Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1955765 пати)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3945 на: 16 Февруари 2017, 11:35:46 am »
Sepak "gas do daske" pri bilo kakov defekt mislam moze da pridonese samo za vlosuvanje na situacijata...

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3946 на: 16 Февруари 2017, 11:43:56 am »
Нормално, зависи каков дефект, најчесто Italian Tune се прави кога колата е трома и се вози само градска вожња и се собира гареж.
Јас си правам редовно дување на обиколница, така сакам да и се „качам“ некад до даска. :D
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3947 на: 16 Февруари 2017, 12:31:18 pm »
Sepak "gas do daske" pri bilo kakov defekt mislam moze da pridonese samo za vlosuvanje na situacijata...

Многу јасно. Дури и минорен дефект да има колата, италијански сервис има хаос да направи. Оди на пример прави италијански сервис @6000 RPM кога е сензор на радилица или брегаста рикнат или кога МАФ сензор дава погрешни податоци. Или пак по ставање на адитив на масло, кога ќе се отчепи некоја грутка и ќе затне канали за циркулацијана масло, дигни го до даске едно 15 минути :)
Според мене, тоа е повеќе оправдување на некој сервисер кој не знае што е проблемот со возилото отколку методологија за решавање проблеми. Ме чуди како некој ќе е сигурен дека има carbon buildups а не е посериозен дефект освен ако не направи инспекција со сонди, а кај нас нема такви.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3948 на: 16 Февруари 2017, 13:01:49 pm »
carbon buildups има секој дизелаш кој се вози подолго време градска вожња
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3949 на: 16 Февруари 2017, 13:59:39 pm »
Поарно побрзо смени го дихтунгот отколку вака да ја возиш :(
@simo, јасно ми е тоа, ама не можам сега. јануари мењав предни виљушки, задни чаури, 4 греачи, каиши и водна пумпа (пумпата течеше и антифризот ги уништил каишите) и на се тоа регистрација. Се мислам да ја продавам, али пак не можам вака да ја продадам... А ако веќе мењам дихтунг, ќе си мењам за мене, не за продажба..

Што ѓаол те натера да ја стегаш со дефектен диктон..?
@bicikle, Е ајде де...

Доколку капачето ти од оние со механизам кои испуштаат воздух при притисок, може тоа да ти е дефектно. Сличен проблем имав на мое возило, проблемот беше од него.
@marchesk, можда, но од каде меурчињата? Пологично ми е дека капачето е добро, а отвара ради воздухот.. Следно прашање ми е од каде воздухот?

Нормално, зависи каков дефект, најчесто Italian Tune се прави кога колата е трома и се вози само градска вожња и се собира гареж.
Јас си правам редовно дување на обиколница, така сакам да и се „качам“ некад до даска. :D
@howitz, шо е италиано тјунензи? :D Да ја спичиш на аутопут? Најчесто ја возам 500 килиметри нделно аутопут, меѓутоа ептен ја тупам и шлепам, 90че и 2000 вртежи, низ град чурнује онака солидно али коа ке ја стиснам, а за нова година беа исфурани 1800 километри од кои што да не речам 1000 до даска на аутопут, а 500 со 160тина (3500 вртежи отприлика) и коа седнав ја као у друга кола да сум.. моторот спие у лер, низ град стиснеш гас - она иде истиот секунд и немаше ни тронка да чурне (на регистрација потврдено, тој у амсм ме памти од слични муабети и ми вика нови коли не покажувале волку малку)..

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3950 на: 16 Февруари 2017, 14:10:14 pm »
Italian tuning ни ја незнаев што е баш вчера коа спомнаа, тоа е да ја опнеш до црвена линија да ја возиш неколку  минути у 3 или 4та брзина...


Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3951 на: 16 Февруари 2017, 14:20:29 pm »
Italian tuning ни ја незнаев што е баш вчера коа спомнаа, тоа е да ја опнеш до црвена линија да ја возиш неколку  минути у 3 или 4та брзина...



