Senzor za kumplung ne e neshto shto ima stepeni pa da pushta po malku ili po malku poveke za da ima efekt na dolzina na verglanjeto. Toa ili dava ili ne dava kontakt.
Dolgo verglanje vo najdobar sluchaj e znak deka ili treba da si napolnish akumulator ili da si kupish nov
Na tvoe mesto jas bi viknal brat, komshija, zena, drugar koj da e ... da ti pomogne dodeka ti merish pad na napon na klemite.
- NA IZGASNATA KOLA otkaci gi klemite i meri, ako imash 12.4 do 13V - super ti e akumulatorot i baraj ja beljata na drugo mesto (ova mozis sam)
- Zakachi klemi i pochni da verglash moze da variraat vrednostite AMA TESHKO KE PALI ako padne naponot pod 11V (moze da zapali i so 10V ama ushte poteshko ke bide palenjeto) (za ova ti
treba ushte eden chovek)
- NA ZAPALENA KOLA so izgasnati potroshuvachi od tipot svetla, radio, klima i ostanati trakatanci na klemi treba da imash napon nad 13.5V do kaj 14.5 (moze i da varira no ne smee da e pod ili
nad ovie vrednosti ako e se ispravno od gledna tochka na alternator/regler)
Ako ovie uslovi se ispolneti togash ne ke da e beljata vo akumulatorot i ke treba da pobarash nekoj majstor
Nekoj popismen od mene neka ti kaze poveke detali se nadevam deka samo mu treba osvezuvanje na akumulatorot.