Не ли ти пишува на капачето да не го отвораш за загреан мотор?
Ниво се мери само на ладен мотор.
Притисокот како го мериш што викаш дека е преголем?
Не разбирам германски
Шала на страна, имам искуство со садови под притисок.
Сакав уште еден тест да направам, со нормална и брза вожња. Сакав да видам и цревата дали се стврднуваат, ја возев споро и брзо, на споро температурата на вода беше околу 70°С и цревата беа меки, на брза стигна до 90°С и не надмина над тоа, ама цревата се стврднаа, не беа камен тврди ама значителна разлика од тоа на 70°С.
Е сега на брзата вожња се деси намалување на нивото на разладна течност. Што мислам јас дека се случува:
-со повисока температура расте и притисокот во системот, капачката "најверојатно" не го ослободува тој притисок и течноста наоѓа слаба спојка и истекува од притисокот
-од лошите работи, а една од подобрите-пробиен дихтунг на глава
За ова уште не ми се поклопуваат коцките бидејќи течноста е чиста, што не мора да значи ништо, за ова ми падна нивото за да видам на загреана дали прави меурчиња накај експанзиона,
-полошата е некоја микропукнатина на цилиндер
Видеово е снимано после бркање, отприлика 10на километри, пред тргање нивото беше над минимум.
http://cloud.tapatalk.com/s/60c32df962b4b/VID_20210611_062125.mp4Sent from DHL