Автор Тема: Искуства со враќање на километража и нивно откривање :)  (Прочитано 47411 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Не е никаков проблем ако знаеш за 500-те илјади и ако си спремен на ризикот. И ако цената е ко` за кола со 500.000.
Проблемот е кога таа кола ќе ми ја продава паланчанец со 125.000 па ќе се чудам зошто дпф се запушил, зошто егр е блокиран зошто има луфта на турбина на таа мала километража, а колата сум ја платил преку 10.000 евра.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4394
а кваровите и нивно отклонување не го рачунаш во есапот?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Тоа спаѓа во „спремен на ризик да купиш ауто со 500.000км“. Значи спремен си ако треба и цел мотор да смениш. Ќе ти се исплати веројатно, ако колата си ја платил 5-6.000.  Ќе најдеш за 500-600е од счукан пасат со далеку помалку км, и терај! Работата е ако ја платиш 10-11.000 евра (пошто вратил копукот 400.000км), па ти цркне мотор. Затоа во други нормални цивилизирани земји, враќањето километража се смета за кривично дело и се третира како и секој друг вид финансиска измама.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #48 на: 30 Јуни 2015, 18:55:03 pm »
Кои кварови?

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Марјан се сложувам дека ќе возиш лимузина. И јас кога купував кола одбрав "лимузина" со кизнај колку км и некоја година постара отколку мало градско возило за истите пари. Но многу се поголеми шансите да се расипи нешто на 300+ккм кај лимузината отколку на 100ккм на градското возило со реална километража. Доколку кај градското се расипи нешто, многу е поевтино да се поправи од лимузиниве. Што значи купувањето на кола со 300+ккм е ризик. Имам пријател (имам и друг пат пишано) со ауди а6 3.0 тди автоматик 2004 година, редовно сервисирана без штедење, најчесто возена на отворено. На 310ккм откажа мењачот што воопшто не е евтин дел (нов околу 7000 евра, половен околу 2000 евра и не се знае до кога ќе тера).

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4394
Кои кварови?

зар кола со 300К км нема кварови?
јас не би земал таква кола,па каква сака нека е.пре би некоја со 100К км

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Боље кола со 200.000 поминати за 3 години отколку кола со 50.000 поминати за 10 години.
Се сложувам, годините си го прават своето, не километрите. Со текот на годините сите цревца, гумици, дихтунзи ќе се пресуваат и ќе почнат да течат па ќе треба едно по едно да ги менуваш.
Марјан еве и кај мене скоро 300 000 (100 000 ние имаме поминато) па ништо посериозно не откажало.

Е сега не ми е јасно како ги водат официјалниве сервиси?
Еве на пример сум земал кола од Германија увезена со 200 000 км. , овде вратена на 160 000 км. . И сега идам у овластен кај нас да сменам каиши  и таму ми викаат дека последен сервис е направен на 190 000км на тој и тој датум според нивната евиденција, а после тоа новиов сервис го пишуваат на 165 000 км, односно километрите кои ми ги пишува на бордот. Всушност најновиот сервис ми е на помалку км. од предходниот... Па може ли тоа да се види во официјалниот сервис кај нас?

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6992
  • Бенве сие бенве
Ајде ќе го спомнам Саше91 се надевам дека нема да се лути, он наброја 40 000еур у салон за кола со реални 7 до 8 км, смени замаец за 18 000, компресор на климата му заеба и нешто ситно можеби. Саше не жали пари за кола, знам дека е одржувано перфектно, ама иако е ново се заебало, е сеа има гаранција ама и 40 000к еур не се малку

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6992
  • Бенве сие бенве
и многу битна работа, тоа што требало да се расипе се има расипано и е променето, така да најдобро е да се земе со 120 - 150 км реални и таа ќе си оди уште толку без најмал проблем. тоа што немаме убави патишта важи и за стара и за нова кола, и не го зимаме како дефект.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Можеш да едитираш пост.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
и многу битна работа, тоа што требало да се расипе се има расипано и е променето, така да најдобро е да се земе со 120 - 150 км реални и таа ќе си оди уште толку без најмал проблем. тоа што немаме убави патишта важи и за стара и за нова кола, и не го зимаме како дефект.

Епа зошто тогаш ми викаш дека терам инает кога викам дека сервисната на Пасатчето е тефтер до дупла корица?

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6992
  • Бенве сие бенве
не сакав да се праам Онак, затоа, ајде нека стои нема да се повтори

Мартин, ти алудираше на дефекти, не на редовен сервис.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Кога веќе дополнуваш претходен пост, не мора да пишуваш нов, слободно едитирај го тој што сакаш да го дополниш.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Чоек сам кажуваш дека дефекти се случуваат, Саше го спомна. Чим се случиле дефекти на 20, 40, 80 илјади километри, што да речеме за 485.000? Или колата како вино е, што постара тоа подобра?

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6992
  • Бенве сие бенве
јас не викам дека е добро да се земе кола на 485, само ги ставив како пример да се види дека тие километражи се реални и достижни со добро одржување. Алфата ставена од мене по горе ми се допаѓа, и кога би купувал би ја земал иако има километри, детските болести и се прележани, германска е што до некаде значи и квалитетно одржувана, нема да ме кошта многу, се наоѓаат и половни делови за неа доколку треба, а нема да треба и со 200 еур детајлинг ќе биде ко нова а јас среќен и задоволен.