Автор Тема: Alfa Romeo 159 TBi Turismo Sport (nera turbo benzina)  (Прочитано 198789 пати)

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2674
Одг: Alfa Romeo 159 TBi Turismo Sport (nera turbo benzina)
« Одговори #810 на: 17 Јуни 2020, 21:45:49 pm »
Kako e situacija so DI motorot i naslagi na usisni ventili, javi do sega nekoe neramnometno rabotenje vo ler ili slicno?
Kolku e osetliv ovoj motor vo toj pogled, koristis nesto za prevencija?

Kakvo ulje koristis najcesto?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43712
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 159 TBi Turismo Sport (nera turbo benzina)
« Одговори #811 на: 17 Јуни 2020, 22:07:26 pm »
Kako e situacija so DI motorot i naslagi na usisni ventili, javi do sega nekoe neramnometno rabotenje vo ler ili slicno?
Kolku e osetliv ovoj motor vo toj pogled, koristis nesto za prevencija?

Kakvo ulje koristis najcesto?

Прво за уљето. До сега, откако е донесена во МК, користам Shell Hellix Ultra 5w-40, кое ги задоволува спецификациите за овој мотор. Ова уље го користам затоа што ни овластениот сервис ни увозникот за Selenia, не носат Selenia Quadrifoglio (или по старо Selenia Sport Race) кое е фабрички препорачано за колава. Еднаш годишно правам сервис, што би дошло во просек на околу 13-15.000км промена (иако е фабрички специфицирано на 35.000 или две години).
Ова придонесува и за намалување на потенцијалниот проблем со наслаги на вентилите, и потенцијалниот проблем со гареж во цевката за довод на масло до турбината (ова е документирано веќе за овој мотор).
Досега, не сум имал проблеми поврзани со нерамномерна работа, слабо влечење и слично. Исто така, до сега не сум прочитал по форуми некој да имал проблеми со гареж во усисната. Веројатно дел од тоа се должи и на принципот на работа на моторот, кој има неограничена можност за вариабилност на усисната и издувната грана (усисна 60 степени тајминг разлика, издувна 52 степени), и во одреден момент дозволува при (пред) компресија малку подолго отворени усисни вентили, па следниот цилиндер повлекува „смеша“ наместо воздух со уљни испарувања.
Сепак, мислам дека најмногу влијание има промената на уље на пократок интервал, со што не дозоволувам да стане уљето „ќумур“ и да почне гареж да прави.
Здравје, ќе видиме. Може ќе погледнам некад со бороскоп како изгледа внатре во грана, би било интересно.  Превентивно сакам да земам вакво средство, пошто дизелското се покажа доста добро на 147-цата.
Ако евентуално се покаже дека се создава гареж, не е исклучено и oil catch can да си добие.
`

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Alfa Romeo 159 TBi Turismo Sport (nera turbo benzina)
« Одговори #812 на: 18 Јуни 2020, 07:01:17 am »
Пред неколку дена правев технички преглед на голфот и на 87000 нема никакви издувни вредности што би алудирало на лошо согорување на гориво на пример од гареж а досега имам сменето уље еднаш на 30.000 и на 60.000. Кога ќе го отвориш капакот за уље внатре се гледа брегастата малце и сија како ново. Нормално, овде под претпоставка дека се става препорачано уље од производител а не од ракав мајсторот што ќе ти рече.

Според мене (нормално немора да е точно) наслагите на усисни вентили може да се јават доколку се вози дефанзивно во најголем дел и доколку се возат кратки дестинации со недоволно загреан мотор кој што самиот по себе мотор произведува повеќе гареж.

Дури и во град, едно е да возиш 6км до работа и назад а друго е да возиш 30км до работа и назад и тоа има удел долгорочно на моторот.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6151
Одг: Alfa Romeo 159 TBi Turismo Sport (nera turbo benzina)
« Одговори #813 на: 18 Јуни 2020, 09:14:42 am »
Секоја кола сака возење. Ама, така, машки.

Повеќе маани ќе покаже од невозење, отколку од возење.

По мене си знам.

