Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1755795 пати)

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3960 на: 16 Февруари 2017, 21:12:32 pm »
https://onedrive.live.com/?cid=b7cd2d69bd8bdcc7&id=B7CD2D69BD8BDCC7%2111328&authkey=%21AF%2DFS2S81yN7vjg

Еве шо праевме муабет за клапната... вака ми праи, што некад на нагло кочење, застанување чим држам кумплуг нагло си паќа и гаси...

Иначе одкоа сменив држач за мотор коа давам гас можете и да чуете ми се тресе пластиката некоја од шал таблата... а у лер позади десно под малото прозорче пластиката исто тресе чат пат , тоа можам да го затегнам некако, а за напред шал таблава...чаре? Ќе пушти ли држачот со тек на време? Или до друго да не е


Sent from my iPhone using Tapatalk

Јас сум со истиот проблем. Punto 1.2 8v бензин/плин. Се работи нормално кога се вози, ама со лер гаста проблем, ако стиснам нагло кумплунг а посебно ако во моментот имало некакво моторно кочење, паѓа стелката од обратие под 800 или ќе изгаси.Со бензин истиот поблем само што не гаси туку се враќа по неколку варирања. Исто проблематично е кога се вози тргни/застани со убрзување на пример во градска вожња да бркаш семафор. Плинскиот уред милион пати штелуван прештелуван е, клапната исчистена, и друга пробана и пак истиот проблем. Сега размислувам да стиснам заби и да купам една нова клапна али 200 евра е,а доттогаш со надеж дека ќе се среди проблемот со чистење на клапната.

Дали само кога е притисната кочницата го имаш проблемот?
Ако да, може треба да се провери сервото за кочници.
Видеово е на лер на семафор на рамно неам стиснато кочница... така да ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3961 на: 16 Февруари 2017, 21:13:04 pm »
https://onedrive.live.com/?cid=b7cd2d69bd8bdcc7&id=B7CD2D69BD8BDCC7%2111328&authkey=%21AF%2DFS2S81yN7vjg

Еве шо праевме муабет за клапната... вака ми праи, што некад на нагло кочење, застанување чим држам кумплуг нагло си паќа и гаси...

Иначе одкоа сменив држач за мотор коа давам гас можете и да чуете ми се тресе пластиката некоја од шал таблата... а у лер позади десно под малото прозорче пластиката исто тресе чат пат , тоа можам да го затегнам некако, а за напред шал таблава...чаре? Ќе пушти ли држачот со тек на време? Или до друго да не е


Sent from my iPhone using Tapatalk

Јас сум со истиот проблем. Punto 1.2 8v бензин/плин. Се работи нормално кога се вози, ама со лер гаста проблем, ако стиснам нагло кумплунг а посебно ако во моментот имало некакво моторно кочење, паѓа стелката од обратие под 800 или ќе изгаси.Со бензин истиот поблем само што не гаси туку се враќа по неколку варирања. Исто проблематично е кога се вози тргни/застани со убрзување на пример во градска вожња да бркаш семафор. Плинскиот уред милион пати штелуван прештелуван е, клапната исчистена, и друга пробана и пак истиот проблем. Сега размислувам да стиснам заби и да купам една нова клапна али 200 евра е,а доттогаш со надеж дека ќе се среди проблемот со чистење на клапната.

Евентуално да се однесе а штелување, апаратчето за лер гас да си ја научи позицијата, изгледа како да е разместена. Си го пробал тоа?
Нз кај да го носам на штелување?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9947
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3962 на: 16 Февруари 2017, 21:24:40 pm »
Тешко да се измести, може да се излитени контактите, ако прајме муа ет за иста технологија со отпорник т.е. потенциометар. Сепак кога ќе го штекнеш треба да кажи што е точно. Не дека не држи вода да е изместено и дека може да се прештелува, али вака повеќе или помалку испаѓа гатање на кристална кула. Може на крај да испадне маф/темп сензор, сензор за саух(мене слично ме зезаше автоматскиот саух) или кој знае што. Само да не одиш на италијански мајстор :)

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3963 на: 16 Февруари 2017, 23:43:44 pm »
Ако е само на плин, мене ми текнува на дизни.. Пробај стави адитивче и Италијански тјунинг... :D Стандард совет  ;D барем пред да ги лупнеш 200 евра, 20 за ДОБРО адитивче не е страшно

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9947
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3964 на: 16 Февруари 2017, 23:53:38 pm »
Kako ke turi aditiv vo plinot...???

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3965 на: 17 Февруари 2017, 00:02:56 am »
https://onedrive.live.com/?cid=b7cd2d69bd8bdcc7&id=B7CD2D69BD8BDCC7%2111328&authkey=%21AF%2DFS2S81yN7vjg

Еве шо праевме муабет за клапната... вака ми праи, што некад на нагло кочење, застанување чим држам кумплуг нагло си паќа и гаси...

