спрмна пумпа на метан. Цената ќе биде околу 20 денари за килограм.

Дополнително прашање:
Дали сте монтирале HHO? и кои се вашите искуства со тоа?
Јас сум во фаза на монтажа. Деновиве треба да биде завршено нагодувањето на системот, а потоа ќе треба да го тестирам и да изнајдеме добри параментри за мапите на плинскиот компјутер од Ланди Рензо. Имате ли некакви препораки во врска со HHO и негово штелување? 


sto e toa HHO?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #46 на: 06 Октомври 2011, 08:35:33 am »
sto e toa HHO?
Систем за електролиза на водата и користење на водородот како средство за внатрешно согоруваље.
http://en.wikipedia.org/wiki/HHO_gas#HHO_gas

Отсутен MAKPLIN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #47 на: 06 Октомври 2011, 09:31:10 am »
ОК, го пропуштив делот дека немате монтирано течен ЛПГ. Всушност мислам дека никој во земјава нема монтирано течен ЛПГ до сега.

За пумпата прашувам бидејќи од она кое го имам читано за овие системи, пумпата е критична компонента и кај повеќето системи може да настрада при извозени само 5000km. Потоа некаде прочитав дека наводно BOSCH има решение на проблемот со некоја многу поиздржлива пумпа која наводно ќе треба да вади просек од 200000-250000 километри. Но потоа прочитав од некој кој монтирал таква пумпа дека му рикнала на 20000км, па дека морал да чека незнам колку време за да му испратат нова бидејќи му била под гаранција. Колку што разбрав, пумпата чини повеќе од сите останати компоненти на системот заедно (значи 1000 евра).

Сето ова се доволни причини за некој да не се осудува да експериментира, но порано или подоцна ќе ги усовршат тие пумпи и уредите за течен ЛПГ полека ќе ги заменат секвентните испарувачки.

Што се однесува до GDI/FSI, дали до сега сте монтирале уред на таков тип на мотор?

едит:
За метан, наскоро ќе има неколку пумпи од Макпетрол во Скопје. Персоналот е веќе обучен и во Влае веќе има спрмна пумпа на метан. Цената ќе биде околу 20 денари за килограм.

Дополнително прашање:
Дали сте монтирале HHO? и кои се вашите искуства со тоа?
Јас сум во фаза на монтажа. Деновиве треба да биде завршено нагодувањето на системот, а потоа ќе треба да го тестирам и да изнајдеме добри параментри за мапите на плинскиот компјутер од Ланди Рензо. Имате ли некакви препораки во врска со HHO и негово штелување? 


Вака, овие производители со кои преговарав за убризгување на плинот во течност, даваат гаранција од 2 години или 100 000 км или породолжена гаранција од 3 години или 150 000 км.
ЗА ГДИ,ФСИ,.... имаме доволно искуство.
Малце околу ННО, имаме правено некои испитувања, наскоро ке ти ги писам сите детали, дека има прилично за пишување ;)
поздрав

Отсутен MAKPLIN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #48 на: 06 Октомври 2011, 09:34:05 am »
Макплин другарче добро дојде.
Го знаеш мојот став за плин во Спаркот. Треба уште да се помачиш за да ме убедиш :)

Пријатен престој на форумов.

ХЕХЕ, да ке се обидам, а и мислам дека ке успеам :):)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8871
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #49 на: 06 Октомври 2011, 09:59:38 am »
ako go ubedis deka so plin ke dobie turbo boost :D

Присутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #50 на: 06 Октомври 2011, 15:49:18 pm »
Јас имам информација од машински дека наводно има едно возило донесено со вбризгување на плин во течна фаза и е со систем од Prins

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5511
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #51 на: 06 Октомври 2011, 17:07:20 pm »
Dobredojdovte na forumot.

Me interesira kolku kosta plinski ured na Spark 2007 so 0.8 motor.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #52 на: 06 Октомври 2011, 17:08:50 pm »
Dobredojdovte na forumot.

Me interesira kolku kosta plinski ured na Spark 2007 so 0.8 motor.
540 евра поевтина варијанта (Полската), 680 евра поскапата од Тартарини (италијанска) што ја ставаат у Мерцедес.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #53 на: 06 Октомври 2011, 20:42:48 pm »
vaka imam cilindricna boca koja sakam da ja zamenam so torusna,kolku bi cinel ovoj potfat

Отсутен D@ni

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 230
  • Citroen GS
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #54 на: 06 Октомври 2011, 22:54:10 pm »
Јас сум во фаза на монтажа. Деновиве треба да биде завршено нагодувањето на системот, а потоа ќе треба да го тестирам и да изнајдеме добри параментри за мапите на плинскиот компјутер од Ланди Рензо. Имате ли некакви препораки во врска со HHO и негово штелување?  

[/quote]

каков систем се обидуваш да ставиш купен или твоја изработка, со сува или водена келија. ??? МИслам за ННО

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #55 на: 06 Октомври 2011, 23:58:16 pm »
poefikasna e suva kelija,pocnav da go pravam so eden covek i zaglavivme kaj elektronikata,inace kelijata e montirana na dacia logan i ima namaluvanje na potrosuvackata do 2.5 litri.

Отсутен MAKPLIN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #56 на: 07 Октомври 2011, 00:02:54 am »
Dobredojdovte na forumot.

Me interesira kolku kosta plinski ured na Spark 2007 so 0.8 motor.

Плинскиот систем за твоето возило ке чини
1. ДТГАС СИСТЕМ ( Полска ) 500 евра
2. ТАРТАРИНИ ( Италија ) 650 евра

За тородиален резервоар ( кај резервното тркало ) се доплатува плус 30 евра.
За васето возило потребно е да се вгради сет за застита на вентили кој цини 50 евра ( ЈЛМ - Холандија ), со индикатор на ниво.
Системите имаат 2 години гаранција.

Поздрав

Отсутен MAKPLIN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #57 на: 07 Октомври 2011, 00:05:14 am »
vaka imam cilindricna boca koja sakam da ja zamenam so torusna,kolku bi cinel ovoj potfat

Најпрво кажи ми, се работи само за работна рака ( вадење цилиндрицна боца и ставање твоја тородиална ) или сакаш да купиш и тородиална боца од кај нас?

Присутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #58 на: 07 Октомври 2011, 00:07:25 am »
poefikasna e suva kelija,pocnav da go pravam so eden covek i zaglavivme kaj elektronikata,inace kelijata e montirana na dacia logan i ima namaluvanje na potrosuvackata do 2.5 litri.
Ај ако сакаш отвори посебна тема за твојава келија баш ме интересира што и како и материјали кај сте нашле такви работи...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #59 на: 07 Октомври 2011, 08:40:23 am »
каков систем се обидуваш да ставиш купен или твоја изработка, со сува или водена келија. ??? МИслам за ННО
Купен, сува ќелија со 21 плочкa, влече 15 до 30А струја во зависност од тоа како ќе го наштелуваш, со пулсатор за да не ги преоптовари акомулаторот и алтернаторот. Мислам дека уредот е еден од најдобрите кои можат да се најдат на пазарот.
Ум шо идит отпосле не јет ум!