Автор Тема: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic  (Прочитано 14639 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #30 на: 21 Февруари 2015, 09:50:31 am »
Стандадр идело со погон на предни. Значи не.

Не иде стандард со погон на предни. Туку стандард и сигначр на Ауди e Quattro и е стандард. А нестандард е на предни за тертиот свет. За четвртиот и слично.
А за моторот не мислев на V6 туку на реден 6. Премиум значи реден 6 или V12, тоа е така откога искочила првата кола па навака, не од вчера.

Цената е смејурии, нормално. Ама тоа и се очекува од денешен пазар, тоа све пролупало начисто. Да, ќе се изнуди попуст, секако. Меѓутоа што ќе се деси со цената кога ќе се стегне колата со соодветна металик боја, со с лајн пакет, со шестак, со дсг, со кватро колку треба да дојде ценава? 100.000 евра? Веројатно така некако. Нема везе смешки како што реков, ама ајде нека биде и онака не е важна цената.

Тоа дека Пасат било подобро за 5000 еур, е нереална цена за пасат, конкурентот би дошол да речеме 10.000 еур со ова ауди. Но, сепак тоа се вртоглави цени за вакви возила. Среќа што постои Суперб па може да се добие некое мерило пореално. Сега и тој да не зборувам пред рака може да искочи нов и да го настегаат 44.000 евра, а може и да има разбран народ и да биде 26.000 евра настеган. Тоа ќе се види накнадно.

While I do agree дека на Аудито дефинитивно подобро би му стоело V6 и Quattro, ни вака не е лошо. Една кола ја прават премиум многу работи, а моторот и подвозјето се само еден (али реално, важен) дел. Нека проба некој да ме убеди дека Citroen DS (од времето) не е премиум, или Alfa 166 дека не е премиум. Мислам, да не се лажеме.

За жал, трендот на даунсајзинг и стандардите за еколошка прифатливост си го прават своето. Дени, грешиш дека 4-цилиндерски премиум во другите земји нема - има, има. Истиот мотор Audi го нуди и го продава во цела Европа, а и сите други нудат 4-цилиндерци. Јебига, тоа е. За среќа, премиум производителите сериозно работат на рафинирање на самите мотори, а и на унапредување на носачите на моторот со цел да се намалат вибрациите.

За мене? Ја би 3.0 BiTDI Quattro S-Line, Nogaro плава, шварц пакет, големи тркала, најдобрите седишта, многу, многу, многу глупости внатре и греење на волан.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Додадов адаптивна суспензија и уште по некоја ситница:  :D

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6101
  • 69
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #31 на: 21 Февруари 2015, 10:02:39 am »
Дали и бојата ќе ја одбереш затоа што тебе ќе ти одговара, или зата што на другите ќе им одговара?
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #32 на: 21 Февруари 2015, 10:03:15 am »
Мислам дека добро зачистив. За боите на возилата може да си расправаме во оваа тема.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #33 на: 21 Февруари 2015, 10:43:12 am »
Пасатот е дифолт пензионерско возило. Стално. Во сите варијанти.
А6 може да биде во одредени ситуации. На пример, во стандардна сребрена боја, дизел и 16-ки бандаши (или кои се најмалите). Тогаш знаеш дека го земал некој пензионер, како последно ауто,  за до крај на живот.


Еве вака отприлика изгледа пензионерско Ауди А6:



Еве и од напред како изглдеа во споредба со оние непензионерските:


« Последно менување: 21 Февруари 2015, 11:03:26 am Simo - Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10925
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #34 на: 21 Февруари 2015, 10:53:15 am »
Да може само со 1.6 ТДИ 105 (со чипче 130 де) и саут-истерн јуроп опрема, таманка ќе биде

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #35 на: 21 Февруари 2015, 11:00:06 am »
Тие 980 евра се уствари доплата за бојата, веројатно ќе ти ја дадат попуст у салон ако нарачаш.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #36 на: 21 Февруари 2015, 11:19:05 am »
Новиот 1.6TDi е со 120кс во Пасат. Значи немора ни чип.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #37 на: 21 Февруари 2015, 16:27:56 pm »
A6 1.6 ..

Отсутен A4-B8

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 544
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #38 на: 21 Февруари 2015, 17:44:40 pm »
@Зеро
Не викај секогаш. Кога ќе качиш жена со две деца, поготово женски за на одмор, тогаш пиши дека ќе мењаш повисока класа за пониска. Тогаш најважна опрема ќе ти биде зафатнината на багажникот....

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #39 на: 21 Февруари 2015, 18:12:15 pm »
Многу прашања ми останаа неодоговорени, изгледа на темиве поврзани со VAG групациајта сте многу остеливи.

@Darkovski, мило ми е што се разбираме и што ме дополни.

@Deni, А6ка за 105к евра, u mad bro? Каква мечка се вози за тие пари, што Ауди-во може да ја сонува само.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #40 на: 21 Февруари 2015, 18:24:18 pm »
Кога ќе качиш жена со две деца, поготово женски за на одмор, тогаш пиши дека ќе мењаш повисока класа за пониска. Тогаш најважна опрема ќе ти биде зафатнината на багажникот....

Повисока класа не секогаш означува поголем автомобил.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #41 на: 21 Февруари 2015, 18:28:50 pm »
@Зеро
Не викај секогаш. Кога ќе качиш жена со две деца, поготово женски за на одмор, тогаш пиши дека ќе мењаш повисока класа за пониска. Тогаш најважна опрема ќе ти биде зафатнината на багажникот....

Мене у план ми е да го намалам лимот што го возам низ град и на одмор. Имам жена и две деца. Не гледам некој поголем проблем. Дали бил ѓепекот 500л или 350+150 на туле, исто ми се фаќа за на одмор. А низ град да влечам 500-550л празен простор со мене, баш и не морам.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5469
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #42 на: 21 Февруари 2015, 18:38:31 pm »
Thuleto e vistinsko resenie za nedostatok na bagaz.
Moja naredna investicija okolu kolata ke bide tokmu toa.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен A4-B8

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 544
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #43 на: 21 Февруари 2015, 19:08:36 pm »
Јас имам едно дете и малку ми е простор а за туле некако не ми се става. А пошто одмор правам доста често не ми смета вишок простор. Затоа наредната кола ќе биде или 6ка или 7мица  Ауди. Тулето нека чека боље време...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #44 на: 21 Февруари 2015, 19:12:45 pm »
Со едно дете доволно ми беше хеч без туле. Сега поради количката за другото дете малку е понезгодно патувањето со хеч без туле, ама не е неизводливо. Како и да е, Екзекјутив салон не се купува заради местото за товарање. Се купува заради местото за (4) патници.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.