Иначе одкоа сменив држач за мотор коа давам гас можете и да чуете ми се тресе пластиката некоја од шал таблата... а у лер позади десно под малото прозорче пластиката исто тресе чат пат , тоа можам да го затегнам некако, а за напред шал таблава...чаре? Ќе пушти ли држачот со тек на време? Или до друго да не е


Sent from my iPhone using Tapatalk

Јас сум со истиот проблем. Punto 1.2 8v бензин/плин. Се работи нормално кога се вози, ама со лер гаста проблем, ако стиснам нагло кумплунг а посебно ако во моментот имало некакво моторно кочење, паѓа стелката од обратие под 800 или ќе изгаси.Со бензин истиот поблем само што не гаси туку се враќа по неколку варирања. Исто проблематично е кога се вози тргни/застани со убрзување на пример во градска вожња да бркаш семафор. Плинскиот уред милион пати штелуван прештелуван е, клапната исчистена, и друга пробана и пак истиот проблем. Сега размислувам да стиснам заби и да купам една нова клапна али 200 евра е,а доттогаш со надеж дека ќе се среди проблемот со чистење на клапната.

Дали само кога е притисната кочницата го имаш проблемот?
Ако да, може треба да се провери сервото за кочници.
Видеово е на лер на семафор на рамно неам стиснато кочница... така да ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
За Славјански зборев, за неговиот опис... За тебе ти кажав, свашта може да биде :)
Ај пробај ја процедурата за калибрација на клапната (мислам дека беше вака):
- угасни ги сите потрошувачи, радио, светла вентилатори и сл,
- стави клуч во контакт брава без да пипкаш кочница, куплунг, гас или било која друга команда.
- Сврти клучот до второ колено (дај контакт што се вика по нашки), чекај 30с
- Врати го клучот во off позиција - не го вади, само врати го назад, чекај 30с
- пак стави го во позицијата второ колено (дај контакт), чекај 30с
- веднаш потоа запали ја колата. не го враќај клучот назад, туку веданаш од второ колено продолжи кон заверглување.
Сето ова го праиш без да пипаш кочница, гас, куплунг...
- остави ја колата да загрее до палење на вентилатор, (убаво да се загрее)
потоа запали ги сите потрошувачи, светла, радио, заден грејач на стакло, вентилатор во кабина и сл, и сврти едно крукче од 10-тина 15 минути без многу штедење, пробај да го „завртиш“ моторот во целиот ранг и педалот за гас да има варијации од непритиснат до максимално притиснат.
Не знам дали на хитачи компјутерите ќе упали ова, ваљда ќе

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3966 на: 17 Февруари 2017, 00:10:53 am »
Kako ke turi aditiv vo plinot...???
Оф оф оф, се избунив, мислев на плин му е добра, а на бензин го дупи.. Ондак сеа че ти каже чика жика што да напраиш за да ја опраиш..
1. Прво нешо ќе идеш кај твојот мајстор за плинО и ќе му речеш да ја пушти програмата за самокалибрирање на плинот (тоа у плимонт го прават, не знам како се вика). 2. Толку.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9947
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3967 на: 17 Февруари 2017, 00:44:09 am »
Тоа со куплунгот и на бензин и на плин во лер што зеза... ваљда немаш аксијална луфта, ќе ти покажело и на уље, ќе светнела сијалицата...

Отсутен Mercury

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 799
  • Т(д)ркач
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3968 на: 17 Февруари 2017, 02:22:33 am »
Денес јa истурaжирaв убaвo кoлaтa и нaд 4800-4900 oбртaи ми исфрли црн чaд и се угуши пa се стaбилизирa пoсле еднo 6-7 секунди
Инaку си чaди нoрмaлнo неприметнo
Шo мoже дa биде 1.9 тди е мoтoрoт
? :)

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3969 на: 17 Февруари 2017, 08:08:21 am »
https://onedrive.live.com/?cid=b7cd2d69bd8bdcc7&id=B7CD2D69BD8BDCC7%2111328&authkey=%21AF%2DFS2S81yN7vjg

Еве шо праевме муабет за клапната... вака ми праи, што некад на нагло кочење, застанување чим држам кумплуг нагло си паќа и гаси...

Иначе одкоа сменив држач за мотор коа давам гас можете и да чуете ми се тресе пластиката некоја од шал таблата... а у лер позади десно под малото прозорче пластиката исто тресе чат пат , тоа можам да го затегнам некако, а за напред шал таблава...чаре? Ќе пушти ли држачот со тек на време? Или до друго да не е


Sent from my iPhone using Tapatalk

Јас сум со истиот проблем. Punto 1.2 8v бензин/плин. Се работи нормално кога се вози, ама со лер гаста проблем, ако стиснам нагло кумплунг а посебно ако во моментот имало некакво моторно кочење, паѓа стелката од обратие под 800 или ќе изгаси.Со бензин истиот поблем само што не гаси туку се враќа по неколку варирања. Исто проблематично е кога се вози тргни/застани со убрзување на пример во градска вожња да бркаш семафор. Плинскиот уред милион пати штелуван прештелуван е, клапната исчистена, и друга пробана и пак истиот проблем. Сега размислувам да стиснам заби и да купам една нова клапна али 200 евра е,а доттогаш со надеж дека ќе се среди проблемот со чистење на клапната.