Отсутен vsutarov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: Alfa Romeo 159 TBi Turismo Sport (nera turbo benzina)
« Одговори #814 на: 18 Јуни 2020, 13:53:45 pm »
Ne znam kako e povrzano mnogu nacinot na vozenje so talozenje garez vo usisna grana kaj motori so DI.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Alfa Romeo 159 TBi Turismo Sport (nera turbo benzina)
« Одговори #815 на: 18 Јуни 2020, 14:23:59 pm »
Цитат
VW/Audi published a technical paper on the topic of carbon build-up on the intake valves of direct injected engines. They stated that extended operation at highway speeds raised the temperature of the intake valves enough to begin to reduce carbon accumulations. This is not "beating" on the car, just long highway drives. How long is long? I don't know, maybe an hour or so?
https://www.audiworld.com/forums/q5-sq5-mki-8r-discussion-129/does-spirited-driving-help-reduce-carbon-build-up-2902110/page3/

Јас би ставил кратки дестинации со незагреан мотор и лошо гориво како најважни причинители за појава на гареж. Возејќи дефанзивно (ака таксист прва трета пета брзина на 1300 обртаи) а воедно истото ова го правиш секој ден возјеќи на твоето работно место кое што се наоѓа на 3км од дома.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2674
Одг: Alfa Romeo 159 TBi Turismo Sport (nera turbo benzina)
« Одговори #816 на: 18 Јуни 2020, 22:22:38 pm »
Shell Ultra 5w40 treba da e top ulje. Samo me zamisluva originalnosta...
Selenia otide po kapa na Petronas, taka da tesko deka ke ima kaj nas pod toa ime.

Momentalno go vozam najdobroto ulje sto sum go probal.
Ravenol VST 5W40. Treba da e, i deluva za PAO. Klasika A3/B4. Ne mnogu visok ash 1.0, bi rekol tamam optimum.
https://www.ravenol.de/en/product-range/motor-oils-for-passenger-cars-1/ravenol-vst-sae-5w-40/

Epten go preporacuvam. Motorot se preporodi, kako meko glatko raboti epten. Prethodno bese na originalno BMW LL01 5W30 vo ovlasten.

A ceka da bide natoceno i SSL 0W40, stoi spremno :) za na esen.

Vo plan mi e da probam RUP 5W40, Race ultra performance, ama moze i za notmalna upotreba i intervali.
https://www.ravenol.de/en/product-range/rallye-racing-oils-1/ravenol-rup-sae-5w-40/
Ovoa e C3, mid saps 0.8. Ama predvideno za benzinci i trki.


Mislam na tvojot motor epten ke mu legnat ovie ulja, za VST 5W40 garantiram.

Vo odnos na petrol DI , imaat super nizok NOACK - isparlivost od 6 do 7.5%.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43712
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 159 TBi Turismo Sport (nera turbo benzina)
« Одговори #817 на: 18 Јуни 2020, 22:50:14 pm »
Ова првото, VST ги задоволува стандардите препорачани за мојот мотор - FIAT 9.55535-GH2.
Инаку што се однесува до Selenia, одамна е под Petronas, но посебен бренд е, и кај нас има застапник. Но, за жал, поради слабата побарувачка на нашиов пазар за Selenia Sport Power и (сега преименувано) Selenia Quadifoglio, не ги носат овие типови на масло.
Shell-от веќе пет години го користам, Orbico е увозник, и до сега не можам да се пожалам на квалитетот. Не знам дали би експериментирал со дурги бренодови. Секако би се вратил на Selenia кога ќе се кандисаат од Fas-Vas да го донесат, и кога не ќе мора да се убедуваме по телефон дека не е Selenia 20K мојата кола, туку Sport Power/Quadrifoglio.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vsutarov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: Alfa Romeo 159 TBi Turismo Sport (nera turbo benzina)
« Одговори #818 на: 18 Јуни 2020, 22:51:50 pm »
Shell Ultra 5w40 treba da e top ulje. Samo me zamisluva originalnosta...
Selenia otide po kapa na Petronas, taka da tesko deka ke ima kaj nas pod toa ime.