Аааа не, жал ми е тоа.. :D Докај 4 сум дигнал на убрзување, обично докај 3500 макс дигам и на два прста ( ;D ) се брои колку пути сум стигнал до redline (да престане да убрзува пошо не праи ррнрррнррнррр).. Никад не сум седел намерно на толку високи вртежи..

Отсутен marchesk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 796
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3952 на: 16 Февруари 2017, 14:27:57 pm »
Доколку капачето ти од оние со механизам кои испуштаат воздух при притисок, може тоа да ти е дефектно. Сличен проблем имав на мое возило, проблемот беше од него.
@marchesk, можда, но од каде меурчињата? Пологично ми е дека капачето е добро, а отвара ради воздухот.. Следно прашање ми е од каде воздухот?

Меурчињата се поради воздух во системот, доколку капачето е исправно треба преку него да излезе (доколку е капачето такво). Затоа и кога е загреана имаш антифриз, кога е ладна ти се празни казанчето. Вака ми правеше и мене, по консултација со мајстор купив ново капаче 150 денари и проблемот го снема. Чисто можеш да пробаш, не значи дека проблемот кај тебе е до капачето, нели.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3953 на: 16 Февруари 2017, 17:54:26 pm »
https://onedrive.live.com/?cid=b7cd2d69bd8bdcc7&id=B7CD2D69BD8BDCC7%2111328&authkey=%21AF%2DFS2S81yN7vjg

Еве шо праевме муабет за клапната... вака ми праи, што некад на нагло кочење, застанување чим држам кумплуг нагло си паќа и гаси...

Иначе одкоа сменив држач за мотор коа давам гас можете и да чуете ми се тресе пластиката некоја од шал таблата... а у лер позади десно под малото прозорче пластиката исто тресе чат пат , тоа можам да го затегнам некако, а за напред шал таблава...чаре? Ќе пушти ли држачот со тек на време? Или до друго да не е


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3954 на: 16 Февруари 2017, 19:27:31 pm »
https://onedrive.live.com/?cid=b7cd2d69bd8bdcc7&id=B7CD2D69BD8BDCC7%2111328&authkey=%21AF%2DFS2S81yN7vjg

Еве шо праевме муабет за клапната... вака ми праи, што некад на нагло кочење, застанување чим држам кумплуг нагло си паќа и гаси...

Иначе одкоа сменив држач за мотор коа давам гас можете и да чуете ми се тресе пластиката некоја од шал таблата... а у лер позади десно под малото прозорче пластиката исто тресе чат пат , тоа можам да го затегнам некако, а за напред шал таблава...чаре? Ќе пушти ли држачот со тек на време? Или до друго да не е


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ај ке лупнам ја... Свеќици?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3955 на: 16 Февруари 2017, 19:35:27 pm »
Можно е. Не е лупнување.
Свекици, кабли, бобина, клапна прљава... многу работи може да бидат...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3956 на: 16 Февруари 2017, 19:39:45 pm »
Ако се свеќици кабли бонбина, тогаш зашто неам проблем на плин додека возам? Апсолутно неам никаков проблем сецкање и остали ствари...

За клапната планирам сеа саб нед да ја извадам и така да ја исчистам... па да видиме разлика...




Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен slavjanski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 97
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3957 на: 16 Февруари 2017, 20:23:28 pm »
https://onedrive.live.com/?cid=b7cd2d69bd8bdcc7&id=B7CD2D69BD8BDCC7%2111328&authkey=%21AF%2DFS2S81yN7vjg

Еве шо праевме муабет за клапната... вака ми праи, што некад на нагло кочење, застанување чим држам кумплуг нагло си паќа и гаси...

