https://onedrive.live.com/?cid=b7cd2d69bd8bdcc7&id=B7CD2D69BD8BDCC7%2111328&authkey=%21AF%2DFS2S81yN7vjg
Еве шо праевме муабет за клапната... вака ми праи, што некад на нагло кочење, застанување чим држам кумплуг нагло си паќа и гаси...
Иначе одкоа сменив држач за мотор коа давам гас можете и да чуете ми се тресе пластиката некоја од шал таблата... а у лер позади десно под малото прозорче пластиката исто тресе чат пат , тоа можам да го затегнам некако, а за напред шал таблава...чаре? Ќе пушти ли држачот со тек на време? Или до друго да не е
Sent from my iPhone using Tapatalk
Јас сум со истиот проблем. Punto 1.2 8v бензин/плин. Се работи нормално кога се вози, ама со лер гаста проблем, ако стиснам нагло кумплунг а посебно ако во моментот имало некакво моторно кочење, паѓа стелката од обратие под 800 или ќе изгаси.Со бензин истиот поблем само што не гаси туку се враќа по неколку варирања. Исто проблематично е кога се вози тргни/застани со убрзување на пример во градска вожња да бркаш семафор. Плинскиот уред милион пати штелуван прештелуван е, клапната исчистена, и друга пробана и пак истиот проблем. Сега размислувам да стиснам заби и да купам една нова клапна али 200 евра е,а доттогаш со надеж дека ќе се среди проблемот со чистење на клапната.
Дали само кога е притисната кочницата го имаш проблемот?
Ако да, може треба да се провери сервото за кочници.
Видеово е на лер на семафор на рамно неам стиснато кочница... така да ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
За Славјански зборев, за неговиот опис... За тебе ти кажав, свашта може да биде
Ај пробај ја процедурата за калибрација на клапната (мислам дека беше вака):
- угасни ги сите потрошувачи, радио, светла вентилатори и сл,
- стави клуч во контакт брава без да пипкаш кочница, куплунг, гас или било која друга команда.
- Сврти клучот до второ колено (дај контакт што се вика по нашки), чекај 30с
- Врати го клучот во off позиција - не го вади, само врати го назад, чекај 30с
- пак стави го во позицијата второ колено (дај контакт), чекај 30с
- веднаш потоа запали ја колата. не го враќај клучот назад, туку веданаш од второ колено продолжи кон заверглување.
Сето ова го праиш без да пипаш кочница, гас, куплунг...
- остави ја колата да загрее до палење на вентилатор, (убаво да се загрее)
потоа запали ги сите потрошувачи, светла, радио, заден грејач на стакло, вентилатор во кабина и сл, и сврти едно крукче од 10-тина 15 минути без многу штедење, пробај да го „завртиш“ моторот во целиот ранг и педалот за гас да има варијации од непритиснат до максимално притиснат.
Не знам дали на хитачи компјутерите ќе упали ова, ваљда ќе