Џабе па е тромав да ти ебам лергасот
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не е до чистење на клапната проблемот,туку во степ моторчето или Iddle Air control valve. На интернет има што се продаваат вакви вентили,но кај нас ретко кој се нафаќа од електричарите да го извади, клапната на фиат е правена единечна така да и да имаш проблем со TPS сензор со степ моторчето ќе мораш цела клапна да ја смениш. А ова степерот е баш за лер гаста.Со чистењето одстрануваш само механички проблем,доколку би го имала.
Џабе ќе се нервираш јас направив доста процедури:
-Којзнае колку пати го штелувавме плинот (мислејќи дека е до него)
-Кога почнав да ја возам и на бензин повеќе истиот проблем си испадна и на бензин,само со помал интензитет т.е на бензин не гаси туку на плин
-Ресетирав компјутери вадев клеми се заебавав бог знае што не пробав секој можен совет скоро од интернет и она што Simo го напиша и сл.
-На автоелектричар ја калибриравме клапната,еден ден има ефект потоа пак по старо.
-Половна клапна од отпад зедов за проба, еден ден ефект и после пак по старо
-Друга половна клапа,пак истиот проблем
-Од мајка роден се најде со пунто исправно како моето, ми ја даде неговата клапна да ја пробам...колата спиеше.
Одговорот кошташе многу заебанции, а решението 200 евра. Се вика нова клапна. Додека стиснам заби за нова, ќе го возам како старо југо да не изгаси на семафор дури чекам црвено, со повремени турирања...