Inevitable has come:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Промоча дизна јако и изненадно. За жал, секако не можам да се надевам на локални растурачи, дел ќе се чека малку подолго
И на шлеп изгледа боље од некои нови модели на конкуренцијата
Update: Повторно ме задеси бељата со дизната, после скоро две години и околу 20-тина илјади километри возење без проблеми. Овој пат, не заврши на шлеп, мада беше мнооогу блиску
И повторно, после некое време, како ништо да не било, колата си работеше нормално. Но, бидејќи веќе имав набавено дизни уште после првата дешаванка, решив да не дозволам трет пат да ме задеси, па конечно најдов време ги променив четирите дизни.
Операцијата опфаќаше: Набавка на дизни (од акната, со 65.000км) - комплет 4 ком. сосе рејл - околу 320-330е сосе царини и даноци, не ме фаќајте за збор, земени се пред скоро две години, набавка на сет дихтунзи оригинални бош-ови за секоја дизна (25е по дизна, исто набавени пред година ипол или сл.), темелно чистење на дизните, промена на дихтунзите. Тоа се припремни работи.
Понатаму, следеше вадење на усисна грана, откачување на миљарда конектори, вадење на стариот рејл со дизните, и враќање се назад. Целата операција на отворено срце траеше околу 5 часа внимателно работење.
Сите операции ги извршив сам, со генерално основен алат, фабричко упатство за TBi мотор, и со некои „финти“ од јутуб, како на пример, како да се наместат тефлонските дихтунзи без да се користи специјален алат.
Пробано, тестирано, све функцинора без никаков проблем. Задоволство е преголемо кога сам ќе си направиш некоја ваква сложена сервисна операција.
Колата стигна до 177.000км