Значи Шкода ќе има исто рафиниран мотор како Ауди А6, епа идемо опет, ти се мочам на премиумот.
A тоа е лошо? Плус, далеку од тоа дека моторот ќе биде исто рафиниран во Шкода како во Ауди - тука играат улога активни носачи, звучна изолација, дрн-дрн јариња..
Па да, лошо е. Знам дека е навидум исто, но е многу различно, ама не може ти у кола од 60000 евра која што е премиум да користиш мотор кој што се вградува во budget car(добро не е баџет, али до вчера шо се вика беше). Ја не зборувам дека не е се тоа фино и измазнето и средео, ама стварно не иде еден премум бренд како Ауди да дели компоненти со Шкода. Ме разбираш што ми е поентата?
И доста со тој кватро, и мерц има 4матик и бмњ има џдрајв, ама стандард не иде со погон на предни тркала.
Quattro погонот е значително подобар од 4Matic и xDrive погоните, значително пореспонзивен. Али да, они не одат стандардно на предни тркала. Се слагам тука со тебе, и тука они имаат предност.
Ова значително подобар го тврдиш од искуство, од пристрасност или од информираност? По она што го имам гледано и читано на нет, јас не сум добил впечаток дека е значително подобар. Мило ми е што се согласуваме околку муабетот за задња турковача.
Не сум се заинтересирал да прочитам, ама дали Ауди случајно дели некој платформа со ВЊ/Сеат/Шкода?
А6 не. А4 ќе дели платформа со Passat, сегашното А3 дели платформа со Golf (али сите се уствари на некоја варијанта на MQB платформата). A6 си останува на MLB платформата што ја дели со други модели на Audi и некои делови презема Porsche.
Ете го истиот муабет од погоре, односно првиот пасус(цитат), извини ама само за квалитет на материјали и цепо статус да го плаќам премиумот, не. Ќе си купам вистински премиум, засебно развиен и напревен на посебна патформа, а не на платформа од која што искочиле вњ/сеат/шкода.