Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1857816 пати)

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3930 на: 15 Февруари 2017, 22:10:52 pm »
А со она спрејот за клапни чистење од wurth? Ја со тоа го чистам...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Присутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10270
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3931 на: 15 Февруари 2017, 22:27:26 pm »
Уште по добро. Препорачливо е да го извадиш скроз карбураторот/клапната за по добро чистење. Може да се појави бел чад и зголемен број обртау наредните 15 км, али тоа е нормално и неопасно.

Отсутен Mercury

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 799
  • Т(д)ркач
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3932 на: 15 Февруари 2017, 22:54:36 pm »
Денес јa истурaжирaв убaвo кoлaтa и нaд 4800-4900 oбртaи ми исфрли црн чaд и се угуши пa се стaбилизирa пoсле еднo 6-7 секунди
Инaку си чaди нoрмaлнo неприметнo
Шo мoже дa биде 1.9 тди е мoтoрoт

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3933 на: 15 Февруари 2017, 22:54:41 pm »
Јас пред два дена чистев клапната и моторчето и првиот ден беше добро, денес пак приметив ми варира обртаите, имено коа ќе избацам од брзина или нагло закочам, нели се спуштаат обртаите и не се задржуваат на нормала 900  него паѓаат до 500 и се враќа на 900 стрелката а некад и ми гасне...

Или у лер исто коа давам гас, отпуштам паѓа до 500 па се се крева и стабилизирува на 900...

Жифци искинав со ова уште неможам да откријам што кур му е...

Моторчето за лер гас да не нечини?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8847
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3934 на: 15 Февруари 2017, 22:58:58 pm »
Јас пред два дена чистев клапната и моторчето и првиот ден беше добро, денес пак приметив ми варира обртаите, имено коа ќе избацам од брзина или нагло закочам, нели се спуштаат обртаите и не се задржуваат на нормала 900  него паѓаат до 500 и се враќа на 900 стрелката а некад и ми гасне...

Или у лер исто коа давам гас, отпуштам паѓа до 500 па се се крева и стабилизирува на 900...

Жифци искинав со ова уште неможам да откријам што кур му е...

Моторчето за лер гас да не нечини?


Sent from my iPhone using Tapatalk

На каква кола? Јас на ибицата од таа заебанција цела клапна сменив, обично треба да се исчусти убаво и на компјутер да се подеси

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3935 на: 15 Февруари 2017, 22:59:38 pm »

Или у лер исто коа давам гас, отпуштам паѓа до 500 па се се крева и стабилизирува на 900...



Sent from my iPhone using Tapatalk
Види на бензин дали ќе ти праи така (повози ја малце подолго на бензин).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3936 на: 15 Февруари 2017, 23:02:05 pm »
Јас пред два дена чистев клапната и моторчето и првиот ден беше добро, денес пак приметив ми варира обртаите, имено коа ќе избацам од брзина или нагло закочам, нели се спуштаат обртаите и не се задржуваат на нормала 900  него паѓаат до 500 и се враќа на 900 стрелката а некад и ми гасне...

Или у лер исто коа давам гас, отпуштам паѓа до 500 па се се крева и стабилизирува на 900...

Жифци искинав со ова уште неможам да откријам што кур му е...

Моторчето за лер гас да не нечини?


Sent from my iPhone using Tapatalk

На каква кола? Јас на ибицата од таа заебанција цела клапна сменив, обично треба да се исчусти убаво и на компјутер да се подеси
Пунто хгт...

Мене до сеа не ми е штелувана на компјутер само... а за чистење мислам дека ја чистам убаво, ги вадам сите црнила?

Кај да ја носам да ми ја подесат на пц?




Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3937 на: 15 Февруари 2017, 23:02:46 pm »

Или у лер исто коа давам гас, отпуштам паѓа до 500 па се се крева и стабилизирува на 900...



Sent from my iPhone using Tapatalk
Види на бензин дали ќе ти праи така (повози ја малце подолго на бензин).
У лер коа е иам пробано, нема разлика...

У вожња подолго на бензин неам пробано...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8847
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3938 на: 15 Февруари 2017, 23:07:05 pm »
Незнам јас ја имав во 150к километри чистено 2 пати со вадење и здраво чистење во сервис, после имаше разлика.
Ова со обртаите го правеше кај мене понекогаш најчесто при моторно кочење во втора при веќе намалена брзина кога ќе вратиш во лер паѓаа па се враќаа и ако колата беше незагреана првите неколку км знаеше да изгаси, вака само на плин на бензин не.

Види во сервис или овластен или некој добар

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3939 на: 15 Февруари 2017, 23:39:55 pm »
А знаете што е сексот што ова не ми го праи константно да е така... него рецимо неколку дена е добро перфект, па после некој ден зеза, и се така у круг...

Да не е до квалитетот на плинот а ?
Има ли тоа врска некаква... според некоја логика освен тоа нз што може да биде друго...





Sent from my iPhone using Tapatalk

Присутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10270
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3940 на: 16 Февруари 2017, 00:06:09 am »
Ако има отпорник поврзан со клапната може(мо не мора) и тој да те зеза.
Еден другар така вентил го зезаше т.е. брегаста али константно, вањда далеку си од тоа. Штекни ја трева да кажи ако е отпорникот на клапна.

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3941 на: 16 Февруари 2017, 00:57:26 am »
Ми прска антифриз од цревцето за претекување пошо имам висок притисок у системот за ладење и сумњам во дихтунг на глава пошо има меурчиња у казанчето и при нормана вожња не губи многу, а денес коа ја згазив на обиколница слушав меурчиња, коа се олади празно беше казанчето.. :D Пошо не можам да мењам дихтунг, сега за сега напраив DIY заааебанција колку да не ми тече врз каиши и шасија. Дали гледате некој проблем со ова? Да не ми закачи црево на подвижен дел, нешо така..? Шишето е прицврстено со стеги под капачето и е напикано помеѓу црева за клима а цревцето ми е старо црево за дизељ од филтер..
imagenes gratis
subir gif

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3942 на: 16 Февруари 2017, 01:05:55 am »
Поарно побрзо смени го дихтунгот отколку вака да ја возиш :(

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10270
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3943 на: 16 Февруари 2017, 07:09:52 am »
Што ѓаол те натера да ја стегаш со дефектен диктон..?
« Последно менување: 16 Февруари 2017, 07:54:24 am Bicikle »

Отсутен marchesk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 796
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #3944 на: 16 Февруари 2017, 11:19:17 am »
Доколку капачето ти од оние со механизам кои испуштаат воздух при притисок, може тоа да ти е дефектно. Сличен проблем имав на мое возило, проблемот беше од него.