Автор Тема: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-  (Прочитано 85089 пати)

Отсутен MAKPLIN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #15 на: 05 Октомври 2011, 20:32:30 pm »
Хммм интересно, гледајќи го Вашиот пристап кон работите - морам да признаам дека сте вистински професионалци! Само уште да ја кажете и цената на флуидот за заштита (ваљда е паковање од 0,5 литри) ? ;) Тој е за 4000 км, така ?

Да паковањето е од 0,5 литир, и како што кажав моменталната цена на адитивот е 750 денари за 0,5 л. Да 0,5 л се троши за 4 000 км.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #16 на: 05 Октомври 2011, 20:36:33 pm »
Аха, сеа сфаќам - адитив е у ствари уљето за ладење на вентилите ! ОК, ќе научиме све со вакви гости - полека, полека :)

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #17 на: 05 Октомври 2011, 21:05:00 pm »
Поздрав и добре дојдовте на фомумот.
Прочитав дека имате пишано дека вградувате плински системи за моторите со директно вбризгување, ме интересира дали е тој систем кој ги користи дизните од моторот и плинот го вбризгува во течна фаза, дали станува збор за таков систем или за обичен плински систем кој е со посебни дизни и работи на принципот на секое 4-то вбризгување е на бензин.
Се надевам дека ме разбравте што прашувам.
Поздрав.

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #18 на: 05 Октомври 2011, 22:20:07 pm »
Добредојдовте Макплин,се надеваме на добра соработка
Јас си имам дизелче па не ме интересира мн плинот :)
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #19 на: 05 Октомври 2011, 22:21:27 pm »
Добредојдовте Макплин,се надеваме на добра соработка
Јас си имам дизелче па не ме интересира мн плинот :)
Можда монтираат и на дизели ;)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10924
  • 430i
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #20 на: 05 Октомври 2011, 22:27:24 pm »
Добредојдовте :)
Дали имате  вградено плински уред на TSI мотор и ако да, какви се искуствата до сега?
Благодарам.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17389
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #21 на: 05 Октомври 2011, 22:33:33 pm »
Добредојдовте Макплин,се надеваме на добра соработка
Јас си имам дизелче па не ме интересира мн плинот :)
Можда монтираат и на дизели ;)

И бива таа работа или џабе пари давање е? Имам слушано, работат исто како TSI што работеа досега, извесна процентажа плин, извесна процентажа дизел, и така си тера.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8847
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #22 на: 05 Октомври 2011, 22:35:33 pm »
Добредојдовте Макплин,се надеваме на добра соработка
Јас си имам дизелче па не ме интересира мн плинот :)
Можда монтираат и на дизели ;)

И бива таа работа или џабе пари давање е? Имам слушано, работат исто како TSI што работеа досега, извесна процентажа плин, извесна процентажа дизел, и така си тера.

abe ima takva raboat ama go stavaat na kamioni za dosogoruvanje na naftata i dava podobra moknost i pomala potrosuvacka na nafta

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7687
  • Хорска Секција
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #23 на: 05 Октомври 2011, 22:40:33 pm »
Добредојдовте на најголемиот форум за љубители на автомобили во Македонија :D

Добро ве најдовме и неколку прашања од мене?

1) Дали од брендовите на плински системи кои ги спомнавте има систем за течен LPG? Предпоставувам дека не сте монтирале до сега, но доколку лошо предпоставувам би сакал да ги знам сите детали поврзани со таквото искуство.
2) Понатаму ме интересира околу FSI/GDI моторите, дали имате монтирано уреди на овие мотори и какви биле искуствата на нивните корисници/вашите клиенти?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен MAKPLIN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #24 на: 05 Октомври 2011, 22:55:56 pm »
Поздрав и добре дојдовте на фомумот.
Прочитав дека имате пишано дека вградувате плински системи за моторите со директно вбризгување, ме интересира дали е тој систем кој ги користи дизните од моторот и плинот го вбризгува во течна фаза, дали станува збор за таков систем или за обичен плински систем кој е со посебни дизни и работи на принципот на секое 4-то вбризгување е на бензин.
Се надевам дека ме разбравте што прашувам.
Поздрав.

Најпрво здраво,

Нашите системи за Директно вбризгуванје имаат засебни инџектори, и низ нив плинот поминува во гасна состојба. Овие плински системи тросат 15 до 30% бензин, зависно од стилот на возење. Во одредени временски интервали, плинскиот копмјутер дава информација бензинските дизни да вбризгуваат бензин, за да не дојде до прегревање и горење на бензинските дизни. Времето на вбризгување на бензинот зависи од типот на моторот и кодот на бензинскиот компјутер, бидејки за секое возило ТАРТАРИНИ има развиено посебен софтвер т.е. посебно и засебно време и количина на вбризгување на бензин.
Во скоро време бевме во преговори со две фирми, кои нудат системи за Директно вбризгување ( ФСИ,ТСИ,ГДИ,...) каде што плинот се вбризгува во течна фаза. Разликата е тоа што овој систем има пумпа во резервоарот за плин, која што го носи плинот под притисок. Плинот не се загрева во испаривач, и оди директно преку дизни ( исто така засебни) во цилиндрите.  Возилото со овој систем воопшто не ја губи моќноста,дури добива плус неколку киловати, на него не делува надворешната температура,висина и влажност, не се прават промени во системот за разладување од возилото.
На кратко овој систем каде што плинот се вбризгува во течна состојба стварно има многу предности мегутоа е прилично скап, мозеби тука доклку би бил, би го монтирале за 1800 евра.
Доколку сакаш  не  е проблем, веднаш ке го нарачаме ;)
Поздрав

Отсутен MAKPLIN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #25 на: 05 Октомври 2011, 23:01:09 pm »
Добредојдовте Макплин,се надеваме на добра соработка
Јас си имам дизелче па не ме интересира мн плинот :)
Добредојдовте Макплин,се надеваме на добра соработка
Јас си имам дизелче па не ме интересира мн плинот :)
Можда монтираат и на дизели ;)

ЛПГ не монтираме на Дизел, поради тоа што, возилото би трошело 30 % ЛПГ а 70 % дизел, поради што логичноста, да монтираме ЛПГ во дизел не ја гледаме. Системот чини околу 700 евра. Кога би ги вратиле тие пари??? Единствена предност ( или недостаток ) , е тоа што кога ке се вгради плин на дизел, возилото добива многу поголема мокност ;)
Поздрав

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #26 на: 05 Октомври 2011, 23:04:00 pm »
Перформанс тјунинг за 700 евра :)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8847
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #27 на: 05 Октомври 2011, 23:04:31 pm »
Перформанс тјунинг за 700 евра :)
bez chip :)

Отсутен MAKPLIN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 258
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #28 на: 05 Октомври 2011, 23:04:51 pm »
Добредојдовте :)
Дали имате  вградено плински уред на TSI мотор и ако да, какви се искуствата до сега?
Благодарам.

Во Македонија се уште немаме вградено, меѓутоа бевме на обука во Тартарини ( Италија-Болоња), така да можам да кажам дека самата монтажа не е дека вршиме инсталација на ''Вселенски брод'', инсталцијата е најобична, разликата е во софтверот. Искуствата покажуваат дека, возилата проминуваат повеке од 150 000 км без оштетување на бензинските инџектори.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8847
Одг: -MAKPLIN- PLINSKI SISTEMI ZA AVTOMOBILI-
« Одговори #29 на: 05 Октомври 2011, 23:05:05 pm »
a da prasam, dali kola konvertirana na LPG treba da se vozi i na benzin na odredeni intervali ili ne?