Momentalno go vozam najdobroto ulje sto sum go probal.
Ravenol VST 5W40. Treba da e, i deluva za PAO. Klasika A3/B4. Ne mnogu visok ash 1.0, bi rekol tamam optimum.
https://www.ravenol.de/en/product-range/motor-oils-for-passenger-cars-1/ravenol-vst-sae-5w-40/

Epten go preporacuvam. Motorot se preporodi, kako meko glatko raboti epten. Prethodno bese na originalno BMW LL01 5W30 vo ovlasten.

A ceka da bide natoceno i SSL 0W40, stoi spremno :) za na esen.

Vo plan mi e da probam RUP 5W40, Race ultra performance, ama moze i za notmalna upotreba i intervali.
https://www.ravenol.de/en/product-range/rallye-racing-oils-1/ravenol-rup-sae-5w-40/
Ovoa e C3, mid saps 0.8. Ama predvideno za benzinci i trki.


Mislam na tvojot motor epten ke mu legnat ovie ulja, za VST 5W40 garantiram.

Vo odnos na petrol DI , imaat super nizok NOACK - isparlivost od 6 do 7.5%.
A koe vozilo go imas?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2674
Одг: Alfa Romeo 159 TBi Turismo Sport (nera turbo benzina)
« Одговори #819 на: 18 Јуни 2020, 23:32:24 pm »
@Simo - Carrier159 veruj mi ovoa Ravenol VST moras da go probas :)
Sum go vozel i Shell-ot odlicen e, ama ovoa e van konkurencija ozbilno.
Baska malata isparlivost e fenomelana.
Za Seleniata na toa mislev, tesko deka ke go donesat pod toa ime za nas pazar.

I taa Race varijatnata mora da e dobra, ama ke probam pa ke kazam licno iskustvo.

@vsutarov Go koristam na BMW F30 turbo petrol direktno vbrizguvanje.




Отсутен vsutarov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: Alfa Romeo 159 TBi Turismo Sport (nera turbo benzina)
« Одговори #820 на: 19 Јуни 2020, 00:06:50 am »
@Simo - Carrier159 veruj mi ovoa Ravenol VST moras da go probas :)
Sum go vozel i Shell-ot odlicen e, ama ovoa e van konkurencija ozbilno.
Baska malata isparlivost e fenomelana.
Za Seleniata na toa mislev, tesko deka ke go donesat pod toa ime za nas pazar.

I taa Race varijatnata mora da e dobra, ama ke probam pa ke kazam licno iskustvo.

@vsutarov Go koristam na BMW F30 turbo petrol direktno vbrizguvanje.
Do sega sum staval samo bmw twin power 5-30w,bi stavil nekoe podobro ako navistina ima. Za ravenol ne sum imal mnogu informacii,ama za sve ima prv pat.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Alfa Romeo 159 TBi Turismo Sport (nera turbo benzina)
« Одговори #821 на: 19 Јуни 2020, 00:27:02 am »
Како сочно (сугестивно) се изразувате, на момент помислив дека станува збор за дегустација на ракиичка и ми дојде желба и јас да пробам ;D ;D ;D

Отсутен aronmacedon

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 238
Одг: Alfa Romeo 159 TBi Turismo Sport (nera turbo benzina)
« Одговори #822 на: 19 Јуни 2020, 10:30:07 am »
Како сочно (сугестивно) се изразувате, на момент помислив дека станува збор за дегустација на ракиичка и ми дојде желба и јас да пробам ;D ;D ;D
ахахахах исто :) а кај нас каде може да се најде не-фалц Равенол?

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Alfa Romeo 159 TBi Turismo Sport (nera turbo benzina)
« Одговори #823 на: 19 Јуни 2020, 10:42:49 am »
Не знам како осеќате дека некое масло е толку подобро. Можеби ако споредувате масла со огромни разлики во цена ама Shell/Castrol со некое слично по цена нема да има заприметни рзлики. Обично велат со ново масло помирно работи ама кај мене нема разлика во работата со ново или старо масло.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Alfa Romeo 159 TBi Turismo Sport (nera turbo benzina)
« Одговори #824 на: 19 Јуни 2020, 10:47:00 am »
И помалце испарувало :)