Иначе одкоа сменив држач за мотор коа давам гас можете и да чуете ми се тресе пластиката некоја од шал таблата... а у лер позади десно под малото прозорче пластиката исто тресе чат пат , тоа можам да го затегнам некако, а за напред шал таблава...чаре? Ќе пушти ли држачот со тек на време? Или до друго да не е


Sent from my iPhone using Tapatalk

Јас сум со истиот проблем. Punto 1.2 8v бензин/плин. Се работи нормално кога се вози, ама со лер гаста проблем, ако стиснам нагло кумплунг а посебно ако во моментот имало некакво моторно кочење, паѓа стелката од обратие под 800 или ќе изгаси.Со бензин истиот поблем само што не гаси туку се враќа по неколку варирања. Исто проблематично е кога се вози тргни/застани со убрзување на пример во градска вожња да бркаш семафор. Плинскиот уред милион пати штелуван прештелуван е, клапната исчистена, и друга пробана и пак истиот проблем. Сега размислувам да стиснам заби и да купам една нова клапна али 200 евра е,а доттогаш со надеж дека ќе се среди проблемот со чистење на клапната.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3958 на: 16 Февруари 2017, 20:57:40 pm »
https://onedrive.live.com/?cid=b7cd2d69bd8bdcc7&id=B7CD2D69BD8BDCC7%2111328&authkey=%21AF%2DFS2S81yN7vjg

Еве шо праевме муабет за клапната... вака ми праи, што некад на нагло кочење, застанување чим држам кумплуг нагло си паќа и гаси...

Иначе одкоа сменив држач за мотор коа давам гас можете и да чуете ми се тресе пластиката некоја од шал таблата... а у лер позади десно под малото прозорче пластиката исто тресе чат пат , тоа можам да го затегнам некако, а за напред шал таблава...чаре? Ќе пушти ли држачот со тек на време? Или до друго да не е


Sent from my iPhone using Tapatalk

Јас сум со истиот проблем. Punto 1.2 8v бензин/плин. Се работи нормално кога се вози, ама со лер гаста проблем, ако стиснам нагло кумплунг а посебно ако во моментот имало некакво моторно кочење, паѓа стелката од обратие под 800 или ќе изгаси.Со бензин истиот поблем само што не гаси туку се враќа по неколку варирања. Исто проблематично е кога се вози тргни/застани со убрзување на пример во градска вожња да бркаш семафор. Плинскиот уред милион пати штелуван прештелуван е, клапната исчистена, и друга пробана и пак истиот проблем. Сега размислувам да стиснам заби и да купам една нова клапна али 200 евра е,а доттогаш со надеж дека ќе се среди проблемот со чистење на клапната.

Евентуално да се однесе а штелување, апаратчето за лер гас да си ја научи позицијата, изгледа како да е разместена. Си го пробал тоа?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3959 на: 16 Февруари 2017, 21:02:02 pm »
https://onedrive.live.com/?cid=b7cd2d69bd8bdcc7&id=B7CD2D69BD8BDCC7%2111328&authkey=%21AF%2DFS2S81yN7vjg

Еве шо праевме муабет за клапната... вака ми праи, што некад на нагло кочење, застанување чим држам кумплуг нагло си паќа и гаси...

Иначе одкоа сменив држач за мотор коа давам гас можете и да чуете ми се тресе пластиката некоја од шал таблата... а у лер позади десно под малото прозорче пластиката исто тресе чат пат , тоа можам да го затегнам некако, а за напред шал таблава...чаре? Ќе пушти ли држачот со тек на време? Или до друго да не е


Sent from my iPhone using Tapatalk

Јас сум со истиот проблем. Punto 1.2 8v бензин/плин. Се работи нормално кога се вози, ама со лер гаста проблем, ако стиснам нагло кумплунг а посебно ако во моментот имало некакво моторно кочење, паѓа стелката од обратие под 800 или ќе изгаси.Со бензин истиот поблем само што не гаси туку се враќа по неколку варирања. Исто проблематично е кога се вози тргни/застани со убрзување на пример во градска вожња да бркаш семафор. Плинскиот уред милион пати штелуван прештелуван е, клапната исчистена, и друга пробана и пак истиот проблем. Сега размислувам да стиснам заби и да купам една нова клапна али 200 евра е,а доттогаш со надеж дека ќе се среди проблемот со чистење на клапната.

Дали само кога е притисната кочницата го имаш проблемот?
Ако да, може треба да се провери сервото за кочници.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.