Дали само кога е притисната кочницата го имаш проблемот?
Ако да, може треба да се провери сервото за кочници.
Видеово е на лер на семафор на рамно неам стиснато кочница... така да ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
За Славјански зборев, за неговиот опис... За тебе ти кажав, свашта може да биде :)
Ај пробај ја процедурата за калибрација на клапната (мислам дека беше вака):
- угасни ги сите потрошувачи, радио, светла вентилатори и сл,
- стави клуч во контакт брава без да пипкаш кочница, куплунг, гас или било која друга команда.
- Сврти клучот до второ колено (дај контакт што се вика по нашки), чекај 30с
- Врати го клучот во off позиција - не го вади, само врати го назад, чекај 30с
- пак стави го во позицијата второ колено (дај контакт), чекај 30с
- веднаш потоа запали ја колата. не го враќај клучот назад, туку веданаш од второ колено продолжи кон заверглување.
Сето ова го праиш без да пипаш кочница, гас, куплунг...
- остави ја колата да загрее до палење на вентилатор, (убаво да се загрее)
потоа запали ги сите потрошувачи, светла, радио, заден грејач на стакло, вентилатор во кабина и сл, и сврти едно крукче од 10-тина 15 минути без многу штедење, пробај да го „завртиш“ моторот во целиот ранг и педалот за гас да има варијации од непритиснат до максимално притиснат.
Не знам дали на хитачи компјутерите ќе упали ова, ваљда ќе
Ја по странскиве форуми читав дека ако извадам клема и почекам 30 мин се ќе се рестартирало на дифолт...

Иначе ќе го пробам ова


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3970 на: 17 Февруари 2017, 08:11:07 am »
@howitz, шо е италиано тјунензи? :D Да ја спичиш на аутопут? Најчесто ја возам 500 килиметри нделно аутопут, меѓутоа ептен ја тупам и шлепам, 90че и 2000 вртежи, низ град чурнује онака солидно али коа ке ја стиснам, а за нова година беа исфурани 1800 километри од кои што да не речам 1000 до даска на аутопут, а 500 со 160тина (3500 вртежи отприлика) и коа седнав ја као у друга кола да сум.. моторот спие у лер, низ град стиснеш гас - она иде истиот секунд и немаше ни тронка да чурне (на регистрација потврдено, тој у амсм ме памти од слични муабети и ми вика нови коли не покажувале волку малку)..

https://en.wikipedia.org/wiki/Italian_tuneup

Али штом ја возиш на отворено толку често немаш гајле ;)
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен DejanDimovski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 1
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3971 на: 17 Февруари 2017, 19:40:24 pm »
сакам да ве прашам, дали е можно да се вгради серво волан на кола, Киа пиканто. Го бендисав количево за да го зимам, ама колата нема серво волан. Не се разбирам многу од овие работи, ајде ако знае некој искусен нека каже како одат тие работи.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9947
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3972 на: 17 Февруари 2017, 20:14:46 pm »
Денес јa истурaжирaв убaвo кoлaтa и нaд 4800-4900 oбртaи ми исфрли црн чaд и се угуши пa се стaбилизирa пoсле еднo 6-7 секунди
Инaку си чaди нoрмaлнo неприметнo
Шo мoже дa биде 1.9 тди е мoтoрoт
? :)
Кизнајт :) егр да не те зеза или евентуално турбо/вакуум пумпа на турбо. Е сега сето тоа не е сложено за проверка, али ако си влегол в црвено ви требало да загуши али не и да се угуши т.е. кога ќе се врати под црвеното(на обртометарот) треба да си работи стабилно.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8821
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3973 на: 18 Февруари 2017, 09:52:37 am »
сакам да ве прашам, дали е можно да се вгради серво волан на кола, Киа пиканто. Го бендисав количево за да го зимам, ама колата нема серво волан. Не се разбирам многу од овие работи, ајде ако знае некој искусен нека каже како одат тие работи.
Ако сакаш со серво барај со серво не прави од здрава кола експеримент. И да може кој ке ти гарантира дека ке биде ок?

Ако ти е ок количето земи го едно серво на мало количе не менува многу

Отсутен Johnny625

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 195
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3974 на: 18 Февруари 2017, 11:56:57 am »
Денес јa истурaжирaв убaвo кoлaтa и нaд 4800-4900 oбртaи ми исфрли црн чaд и се угуши пa се стaбилизирa пoсле еднo 6-7 секунди
Инaку си чaди нoрмaлнo неприметнo
Шo мoже дa биде 1.9 тди е мoтoрoт
? :)

Може банална работа да биде, филтер за воздух и/или гориво. Да е некоја стега лабава па да не ствара доволно притисок турбото особено ако послабо влече во споредба со порано. Уствари црн чад укажува на недоволно воздух и/или премногу гориво во смесата.