Автор Тема: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic  (Прочитано 14641 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« на: 20 Февруари 2015, 13:19:27 pm »




http://www.carclub.mk/2015/02/20/test-audi-a6-2-0-tdi-s-tronic-komforen-krstosuvac-gladen-za-kilometri/

Голема кола. Комотна крстарица. Бара поголем мотор и поголеми тркала. Сликите се од Димитар Атанасов, пошто Дени не беше достапен.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #1 на: 20 Февруари 2015, 13:37:34 pm »
Како би ја споредил со пасатот? ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #2 на: 20 Февруари 2015, 13:39:42 pm »
За овие пари? Пасат без муабет, и да ми останат 4000 евра за добар одмор. :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #3 на: 20 Февруари 2015, 13:40:38 pm »
Еднаш одмор, ама 5 години пензионер со пасатот....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #4 на: 20 Февруари 2015, 13:53:38 pm »
Со задоволство. :D

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #5 на: 20 Февруари 2015, 14:00:20 pm »
Со оваа боја, мотор и тркала, A6-кава е попензионерска од Пасатот што го тестиравте.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #6 на: 20 Февруари 2015, 14:07:39 pm »
Бојата ај, ти признавам, ама затоа постои бела - за пензионери. За другото - ја видов на улица на убав сончев ден, нема шанси пасатот кога станува збор за динамичен изглед.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #7 на: 20 Февруари 2015, 14:13:18 pm »
Се согласувам. Аудиво е колиште во однос на Пасатот, бар како појава :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #8 на: 20 Февруари 2015, 17:46:10 pm »
"...кога за неколку години, „врескачките“ дизајни на некои од конкурентите ќе изгледаат претенциозно и застарено, класичните линии и пропорции на моделите на Audi ќе изгледаат безвременски и достоинствено."

Не, нема проблем ќе си стоиме у времето ние, ќе продаваме мотори од Шкода у фенси паковање, proper rear wheel drive не знаеме како да направиме, ќе ја нашминкаме внатре, ќе лупнеме ултра квалитетни материјали и ете го премиумот, ќе си го мериме со останативе.
Не оспорувам дека е премиум, ама за мене барем, премиум не се станува, за премиум треба да имаш гени, али секоја им чест на силната маркетинг стратегија со која што и те како се наметнаа во тој сегмент. И целата оваа помпа околу Ауди се должи на тоа, јак маркетинг, а и си придобија многу од возачиве на ВЊ, кои што мислеа дека со премиум, ќе се избрише придавката сељак :D (чест на исклучоци)

Неам ништо против А6кава, дури и привлечна ми е, ама...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #9 на: 20 Февруари 2015, 17:51:03 pm »
Кими, за погонот значи Ауди во А6 нуди Торсен диференцијали, со кватро опцијата која се купува во нормалните земји. Од друга страна 4 цилиндри во премиум несмее да има, а и не ни има во нормалните земји.

П.С. Сметам дека треба да се почне со наведување и на коефициент на отпор во спецификациите. Тоа станува важна ставка.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #10 на: 20 Февруари 2015, 18:04:07 pm »
А зошто не смее да има four banger во премиум возила?
200 коња и 400нм торк се сосем доволни за во премиум.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #11 на: 20 Февруари 2015, 18:09:09 pm »
Не е за силата, за рафинираноста е.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #12 на: 20 Февруари 2015, 18:16:18 pm »
Кад мало дубље рамсилсиш... во право си.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #13 на: 20 Февруари 2015, 18:23:20 pm »
Дени, не секој сака и не на секој му е потребен quattro, а и поголемиот дел од Ауди возилата се со погон на предни тркала. Треба да доплаќам за quattro за колата да заличи(кај што треба) на нешто и да се разликуе од Суперб. Епа, да ти си мочам на премиумот.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Audi A6 2.0 TDI Ultra S-Tronic
« Одговори #14 на: 20 Февруари 2015, 18:58:38 pm »
While I do agree дека на Аудито дефинитивно подобро би му стоело V6 и Quattro, ни вака не е лошо. Една кола ја прават премиум многу работи, а моторот и подвозјето се само еден (али реално, важен) дел. Нека проба некој да ме убеди дека Citroen DS (од времето) не е премиум, или Alfa 166 дека не е премиум. Мислам, да не се лажеме.

За жал, трендот на даунсајзинг и стандардите за еколошка прифатливост си го прават своето. Дени, грешиш дека 4-цилиндерски премиум во другите земји нема - има, има. Истиот мотор Audi го нуди и го продава во цела Европа, а и сите други нудат 4-цилиндерци. Јебига, тоа е. За среќа, премиум производителите сериозно работат на рафинирање на самите мотори, а и на унапредување на носачите на моторот со цел да се намалат вибрациите.

За мене? Ја би 3.0 BiTDI Quattro S-Line, Nogaro плава, шварц пакет, големи тркала, најдобрите седишта, многу, многу, многу глупости внатре и греење на волан.