Поарно побрзо смени го дихтунгот отколку вака да ја возиш
@simo, јасно ми е тоа, ама не можам сега. јануари мењав предни виљушки, задни чаури, 4 греачи, каиши и водна пумпа (пумпата течеше и антифризот ги уништил каишите) и на се тоа регистрација. Се мислам да ја продавам, али пак не можам вака да ја продадам... А ако веќе мењам дихтунг, ќе си мењам за мене, не за продажба..
Што ѓаол те натера да ја стегаш со дефектен диктон..?
@bicikle, Е ајде де...
Доколку капачето ти од оние со механизам кои испуштаат воздух при притисок, може тоа да ти е дефектно. Сличен проблем имав на мое возило, проблемот беше од него.
@marchesk, можда, но од каде меурчињата? Пологично ми е дека капачето е добро, а отвара ради воздухот.. Следно прашање ми е од каде воздухот?
Нормално, зависи каков дефект, најчесто Italian Tune се прави кога колата е трома и се вози само градска вожња и се собира гареж.
Јас си правам редовно дување на обиколница, така сакам да и се „качам“ некад до даска.
@howitz, шо е италиано тјунензи?
Да ја спичиш на аутопут? Најчесто ја возам 500 килиметри нделно аутопут, меѓутоа ептен ја тупам и шлепам, 90че и 2000 вртежи, низ град чурнује онака солидно али коа ке ја стиснам, а за нова година беа исфурани 1800 километри од кои што да не речам 1000 до даска на аутопут, а 500 со 160тина (3500 вртежи отприлика) и коа седнав ја као у друга кола да сум.. моторот спие у лер, низ град стиснеш гас - она иде истиот секунд и немаше ни тронка да чурне (на регистрација потврдено, тој у амсм ме памти од слични муабети и ми вика нови коли не покажувале волку малку)..