Стандадр идело со погон на предни. Значи не.
Не иде стандард со погон на предни. Туку стандард и сигначр на Ауди e Quattro и е стандард. А нестандард е на предни за тертиот свет. За четвртиот и слично.
А за моторот не мислев на V6 туку на реден 6. Премиум значи реден 6 или V12, тоа е така откога искочила првата кола па навака, не од вчера.
Цената е смејурии, нормално. Ама тоа и се очекува од денешен пазар, тоа све пролупало начисто. Да, ќе се изнуди попуст, секако. Меѓутоа што ќе се деси со цената кога ќе се стегне колата со соодветна металик боја, со с лајн пакет, со шестак, со дсг, со кватро колку треба да дојде ценава? 100.000 евра? Веројатно така некако. Нема везе смешки како што реков, ама ајде нека биде и онака не е важна цената.
Тоа дека Пасат било подобро за 5000 еур, е нереална цена за пасат, конкурентот би дошол да речеме 10.000 еур со ова ауди. Но, сепак тоа се вртоглави цени за вакви возила. Среќа што постои Суперб па може да се добие некое мерило пореално. Сега и тој да не зборувам пред рака може да искочи нов и да го настегаат 44.000 евра, а може и да има разбран народ и да биде 26.000 евра настеган. Тоа ќе се види накнадно.
While I do agree дека на Аудито дефинитивно подобро би му стоело V6 и Quattro, ни вака не е лошо. Една кола ја прават премиум многу работи, а моторот и подвозјето се само еден (али реално, важен) дел. Нека проба некој да ме убеди дека Citroen DS (од времето) не е премиум, или Alfa 166 дека не е премиум. Мислам, да не се лажеме.
За жал, трендот на даунсајзинг и стандардите за еколошка прифатливост си го прават своето. Дени, грешиш дека 4-цилиндерски премиум во другите земји нема - има, има. Истиот мотор Audi го нуди и го продава во цела Европа, а и сите други нудат 4-цилиндерци. Јебига, тоа е. За среќа, премиум производителите сериозно работат на рафинирање на самите мотори, а и на унапредување на носачите на моторот со цел да се намалат вибрациите.
За мене? Ја би 3.0 BiTDI Quattro S-Line, Nogaro плава, шварц пакет, големи тркала, најдобрите седишта, многу, многу, многу глупости внатре и греење на волан.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Додадов адаптивна суспензија и уште по некоја ситница: