Автор Тема: Искуства со враќање на километража и нивно откривање :)  (Прочитано 47360 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298

Земи си го пасатот, однеси го нека ти ја вратат километражата на 80.000 и не му менувај ништо. Јер кола со 80,000 е нова и нема потреба да ја чепкаш. Ќар до гуша.

до негде си и у право, има делови на старо, ќе излезе околу 6000е комплет со регистрација, повеќе опрема има од фул верзија фиеста и на крај при препродажба ќе изгубиш помалку отколку ти на фиестата, а најголема добивка е што се возиш во пасат, лимузина, а не мало градско возило.

Најголемата загуба е што се возиш во пасат со амортизиран ентериер.

Фиеста на старо со 45000км и пасат на старо со 450000км не е исто. Разликата е 400000 км.

И двете коли да поминат уште 150000км пред да ги продадеш пасатот ќе има 600000км, а фиестата 200000. Во тие 150000 фиестата ќе биде поефтина за одржување и пак ќе биде во солидна состојба. Пасатот ќе биде пред распаѓање.

Веројатно Фиестата во таа состојба нема да сакам да ја продадам зашто ќе биде солидна за годините и километрите. Пасатот ќе мораш да го продадеш со вратена километража и да излажеш некого или да го дадеш во отпад.

Ако веќе гледаш да купиш "многу кола" за 6000 евра имаш и мерцедеси со 600.000 зашто да се брукаш со пасат? 

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
раскажувај ми за тоа колку амортизиран ентериер имаат колите што ги постирав, и немој да мешаш кола за до маркет со лимузина

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Кола што поминала за 2-3 години 200.000км има помалку стартови и палења, и помалку седнувања и излегувања од седиштата од кола 10 години стара и 50.000км што секој ден се вози по неколку километри до работа и до продавница.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298

раскажувај ми за тоа колку амортизиран ентериер имаат колите што ги постирав, и немој да мешаш кола за до маркет со лимузина

Кола со 450000 километри е поблиску до отпад отколку до лимузина.

Била лимузина кога искочила од салон. Со 450000 е куп амортизиран метал на тркала.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Истерала толку, ќе тера уште 100.000 во МК без проблем.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-3-0-tdi-allradantrieb-dpf-luft-fahrwerk-blieskastel/210763529.html?lang=en&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES
748km дневно - секој ден, 9 години по ред.....
грешка му е последната нула.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Истерала толку, ќе тера уште 100.000 во МК без проблем.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-3-0-tdi-allradantrieb-dpf-luft-fahrwerk-blieskastel/210763529.html?lang=en&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES
748km дневно - секој ден, 9 години по ред.....
грешка му е последната нула.
Е па ништо не праиме, има сјебан куплунг. Рано некако :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Златкоа сакаш да кажеш дека фиестата твоја е по добра во секој поглед од мерцедесот е класа со близу 500 000км?

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Особено подобра од S класа на која и се наближува промена на воздушната суспензија. Околу 8000 евра подобра е Фиестата.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Златкоа сакаш да кажеш дека фиестата твоја е по добра во секој поглед од мерцедесот е класа со близу 500 000км?
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Едно седнување во Е класата, и веќе Фиестата нема да ја спомнеш.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Пред некое време ферари го ставија во темата за нај грд автомобил, од тогаш 90% од постовиве на шала ги сфаќам.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
И алфа џулиета како нешто најсвето, алфа проби бариера од 500 коња и отидоа 300 постови во дркање :D

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298

Златкоа сакаш да кажеш дека фиестата твоја е по добра во секој поглед од мерцедесот е класа со близу 500 000км?

Не далеку од тоа.

Само тврдам дека кола со 450000 километри си го има кажано своето. Трошоците за одржување се далеку повисоки од градско возило со 45000.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Златкоа сакаш да кажеш дека фиестата твоја е по добра во секој поглед од мерцедесот е класа со близу 500 000км?
Не далеку од тоа.
Само тврдам дека кола со 450000 километри си го има кажано своето. Трошоците за одржување се далеку повисоки од градско возило со 45000.
Тука нема муабет. И кога била нова биле поголеми!

Но, ако одиш по цена на одржување треба да возиш Тата Нано или Даеву Матиз. Арно ама не возиш тоа. Значи се бара баланс меѓу потреби и финансии. За некого тоа е Фиеста, за некого Е класа.

Еве јас имам Фиеста дома, и очајно ми треба Е класа. Од прва рака значи зборам.